Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Strømsgodset - Vålerenga, lørdag 31.03.12, kl. 18.00

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Strømsgodset - Vålerenga, lørdag 31.03.12, kl. 18.00

Årets første bortekamp kan bli tøff. Godset tapte serieåpningen mot Molde 2-1, men gjorde ikke noen dårlig figur.

Selv må vi ta defensive grep, blant annet må Larsen inn for Dawda (evt. Nordvik på back og Ogude som stopper). Jeg ønsker også å starte med Singh. Som Martin har sagt, så nedprioriteres Singh dersom "alt annet er likt", men med innhoppet sitt i går, spilte Singh seg i mine øyne inn blant de 11 som begynner.
    Jeg håper også definitivt at Pedersen får sin første scoring mot gamle-klubben.

Noen relevante linker:
    Ingen ny skade på Thomassen
    Billetter
    Usikkert om Alexander Aas spiller mot Vålerenga

Tippekonkurransen er klar

Comment

spennende.. kommer garantert til å bli en tøff kamp for Enga, uavhengig om Aas spiller (god bedring til han forresten..)
      That's a potato

-Anita, 2009

Comment

Originally posted by Prima Kaos View Post
        Årets første bortekamp kan bli tøff. Godset tapte serieåpningen mot Molde 2-1, men gjorde ikke noen dårlig figur.

Selv må vi ta defensive grep, blant annet må Larsen inn for Dawda (evt. Nordvik på back og Ogude som stopper). Jeg ønsker også å starte med Singh. Som Martin har sagt, så nedprioriteres Singh dersom "alt annet er likt", men med innhoppet sitt i går, spilte Singh seg i mine øyne inn blant de 11 som begynner.
        Jeg håper også definitivt at Pedersen får sin første scoring mot gamle-klubben.

Noen relevante linker:
        Ingen ny skade på Thomassen
        Billetter
        Usikkert om Alexander Aas spiller mot Vålerenga

Er det en moderator som kan slette denne og starte en ny og nøytral trådstart?

Skal du åpne for en diskusjon er det kanskje lurt å ikke konkludere og legge frem "fasit" i åpningstråden? Dette blir bare helt feil Prima Kaos.

Linkene er forøvrig fine.
        Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Bruk varslingssystemet for å rapportere innlegg til moderatorene, bare klikk på varselstrekanten nederst på innlegget. For øvrig synes jeg det ikke er noe galt med å si sin mening i åpningsinnlegget på en kamptråd.

Comment

Originally posted by lokalhelt View Post
            Skal du åpne for en diskusjon er det kanskje lurt å ikke konkludere og legge frem "fasit" i åpningstråden? Dette blir bare helt feil Prima Kaos.
            Enig. Tar selvkritikk. Det er for sent for meg å redigere innlegget, men mod. må gjerne fjerne innlegget.

Comment

Originally posted by lokalhelt View Post
              Er det en moderator som kan slette denne og starte en ny og nøytral trådstart?

Linkene er forøvrig fine.
              Nå er det vel veldig lite av det som skrives på et diskusjonsforum som kan tolkes som en fasit? Et diskusjonsforum består av debattantenes egne meninger. Prima Kaos bruker ord som "jeg ønsker" og "i mine øyne". Hvis du tenker på at han sier at Larsen må inn for Dawda, så synes ikke jeg det er så ille heller. Oppfatter det som hans egne meninger.

Jeg håper forøvrig på dette laget:

Lars
              Larsen-Muri-Ogude-Thomassen
              Doffen-Singh
              Pusic
              Berre-Pedersen-Nielsen

Nordvik tar venstreback om ikke Thomassen blir klar. Nielsen og Pusic kan eventuelt bytte plass. Det kan også være en idé å bruke både Doffen og Ogude sentralt på midten når vi møter hjemmesterke Godset i Drammen.

Comment

Foreløpig, på bakgrunn av gårsdagens kamp så håper jeg på dette laget:

Lars
                Larsen - Muri - Ogude - Nordvik
                Singh - Doffen
                Fellah
                Berre - Pedersen - Nielsen

Singh fortjener fornyet tillitt. Han er for viktig for oss til å sitte på benken! Han er vår beste ballspiller, og skal vi ha noe initiativ og klare å spille noe av vårt spill, så trenger vi han der!
                Backene våre burde ta en time-out! Dawda spilte ok i andre omgang, men viser seg for klønete under press og må forvente mye press fra Godset. Samme gjelder Thomassen! Han burde spilles inn under en annen kamp enn denne her.
                Om det blir tryggere med Larsen gjenstår å se..
                VPG skuffa en del igår, så vil gi en revansjelysten Fellah en sjanse her, evt Pusic.

Foretrekker Ogude på midtbane, men han er kanskje vårt beste alternativ som midtstopper om Nordvik går ut på back. Spes om Larsen spiller back!

Comment

418 billetter igjen av de 1044 vi har fått.

http://www.vif-fotball.no/article3354371.ece

Comment

http://www.vif-fotball.no/article3364518.ece

Godset har problemer med forsvaret før kampen mot Superenga!

Comment

Da håper jeg vi kjører over de!

Jeg tar turen fra Gøteborg, til Drammen, for å se mitt kjøre Enga! forventer stor kamp, bra trøkk fra klanen, og ikke minst 3 poeng rett i sekken!

(blir for lett vettu...! )
                      Vål'enga - en gang, hver gang, ALLTID!

Comment

Sett Godsetfolk klage over bredden i forsvarsleddet før sesongen, nå er altså to viktige ute. Det skal være en stor fordel for oss dette.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                          Sett Godsetfolk klage over bredden i forsvarsleddet før sesongen, nå er altså to viktige ute. Det skal være en stor fordel for oss dette.
                          Alexander Aas er vel en av de beste forsvarsspillerne i TL og Hamoud en av de raskeste. I tillegg så forsvant Glenn Andersen før sesongen.
                          Svir det!!

Får håpe vi klarer å utnytte det da.

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
                            Alexander Aas er vel en av de beste forsvarsspillerne i TL og Hamoud en av de raskeste. I tillegg så forsvant Glenn Andersen før sesongen.
                            Svir det!!

Får håpe vi klarer å utnytte det da.

Alexander Aas er en skikkelig bølle. Greit at våre spillere slipper å knekke noen ankler i denne kampen.

Kjipt at han ble slått ned da, det hører ikke hjemme noensteder.
                            Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Svein Oddvar Moen dømmer matchen.

Comment

Working...
                              X