Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Vålerenga - FK Haugesund 2-1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reaksjoner: Vålerenga - FK Haugesund 2-1

Deilig med seier, og en mye bedre 2 omgang enn 1. Må skjerpe oss før Drammen. Men 3 poeng er 3 poeng
    Hater,hater,hater bergen by!!!

Synes ærlig talt synd på Haugesund, de var strengt tatt det beste laget (rødt kort tatt i betraktning). Nevertheless, 3 poeng er 3 poeng.
    Tja, skeptisk

Comment

Synes vi egentlig vinner litt ufortjent...men samma det vel......seier er seier

Comment

Det er så deilig og dra iland slike seiere, stor honnør til Hermeet Singh med 2 assist!

Det å ha en god benk viser seg og være veldig viktig vi kan takke 3 poeng i dag fordi vi har en god benk!

Comment

Vi hadde flaks som det går ann å få.Vi skjerper oss i 2 omgang men i helhet synes jeg det er urovekkende dårlig hva vi viser,dette er LANGT ifra godt nok.

Men er vell uten tvil at Sing,Ibba og Pusic burde starte neste gang!?

Og Fegor som stopper.Han er general som stopper også,erre mulig!

Comment

Ibba overrasket meg veldig! Gøy å se på teknikken hans, og hvor leken han var ute på kanten.
            Elsker Bergen By

Comment

Syntes ikke Singh var noe mer en middels,som de andre.Han sliter fortsatt med skudd-vegring.

Comment

3 poeng, weee! Det er nesten det mest positive jeg kan si. For 1.omgang blir vi tidvis pissa, driti og spydd på av et FKH som ville uendelig mye mer enn oss. Selv med 10 mann de siste minuttene. Begredelig med stor B.

Heldigvis er 2.omgang en god del bedre. Pusic kommer innpå for en blek VGP, og gjør sakene bra. Singh er også bra idag, og har vel pass på begge måla??? Dawda var akkurat så elendig som jeg fryktet, Larsen neste gang please?

Poengmessig er vi i rute etter denne kampen. Men hvis man ser litt bak resultatet, så kan man ikke være helt fornøyd med en del av spillet utpå Ullevål-matta.

Comment

Syns synd på Haugesund sjøl. Det de presterte med 10 mann så lenge må de være stolte over. For vår egen del virker det litt ruskete. Men tror det ikke er værre enn at det er mange nye spillere som trenger å spille sammen for å få maks flyt.

Syns Harmeet Singh pdd. rett og slett er for god for benken. Passe dust at han vil dra, men er vår beste mann på den posisjonen. Spennende med Ogude som stopper, er jo rått den beste spillende stoppern i TL. Likte veldig godt Ibba og Nielsen, tror begge vil overraske oss positivt.

Pedersen ble temmelig anonym, men gutten har ihvertfall ikke et holdningsproblem.

Comment

Originally posted by dreadedbyfew View Post
                    3 poeng, weee! Det er nesten det mest positive jeg kan si. For 1.omgang blir vi tidvis pissa, driti og spydd på av et FKH som ville uendelig mye mer enn oss. Selv med 10 mann de siste minuttene. Begredelig med stor B.

Heldigvis er 2.omgang en god del bedre. Pusic kommer innpå for en blek VGP, og gjør sakene bra. Singh er også bra idag, og har vel pass på begge måla??? Dawda var akkurat så elendig som jeg fryktet, Larsen neste gang please?

Poengmessig er vi i rute etter denne kampen. Men hvis man ser litt bak resultatet, så kan man ikke være helt fornøyd med en del av spillet utpå Ullevål-matta.

At de velger Dawda isteden for Larsen der synes jeg er hølihauet.VPG tydeligvis tilbringer mere tid på Mcdonalds enn på treninga,så ut som en 2 tonns bløt loff utpå der.

Vi må opp flere hakk til vi møter godset.Starter vi på samme måte der som vi gjorde i dag,så vill vi tape så det synger etter.Jeg er fornøyd med hva de "nye" viser MEN det vi viste i dag i helhet er langt ifra godt nok..det var ikke mye topp 3 over det laget vi så i dag.

Comment

Dette var hærlig.. nesten så jeg begynte å grine. Var vel fortjent til slutt, men nå det er sagt.... så kan vi ikke holde på, eller er det sånn som Man U på 90 tallet, delvis utspillt men vinner tilslutt! Er ihvertfall en viktig kvalitet å ha! Ble som West Ham fan alltid forbanna når dem scora på overtid i hver kamp!
                      Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by Lego View Post
                        Spenningen har tatt et godt tak nå.

Synes ting ser bra ut, men føler meg ikke trygg. Haugesund er et bra lag som kommer til å ligge kompakt og være aggressive, og de har enkeltspillere, spesielt Djurdjic, som det er vanskelig å gardere seg helt mot. Kommer vi under kan det bli vrient.

Men laget ser bra ut, spesielt med tanke på at vi har Bojan, Fellah, Singh, Pusic osv på benken. Mange som kan komme inn å endre bildet hvis vi sliter.
                        BINGO! Det gikk som forventet, kanskje bortsett fra at vi klarte å ta tre poeng til slutt. At Jesus får cred for seiersmålet er jo litt trist for de som heier på FKH, siden de er fra en av Norges mest religiøse distrikter. Men katolikk-kraft fra Balkan er tydeligvis bedre.

Lurer på om Pusic hadde vist fram Jesus-tskjorte hvis hands-målet hans hadde stått forøvrig..
                        Last edited by skog; 25.03.2012, 20:25.

Comment

Originally posted by Ingar View Post
                          Syntes ikke Singh var noe mer en middels,som de andre.Han sliter fortsatt med skudd-vegring.
                          Nei det er klart med to assist, pluss assist til flere gode muligheter, gode vridninger og ballsikker. Singh kan meget vel ha spilt seg inn på laget denne kampen. Meget sterk kamp.

Comment

Originally posted by MadsAndre View Post
                            At de velger Dawda isteden for Larsen der synes jeg er hølihauet.VPG tydeligvis tilbringer mere tid på Mcdonalds enn på treninga,så ut som en 2 tonns bløt loff utpå der.
                            Enig i begge poengene dine. Vil heller se Larsen. Var stor fan av Dawda førte sesongen, men på tide å tenke tanken om hva han egentlig kan bidra med. Fellah var jo bekymra for manglende spilletid med VPG på laget, men hvis Fellah står fram nå har han sjangsen til å ta 10èrn tilbake. VPG er for feit.

Vil se følgende mot godset:

-------------Lars

Larsen-----Muri-----Ogude-----Thomassen(hvis skadefri)

---------Hæstad--------Singh

Nielsen---------Fellah---------Ibba/Pusic

-----------------Pedersen

Comment

Grusomt å se på. Helt forferdelig.

Men hyggelig med tre poeng.

Comment

Working...
                              X