Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Siste dagen og timene av overgangsvinduet

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Det er vel litt sent i forhold til å hente nye spillere nå?

Comment

Det er for seint å gjøre avtale i dag ja, men det er ikke for sent å presentere en spiller. Så lenge papirene er sendt inn før fristen gikk ut så kan man jo presentere spilleren når som helst. At det ikke har kommet en melding behøver ikke bety at det er gjort noe (selv om jeg tolker at det eneste som har skjedd er at Stoor har forsvunnet).

Comment

Kan jo også hende at Stoor er rent økonomisk, at man så at han uansett er langt bak i køen på back og dermed går for utlån. Frigjør sannsynligvis endel lønnsbudsjett som kan bli brukt på bedre ting i neste vindu.

Comment

Enig i at det ikke var noe virs i å sitte og trykke F5 gjennom natta. Men nå er det såpass langt ut på dagen at jeg tviler.

Eneste tenkbare grunn måtte være at Gonazales sitter på flyet og man holder igjen til han er her. Men i sånne situasjoner pleier jo noen å vite noe. Nå er det jo helt dødt.

Comment

1. Hvorfor skal vi slippe Stoor, hvis ikke Pipo er klar fra nå? Hvis han ikke kommer, mener jeg den eneste grunnen bør være at klubben veit at Stoor er fotballinvalid.

2. Hvorfor henta vi Stoor i utgangspunktet, når han er en stikk motsatt backtype av hva Martin ønsker seg? Det er det verste her.

Comment

Originally posted by randomshiet View Post
              Ville vel ikke si han var den eneste. Husk at Ogude spilte midtstopper!
              Veldig sant det. My bad! Både Ogude og Dawda var godkjent, jeg er langt ifra sikker på at Nordvik har kvalitetene som behøves, men Muri håper jeg kommer seg opp igjen noen hakk....snart...
              Now I know I'm pretty, but I ain't as pretty as a couple of titties.

Comment

Jeg tror at Haakonsen var mest aktiv da vi hentet Stoor

Comment

Working...
                X