Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

[Overgangssaken] Vålerenga innfører 48-timersregel for overganger

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Overgangssaken] Vålerenga innfører 48-timersregel for overganger

"Vi kan komme til å oppleve å miste spillere" skriver TV2.

Minstetid for varsel til møter i sportslig utvalg skal settes til 48 timer.
    Last edited by Hjesus; 25.12.2014, 10:52.

Hvor mange personer er nå egentlig involvert dersom Vålerenga ønsker å kjøpe en spiller? Må hele SU være samstemte om å kjøpe en spiller eller gjelder et flertall?

For øvrig spyr jeg at dette avsnittet:
    "TV 2 Sporten avslærte i fjor at Stabæk reduserte videresalgsbeløp til franske Nancy ved å selge en opsjon på fire millioner for en 15-åring - uten at spilleren eller hans foresatte visste noe."

Noen må ta tak i TV 2s måte å drive journalistikk på, de kan ikke bare komme med en påstand og så hevde at det er sannheten.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
      "TV 2 Sporten avslærte i fjor at Stabæk reduserte videresalgsbeløp til franske Nancy ved å selge en opsjon på fire millioner for en 15-åring - uten at spilleren eller hans foresatte visste noe."

Noen må ta tak i TV 2s måte å drive journalistikk på, de kan ikke bare komme med en påstand og så hevde at det er sannheten.
      http://presse.no/Klage-til-PFU

Når det gjelder trådens emne så kan jeg ikke si at jeg ser på 48-timersregelen som utelukkende positiv. Det er som det blir sagt at vi kan miste spillere på dette. Vi får håpe vi ikke havner i flere overgangssaker ala VPG i det minste.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
        Hvor mange personer er nå egentlig involvert dersom Vålerenga ønsker å kjøpe en spiller? Må hele SU være samstemte om å kjøpe en spiller eller gjelder et flertall?

Mellomtittelen "Tidenes norske overgangsskandale" er jo også av dimensjoner som det ikke finnes dekning for.

Comment

Working...
        X