Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kjøpe billetter, here we go again....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kjøpe billetter, here we go again....

Hvorfor er det ikke mulig å lage en link her på VPN og på Vif.fotball.no hvor man enkelt kan klikke seg inn og kjøpe billetter? Vil vi ha folk på kamp, eller er det bare en intern greie for folk som har rabattkort?

Klikker på linken på Vif-fotball.no, "KJØP BILLETTER HER", og det som kommer opp er følgende:

"Beklager, men vi kunne ikke finne noen treff for "VIF2011A". Prøv å sjekke stavemåte og prøv igjen."

Nå vet jeg hva jeg vil ha, så etter diverse klikk kommer jeg omsider inn på siden hvor jeg kan bestille, men for folk som kanskje har sett på reklameboards eller TV8 Oslo, og som på en innskytelse vil gå på kamp, så er det veldig tungvint.

GJØR DET ENKLERE Å KJØPE BILLETT!!!!

Veldig veldig enig. Det var enklere å kjøpe billett (og sesongkort) i 1996 enn det har vært de siste årene.

Comment

Det er faktisk "ganske" viktig at det er lett å kjøpe billetter, og det er svakt av klubben at man ikke har retta opp enkle feil som dette.

Comment

På høyre side på hjemmesiden står det "neste hjemmekamp" ( Nedtilling med Grønn fane)
        Deretter trykk kjøp billetter.

Da er de første 5 hjemmekampene tilgjengelig.

http://www.billettservice.no/artist/...lletter/105963

Synes dette var ENKELT og GREIT jeg da.
        EVIG VIF

Comment

Originally posted by Oslo-ess View Post
          På høyre side på hjemmesiden står det "neste hjemmekamp" ( Nedtilling med Grønn fane)

Jeg er enig at det der er enkelt, men det endrer ikke på faktumet at linken i menyen øverst ikke er oppdatert.

Edit: Dette har jeg tatt tak i ved å sende en mail til webredaktøren.
          Last edited by Ogni M; 24.03.2012, 10:50.
          mvh

Ogni M

Comment

Originally posted by Oslo-ess View Post

Ser at det er en mulighet, men da jeg skrev dette var jeg innom siden på iPaden, og der synes ikke den høyre kolonnen.

I dag er hovedoppslaget kampen i morgen og link til billetter, mye bedre, men jeg opplever stadig at det er trøblete med billetter, og det burde det ikke være. Veldig mange av de vi trenger på kamp er folk som bestemmer seg tett opp til kampen, da bør de helst ikke ha noen som helst problemer med å få kjøpt billett.

Comment

Working...
            X