Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Strømsgodset-VIF 3-2: Reaksjoner - av (nesten) alle slag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Strømsgodset-VIF 3-2: Reaksjoner - av (nesten) alle slag

Tap i dag etter at Lars Iver Strand scora seiersmålet for Godset på overtid...

Her reagéres:

PS: Mod. Jeg glemte å legge inn resultatet 3-2. Får det ikke til.
    You fix?
    Last edited by san Paolo; 31.03.2012, 20:11. Reason: Henv. til mod om å legge inn resultat

Vi har da ikke så dårlige spillere? Så hvor mange kamper skal Andresen få før prosjektet hans skrinlegges og vi får en trener som kan jobben sin?

Comment

Det kan bare være en reaksjon: Martin må gå!

Comment

Originally posted by arinvoll View Post
        Det kan bare være en reaksjon: Martin må gå!
        Uenig: Stallen vår er bedre enn i fjor. Vi har spillere - gamle og nye - som scorer mål.
        Forsvarsspillet må bedres, og trolig bør Muri benkes. Men der har vi erstattere.

Men å konkludere at Martin må gå etter en dårlig kamp og et tap på Marienlyst, er bare 'out of order' og altfor tidlig.
        De fleste TL-lag 'blir spilt dårlige' og taper akkurat der.

Comment

God første omgang. Elendig andre. Muri var både dårlig og uheldig i dag, mens pusic ikke gjorde stort ut av seg og ibba hadde et uheldig innhopp.

Marcus Pedersen og Singh hadde en veldig positiv kamp ! Nielsen viser også gode takter og dawda var faktisk ikke en tragedie i dag. Det er det positive å ta med seg fra denne kampen.

Comment

Originally posted by san Paolo View Post
            Uenig: Stallen vår er bedre enn i fjor. Vi har spillere - gamle og nye - som scorer mål.
            Forsvarsspillet må bedres, og trolig bør Muri benkes. Men der har vi erstattere.

Men å konkludere at Martin må gå etter en dårlig kamp og et tap på Marienlyst, er bare 'out of order' og altfor tidlig.
            Dette er ikke en konklusjon etter 2 dårlige kamper i år, men også etter en tragisk fjorårssesong og vinter. Snart kommer det vel en ny "etter sommeren er vi på plass"-uttalelse igjen og vi nikker og smiler og lar oss kjøpe.

Comment

Originally posted by san Paolo View Post

Du veit like godt som oss andre at dette ikke gjelder 2 kamper. Dette er noe som har pågått siden 2011 starta. Vi har tråkla i motbakke i over et år nå, og vi har en meget god stall, men Martin evner ikke å få ut det beste av spillerne.
              Idag starta han med rullering igjen istedenfor et fornuftig bytte, og satte Ibba på topp/10-rollen - gratulerer!
              "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by arinvoll View Post
                Dette er ikke en konklusjon etter 2 dårlige kamper i år, men også etter en tragisk fjorårssesong og vinter. Snart kommer det vel en ny "etter sommeren er vi på plass"-uttalelse igjen og vi nikker og smiler og lar oss kjøpe.
                Kommer det en sånn uttalelse i år, tror jeg at det svartner for meg.
                OM han presterer å si noe sånt, har han jo gitt opp - og DA er det bare å gå.
                Men personlig vil jeg se litt mer av årets Vålerenga før jeg konkluderer mht. hovedtrener

Comment

Hva faen er det som egentlig foregår på det hotellet? Spabehandling og Playstation spill? Alvorlig talt..Muri var elendig! Elendig! Duger ikke til noe som helst! Du verden som jeg gleder meg til Andresens reaksjon etter kampen på VIFtv! Ser det for meg: "Neeeii....vi eeeehh....ehhhh vi var litt.....eeeehhh slitne...eeehh og...og vi fikk ikke til spille vårt!"..forferdelig kamp mot Godset og mot Haugesund sist! Udugeligheten vil ingen ende ta! For noe dritt!

Comment

Etter denne kampen sitter jeg igjen med (nesten) bare et spørsmål: Hva faen er det som skjedde hos Ikaros 50-60min uti kampen!?

Comment

Originally posted by St. Hallvards Menn View Post
                      Hva faen er det som egentlig foregår på det hotellet? Spabehandling og Playstation spill? Alvorlig talt..Muri var elendig! Elendig! Duger ikke til noe som helst!
                      Muri var nok en av de svakeste våre. Men det er Martin sitt ansvar å ta han av banen.
                      Om du sjekker spiller-tråden, så ser du at Muri har hatt prolaps og ikke vært i toppform inn mot seriestart. Ok, Muri var dårlig - og det Muri gjør på banen er Muri sitt ansvar, men at Martin lar han bli på banen en hel kamp, er Martin sitt ansvar...
                      Dårlig lagledelse av Martin m.a.o.

Comment

Jeg er enig i at Muri har vært elendig hittil i sesongen. Det virker som om han ikke har psyken til dette dessverre.

Vi trenger en stopper med guts og vinnervilje.

UT MED ALLE SENGEVÆTERE NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!
                        I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Helt klart bare en fortsettelse av elendigheten vi har sett hittil i år.Kampen mot FKH var jo også helt rævvva,må ikke glemme det selv om det ble 3 poeng der.Enig med herren som misunner Godset som har en trener som Deila,får maks ut av det han har.MA har absolutt ikke mer å tilføre oss,sånn er det.

Comment

Muri var en skandale idag, så jo ut som han var liv redd ballen, det er en dårlig kombinasjon når man spiller fotball, håper MA har baller nok til å benke han neste kamp, og la Larsen prøve seg fra start.
                            engaman
                            -----------
                            Ære Være Enga!!!

Comment

Hvorfor tok han ut MP??? Han er en spiller som kan skape noe alene når vi blir presset tilbake. Merkelig coaching

Historieløst av Muri å ikke gå inn i duellen med LIS på frisparket, når vi veit at det var han vi måtte passe på.

Jeg sa til kompisen min før frisparket at nå blir det mål og det er LIS som scorer, hvis jeg veit det så burde ihvertfall de vite det FAAAAAEEEEEEEEEN!!!!!!!!!!!!!!!
                              I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Working...
                              X