Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Martin Andresen: – Håper å spille mer for Follo FK i år

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Martin Andresen: – Håper å spille mer for Follo FK i år

I fjor ble det fem kamper for Follo FK.

- Jeg håper å spille en del mer i år. Hvor mye er tidlig å si, forteller Martin til Østlandets Blad.

LD.
    Vålerenga - Oslos stolthet

Hehe, betyr dette at MA har begynt å planlegge en retrttmulighet hvis Vif ikke lykkes i år...?

Comment

Originally posted by LameDuck View Post
      I fjor ble det fem kamper for Follo FK.

- Jeg håper å spille en del mer i år. Hvor mye er tidlig å si, forteller Martin til Østlandets Blad.

LD.
      Nja...nå kan jeg avsløre litt sånn inside-info fra møtet med Martin i kveld..
      Martin gikk i 18-tida i kveld inn i samtaler om en mulig overgang til bedriftslaget til Bohemen
      In the beginning the Universe was created.
      This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
      - Douglas Adams

Comment

Originally posted by JohnF View Post
        Nja...nå kan jeg avsløre litt sånn inside-info fra møtet med Martin i kveld..
        Martin gikk i 18-tida i kveld inn i samtaler om en mulig overgang til bedriftslaget til Bohemen
        Fri tilgang på Kilkenny og Strongbow og fus i køen når det skal spilles dart, var viktige elementer i kontraktsforhandlingene, hører jeg?

LD.
        Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

For min del kan MA melde full overgang til Follo. Som trener for VIF bør han værra ferdig....
          Hater,hater,hater bergen by!!!

Comment

Originally posted by panzerkris View Post
            For min del kan MA melde full overgang til Follo. Som trener for VIF bør han værra ferdig....
            Enig, eller så burde han konsentrere seg 110% om enga, flere baller i lufta takler han ikke, det har vist seg før.
            enga4ever

Comment

Originally posted by DonNasty View Post
              Enig, eller så burde han konsentrere seg 110% om enga, flere baller i lufta takler han ikke, det har vist seg før.
              Flere studier de senere år har vist at trening har positiv effekt med hensyn på å forebygge depresjoner, stress og angst. Det er også påvist at det er en sammenheng mellom trening og kognitiv ytelse.
              In the beginning the Universe was created.
              This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
              - Douglas Adams

Comment

Working...
              X