Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Vålerenga - FK Haugesund 2-1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by 1/2VorseN View Post
    Nei det er klart med to assist, pluss assist til flere gode muligheter, gode vridninger og ballsikker. Singh kan meget vel ha spilt seg inn på laget denne kampen. Meget sterk kamp.
    Ja, og han tilbyr noe Ogude og Hæstad ikke kan. Trodde Ogude kunne bidra med mer offensivt, men han blir ofte litt for "sittende". Selskreven på laget neste runde spør du meg.

Comment

Originally posted by Ingar View Post
      Syntes ikke Singh var noe mer en middels,som de andre.Han sliter fortsatt med skudd-vegring.
      Men han hadde to assist... Godt nok for meg!

Comment

Originally posted by SofaKing View Post
        Enig i begge poengene dine. Vil heller se Larsen. Var stor fan av Dawda førte sesongen, men på tide å tenke tanken om hva han egentlig kan bidra med. Fellah var jo bekymra for manglende spilletid med VPG på laget, men hvis Fellah står fram nå har han sjangsen til å ta 10èrn tilbake. VPG er for feit.

Vil se følgende mot godset:

-------------Lars

Larsen-----Muri-----Ogude-----Thomassen(hvis skadefri)

---------Hæstad--------Singh

Nielsen---------Fellah---------Ibba/Pusic

-----------------Pedersen
        Jeg syntes Thomassen rota veldig mye i dag. Var blant annet på etterskudd i kjempesjansen til Djurdic. Usikker på hvem jeg ville valgt av han og Nordvik.

Comment

Originally posted by randomshiet View Post
          Men han hadde to assist... Godt nok for meg!
          Så fint.Jeg synes man skal slippe til andre så lenge han ikke skriver under ny kontrakt.Men det er MIN mening.

Comment

Så fint.jeg synes man skal slippe til andre sålenge han ikke skriver under ny kontrakt.Men det er MIN mening.
            Martin sa før kampen at den saken var avklart. Da regner jeg med at han sender ut det mannskapet som er best egnet til å vinne, som tross alt er det viktigste.

Comment

Ræva i første, mye positivt i andre.

FKH fortjente å lede med flere mål i førsteomgangen, der var vi fryktelig svake og vi skapte ingenting. I andre hadde dem ett eneste angrep (hvor ballen til gjengjeld havna i tverrleggeren), mens vi dominerte. I det siste kvarteret hadde FKH knapt nok ballen i fem sekunder før de mista den til oss. Det skal gutta ha kred for i dag, de kjørte på som faen i andre.

Totalt sett synes jeg det ikke er urettferdig at vi vant, men hadde ikke vært noe å si på om det ble uavgjort. Med tanke på at FKH spilte med ti mann i en time så kjempa dem knallhardt, men jeg synes ikke synd på et lag som legger seg ned og spiller skada hver gang dem får muligheten, eller som har spillere som løper til dommeren hele tida for å prate på motstanderne kort.

I andre var vi ganske gode. Det er vel sånn vi er ment å spille 2x45 framover. Flere her inne mener det er for lite kreativitet på midten når Hæstad og Ogude spiller sentralt, noe jeg har vært uenig i, men i dag var det åpenbart. Da Singh kom inn ble midtbanen mye mer balansert. Jeg har ikke vært Ibba-fan i vinter, men han var meget god i dag og skal ha mye av æren foir at vi tok over kampen i andre. Ogude var god som stopper, og Nordvik hadde full kontroll på sin venstreside (noe Thomassen IKKE hadde). Leigh var ofte kløne, men hadde en fantastisk takling som hindret en mot en i første, og tok seg godt opp i andre.

Veigar Pall Gunnarsson var fryktelig dårlig. Sutrete, umotivert og lat.

Prøver meg på en børs:
              Hirschfeld 6 BB
              Leigh 4
              Muri 4
              Nordvik 5
              Thomassen 4
              Ogude 5
              Hæstad 5
              Gunnarsson 3
              Berre 5
              Pedersen 5
              Nielsen 5
              ---
              Singh 6
              Pusic 5
              Ibba 6

Comment

Først noe negativt: VPG var et trist syn. Virker matglad og utrent. Håper han skjerper seg.

Så det positive: Nielsen scoret Engas første mål i Tippeligaen i fjor også. La oss håpe det blir mange flere scoringer denne sesongen...har tro på det. Deilig med seier og godt og se at Enga har evne til å snu kampen. Det betyr mye for selvtilliten (selv om det var mot 10 mann).

Comment

Kan jo hende Singh-problemet "løser seg" ved at Thomassen ikke kan spille neste kamp og at Ogude derfor "må" flyttes ned og frigjør plass til Singh. Ibba og Pusic har gode innhopp og nå roper dere alle på at de skal starte neste kamp. Hele laget hevet seg i 2.omg og vi spilte mot 1 mann mindre. Begge er nye, trenger tid for å bli kjent med spillestilen og er kanskje ikke heller klare for 90 min ennå? Kan heller ikke se at noen har spilt seg ut, både Nielsen og Berre gjør en god 2.omg. Berre er etter min mening sågar den som skaper mest for oss sammen med Singh.

Comment

Så et enga som med unntak av Lars og Marcus sleit med å komme opp i Haugesunds tempo i store deler av kampen. Mot slutten ble tempoforskjellen mindre, og vi dro i land en seier på en svak dag. Det er sånn gode lag gjør!
                    /\Rolf/\

Comment

Fantastisk deilig med seier. Det er slike kamper vi må vinne skal vi bli seriemestere... All honnør til Haugesund som gjorde en kjempekamp!
                      Blått og godt nyttår!

Comment

Originally posted by ruffe View Post
                        Så et enga som med unntak av Lars og Marcus sleit med å komme opp i Haugesunds tempo i store deler av kampen. Mot slutten ble tempoforskjellen mindre, og vi dro i land en seier på en svak dag. Det er sånn gode lag gjør!
                        Synes Pusic også viste både god fart og teknikk. Meget bra innhopp!

Comment

Rett skal være rett, den førsteomgangen er en SKAM. Men vi vinner, og tar 3 poeng.

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!

Comment

Syntes ikke Singh var noe mer en middels,som de andre.Han sliter fortsatt med skudd-vegring.
                            Gi deg. Singh skøyt EN gang mer enn hele resten av laget gjorde i hele første omgang

Hovedoppgaven til Singh har aldri vært å skyte - han er først og fremst pasningslegger som skal drive spillet framover og åpne motstanderforsvaret med pasningene sine... Da han kom inn gjorde han akkurat det.

I 1. omgang så det ut som om gutta trente på ballbesittelse som om det ikke fantes et motstandermål å spille mot.
                            I 2. omgang (MED Singh) spilt dem MOT motstanderens mål. Singh skal ha mye av æren for at de fant fram dit!

Bra de andre innbytterne også. + Godt å se at Dawda (og delvis Nordvik) tok noen offensive løp i 2. omgang. Ser ut som vi varierer spillet noe mer enn i fjor

Herlig seier! Skål!!

Comment

Syns både Pusic og Ibba viste gode takter, mens Pedersen ser ut som om han kan bli utrolig god. Kan bli bra. Dawda gir mini-hjerteinfarkt flere ganger i hver omgang. Skummelt.

Comment

Fantastisk deilig med 3 poeng i serieåpninga.
                                Takk til gutta for en herlig sluttspurt.
                                Må gjøre godt for moralen i laget

Singh og Pusic var avgjørende for at vi klarer å snu det.
                                Markus viser at han er goalgetter-egenskaper og en skikkelig bra fightervilje.
                                Varierende på mange av de andre.

Som flere andre har etterspurt så trenger vi boks til boks spillere også sentralt i banen.
                                Ogude og Hæstad kan bli litt for like.

Jeg liker svært godt at vi vinner på "dårlige" dager og bredden offensivt er noe som vil være avgjørende framover.
                                EVIG VIF

Comment

Working...
                                X