Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Haugesund, Søndag 25.03.12, kl. 18.00

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by FrankO View Post
    Troppen er klar (vif-fotball.no).

Ut i fra dagens trening blir laget:

Hirschfeldt
    Leigh, Muri, Nordvik, Thomassen
    Hæstad, Ogude
    Gunnarsson
    Berre, Pedersen, Nielsen

Glad jeg ikke er stopper mot Pedersen, han sendte blant annet Stoor rett i bakken i en duell. Sterkt fyr. Synes også Pusic imponerte sentralt på midten på "reservelaget" i dag og får nok spilletid i morra.
    Solid tropp som er klar for i morra.Lover veldig godt.Men jeg vill heller se Pusic isteden for Berre og Larsen inn for Dawda!. Men kan Ibba spille på høyre?

Comment

Dette er en MEGET sterk tropp. Tror nesten alle spillerne kunne kommet inn på nesten hvilket som helst annet TL-lag!

Comment

Originally posted by MadsAndre View Post
        Solid tropp som er klar for i morra.Lover veldig godt.Men jeg vill heller se Pusic isteden for Berre og Larsen inn for Dawda!. Men kan Ibba spille på høyre?
        Hvis Pusic skal inn for Berre må vel Nilsen ut på høyre. Pusic hadde vel ikke fått så mye bruk for insleggsfoten sin på hyørekanten...

Comment

Bojan, Singh og Fellah på benken. I tillegg til Pusic og Ibba som kan imponere og overraske. Er jo helt vilt. Vi har norges desidert beste stall. Detta ser meget bra. Gleder meg til kamp.

Comment

11 timer og 31 min igjen. Nedtellingen har begynt for alvor. 4 - 1 er mitt stalltips. 2 av Pedersen og 2 av Nielsen.
            Hiffen

Comment

Da er dagen kommet.Fantastisk! Knall blå himmel og sola skinner som faen selv.Dette må bli en knall dag

4-1 er ikke dumt tips nei:-)

Comment

Bakfull og jævlig, men dog.

ER DERE KLARE?

Kom igjen Enga!!

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                  Bakfull og jævlig, men dog.

ER DERE KLARE?

Kom igjen Enga!!
                  Ja for faen! Og sjekk den troppen!!!

Vålerengas tropp mot Haugesund: 1 Lars Hirschfeld, 34 Gudmund Taksdal Kongshavn, 3 Andreas Nordvik, 4 André Muri, 6 Simon Larsen, 8 Abdurahim Laajab, 10 Veigar Páll Gunnarsson, 11 Morten Berre, 13 Fegor Ogude, 15 Joachim Thomassen, 16 Håvard Nielsen, 17 Mohammed Fellah, 19 Marcus Pedersen, 20 Dawda Leigh, 22 Martin Pusic, 23 Kristofer Hæstad, 26 Bojan Zajic, 28 Harmeet Singh
                  Blått og godt nyttår!

Comment

Skal ha med meg 2 nykonverterte utlendinger på kampen idag, lurte derfor på om det var slik at man måtte være medlem av klanen for å hike med bussen fra bohemen til ullevål? Har selv alltid vært medlem så ble en ny problemstilling for meg, håper på rask og vettug respons
                    "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

• Originally posted by Loke View Post
                      Skal ha med meg 2 nykonverterte utlendinger på kampen idag, lurte derfor på om det var slik at man måtte være medlem av klanen for å hike med bussen fra bohemen til ullevål? Har selv alltid vært medlem så ble en ny problemstilling for meg, håper på rask og vettug respons
                      Skal vel gå bra om man synger og hopper til krampa tar en.
                      Betaling på vanlig måte.

Endelig er den lange ventetida over.

For et lag
                      For noen supportere.
                      For et vær

Er alle klare til kamp?
                      Kjør over pakket
                      EVIG VIF

Comment

• Det har aldri vært et krav om medlemskap å være med på bussen fra Bohemen opp til Ullevaal.
                        mvh

Ogni M

Comment

• Spenningen har tatt et godt tak nå.

Synes ting ser bra ut, men føler meg ikke trygg. Haugesund er et bra lag som kommer til å ligge kompakt og være aggressive, og de har enkeltspillere, spesielt Djurdjic, som det er vanskelig å gardere seg helt mot. Kommer vi under kan det bli vrient.

Men laget ser bra ut, spesielt med tanke på at vi har Bojan, Fellah, Singh, Pusic osv på benken. Mange som kan komme inn å endre bildet hvis vi sliter.

Comment

• Originally posted by Lego View Post
                            Spenningen har tatt et godt tak nå.

Synes ting ser bra ut, men føler meg ikke trygg. Haugesund er et bra lag som kommer til å ligge kompakt og være aggressive, og de har enkeltspillere, spesielt Djurdjic, som det er vanskelig å gardere seg helt mot. Kommer vi under kan det bli vrient.

Men laget ser bra ut, spesielt med tanke på at vi har Bojan, Fellah, Singh, Pusic osv på benken. Mange som kan komme inn å endre bildet hvis vi sliter.
                            Er startoppstillinga offentliggjort? Uansett er det vel stor sjanse for disse havner på benken ja. Skulle egentlig likt å se Singh i stedet for Hæstad. Syntes han heva laget når han kom inn mot Fredrikstad!

Comment

• Nei den er jo ikke det, tok bare post #90 i denne tråden for god fisk.

http://forum.klanen.no/showthread.ph...l=1#post279758

Comment

• Gud å disse siste timene føles som evigheter! 3 lengste timene i mitt liv

Comment

Working...
                                X