Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Lillestrøm - Vålerenga, søndag 15.04.12, kl. 20.00

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lillestrøm - Vålerenga, søndag 15.04.12, kl. 20.00

Da er det klart for Bøffel-slakt!

Lillestrøm ligger på 15. plass etter sesongens tre første runder med følgende resultater:
    Hønefoss BK - Lillestrøm: 0-0
    Lillestrøm - Rosenborg: 2-2
    Odd Grenland - Lillestrøm: 2-0

Vi ligger på 2. plass etter sesongens tre første runder med følgende resultater:
    Vålerenga - Haugesund: 2-1
    Strømsgodset - Vålerenga: 2-3
    Vålerenga - Viking: 1-0

Sannsynlig lagoppstilling LSK:
    Ramovic
    Westerberg - Nystuen - Kippe - Pedersen
    Toindouba - Vaagan Moen
    Knudtzon - Andersson - Pálmason
    Sigurdarson

Sannsynlig lagoppstilling VIF:
    Lars
    Dawda - Muri - Larsen - Nordvik
    Singh - Hæstad/Ogude
    Fellah
    Berre - Pedersen - Nielsen

Det går mot et fullsatt Årasen, og det er visst i underkant av 600 billetter igjen til Klanens sving.

La Dawda slippe... vær så snill
    That's a potato

-Anita, 2009

Comment

Jeg ønsker meg dette laget:

Lars
      Larsen - Muri - Ogude - Nordvik
      Hæstad
      Fellah -Singh
      VPG
      Pedersen- Nielsen

Bojan, Pusic, Ibba og Anene på benken gir oss muligheten til å endre kamp bildet. Desverre også ny taktikk 4-1-2-1-2. Med offensive backer!

Så da driter vi i den. og spiller:
      Lars
      Singh - Hæstad
      VPG
      Fellah - Pedersen - Nielsen
      Vål'enga - en gang, hver gang, ALLTID!

Comment

Originally posted by Stjerna85 View Post
        Jeg ønsker meg dette laget:

Lars
        Hæstad
        Fellah -Singh
        VPG
        Pedersen- Nielsen

Bojan, Pusic, Ibba og Anene på benken gir oss muligheten til å endre kamp bildet. Desverre også ny taktikk 4-1-2-1-2. Med offensive backer!

Så da driter vi i den. og spiller:
        Lars
        Singh - Hæstad
        VPG
        Fellah - Pedersen - Nielsen
        Hvorfor forandre suksessfaktoren med Fellah i 10 rollen? Fellah der og Ogude på stopper og da må vi leve med Dawda. Han har vært mange ganger bedre enn VPG. Utfordringen blir midtbanen, er det plass til Hæstad? Han var også god når han kom inn sist. Grunnen til at jeg ikke vil ha Larsen på Davdas plass er uttalelsene til Martin når Larsen kom. At han på kort sikt så Larsen som alternativ som stopper men at han når han fikk på plass med det som handlet om posisjonering etc kunne være et alternativ lengre på siden i forsvaret. Blir fort et usikkerhetsmoment.
        Arne G

søvnløs om natta - bevisstløs om dagen

Comment

håper vi stiller med følgende lag:
          ------------Lars-----------
          Dawda-Muri-Larsen-Nordvik
          ------Singh-Hæstad--------
          ----------fellah------------
          --Berre-Pedersen-Nielsen---

Håper Berre forbedrer det offensive spillet sitt i denne kampen her!
          Tenkte å benke Berre, men siden Dawda spiller back, så er det greit med en ving som Berre som bidrar en del bakover.
          Dawda vil jeg ha med, fordi jeg mener at han har noe å bidra med i det offensive og hvis vi skal prøve å styre denne kampen her, så trenger vi Dawda. Vi har ikke styrt kampa i stor grad hittils, men håpet er der når Fellah og Singh er tente og motiverte.
          Hæstad var god sist, og han elsker disse oppgjørene mot LSK!
          Ogude er vel ikke 100% enda? Tror uansett at jeg hadde benka Ogude i 1 omgang.

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post

Tenkte å benke Berre, men siden Dawda spiller back, så er det greit med en ving som Berre som bidrar en del bakover.
            Dawda vil jeg ha med, fordi jeg mener at han har noe å bidra med i det offensive og hvis vi skal prøve å styre denne kampen her, så trenger vi Dawda. Vi har ikke styrt kampa i stor grad hittils, men håpet er der når Fellah og Singh er tente og motiverte.
            Jeg ville ha endret litt:
            http://footballformation.co.uk/team/...0412094846.png
            Hvis Thommassen er klar, vil jeg ha han rett inn på venstre, og flytte Nordvik over på høyre for å erstatte Dawda.
            Berre kan derfor få lov til å hvile, (da vi ikke er like avhengige av hans defensive fibre) og sette Håvard på høyre-siden.
            Ibba kan starte på venstre, og gjøre Lillestrøms HB svimmel i 60 min før Pusic kan avgjøre ett minutt på overtid.(Passende nok foran OKS-tribunen).
            Thomas

-Du skal lytte til selvskryt, Det kommer fra hjertet!

Comment

Helt enig med deg i den bakre fireren. Dawda er en god spiller der sammen med midtstopper paret. Både offensivt og defensivt.

Hvis Ogude ikke er frisk så er det kanskje greit å ha han tilgjengelig på benken, plutselig får man bruk for mannen. Han er jo vår desidert beste spiller selvom han er litt skadet og fungerer på 85%.
              Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Originally posted by EGGET73 View Post
                Jeg ville ha endret litt:
                http://footballformation.co.uk/team/...0412094846.png
                Hvis Thommassen er klar, vil jeg ha han rett inn på venstre, og flytte Nordvik over på høyre for å erstatte Dawda.
                Berre kan derfor få lov til å hvile, (da vi ikke er like avhengige av hans defensive fibre) og sette Håvard på høyre-siden.
                Ibba kan starte på venstre, og gjøre Lillestrøms HB svimmel i 60 min før Pusic kan avgjøre ett minutt på overtid.(Passende nok foran OKS-tribunen).
                Nordvik har i hovedsak vært venstre back evt. midtstopper. Ser ingen grunn til å eksperimentere med ham på høyre siden når vi har en stabil og god høyreback i Dawda.

Han holder offside streken bra og vinner de fleste duellene defensivt. Til og med bidragsyter i offensivt spill når vi presser høyt.
                Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Originally posted by lokalhelt View Post
                  Nordvik har i hovedsak vært venstre back evt. midtstopper. Ser ingen grunn til å eksperimentere med ham på høyre siden når vi har en stabil og god høyreback i Dawda.

Han holder offside streken bra og vinner de fleste duellene defensivt. Til og med bidragsyter i offensivt spill når vi presser høyt.
                  Ser helt klart poenget ditt, men mener at Berre har vært ett godt stykke under pari de to siste kampene. I og med at Berre er en sterk bidragsyter defensivt, men ikke har fungert i det hele tatt offensivt disse kampene, går dette dessverre utover Dawda.
                  Nordvik er (noe) bedre defensivt enn Dawda, og bør foretrekkes hvis Thommassen er tilgjengelig på venstre.
                  Håvard kan fungere bra på både høyre- og venstresiden, men er ikke like sterk defensivt som Berre. I tillegg har vel denne Haglund som trener laget fra togstasjonen sett at vår høyreside ikke har vært strålende sålangt, så ved å omrokkere litt vil vi sannsynligvis få gjort litt ugagn...
                  Thomas

Comment

Originally posted by EGGET73 View Post
                    Ser helt klart poenget ditt, men mener at Berre har vært ett godt stykke under pari de to siste kampene. I og med at Berre er en sterk bidragsyter defensivt, men ikke har fungert i det hele tatt offensivt disse kampene, går dette dessverre utover Dawda.
                    Nordvik er (noe) bedre defensivt enn Dawda, og bør foretrekkes hvis Thommassen er tilgjengelig på venstre.
                    Håvard kan fungere bra på både høyre- og venstresiden, men er ikke like sterk defensivt som Berre. I tillegg har vel denne Haglund som trener laget fra togstasjonen sett at vår høyreside ikke har vært strålende sålangt, så ved å omrokkere litt vil vi sannsynligvis få gjort litt ugagn...
                    Er skeptisk til å bruke Thomassen fra start enda.
                    Synes han burde matches litt forsiktig!

Comment

Er skeptisk til å bruke Thomassen fra start enda.
                      Synes han burde matches litt forsiktig!
                      Hvis han er 100% frisk, har jeg ingen betenkeligheter med å bruke han fra start. Han har tross alt vist gjennom et par bra sesonger i FFK at han har nivået inne og vel så det.
                      Thomas

Comment

Prøver meg også på et lag:
                        Hirschfeldt
                        Næss - Muri - Larsen - Nordvik
                        Hæstad - Singh
                        Fellah
                        Nielsen - Pedersen - Zajic

Endringer fra startoppstillinga mot Viking:
                        Nicolay Næss inn for Dawda Leigh.
                        Kristofer Hæstad inn for Fegor Ogude.
                        Mohammed Fellah inn for Martin Pusic.
                        Bojan Zajic inn for Morten Berre og Håvard Nielsen over på høyrekant.

Begrunnelse:
                        Vi møter et nytt type Lillestrøm-lag som forsøker å være spillende uten å få det særlig til. Det betyr at vi kan få mye gjenvinning høyt i banen og jeg tror vi ganske sikkert kommer til å dominere kampen.

Kristofer Hæstad spiller alltid bra i disse derbyene og foretrekkes framfor Fegor Ogude som var svak mot Viking.
                        Nicolay Næss foretrekkes fordi han har en fantastisk pasningsfot og sannsynligvis får en god del innleggsmuligheter fra hjørnet av 16 meteren. Med Håvard Nielsen foran seg blir det også mye rom for Næss, ettersom de nok legger ned en midtbanespiller for å ha dobbel sikring på farta til Nielsen.

Bojan Zajic kommer inn på venstrekanten og dermed har vi sikra gode innleggsføtter fra begge sider som kan fore Marcus Pedersen med innlegg bak midtforsvaret dems.

Hirschfeld, Muri, Nordvik, Singh, Fellah, Nielsen og Pedersen er selvskrevne i førsteelleveren.
                        in Absinthia

Comment

Sesongen er ennå ung. Det er bare spilt 3 kamper, men jeg har har vanskelig for å fri meg fra at vi står med en beholdning på 6 heldige poeng.
                          Vi må virkelig heve bunnivået hvis vi skal få noe med oss hjem fra %€"%!

Ser for meg:

Nordvik-Muri-Larsen-Thomassen
                          --Berre-Pedersen-Pusic---

Nilsen har ikke fått det til i det siste og jeg vil la ham starte på benken. Berre har heller ikke overbevist, men jeg synes han er bedre til å holde på ballen og jobbe defensivt enn Nilsen og derfor får Berre et litt tvilsomt gjenvalg.
                          Jeg tar Hæstad foran Ogude, dette er en kamp for Hæstad!
                          Dette blir garantert en knokkelkamp, med masse dødballer fra %€#%. Jeg synes Dawda er vårt svakeste ledd på dødballer i mot. Det er bare ikke hans sterkeste side, derfor bør han stå over etter min mening.

Jeg ønsker meg 3 fortjente poeng, men tar selvsagt til takke med 3 ufortjente poeng mot %€#% any day of the week!
                          Hev din røst og STØTT ditt lag...

Comment

Originally posted by Hjesus View Post
                            Prøver meg også på et lag:
                            Hirschfeldt
                            Næss - Muri - Larsen - Nordvik
                            Hæstad - Singh
                            Fellah
                            Nielsen - Pedersen - Zajic

Synes at Næss på backen virker som en god idé. Har han spilt noe særlig der på andrelaget? Når Thomassen etterhvert er tilbake vil vi i så fall ha to backer med pasningsføtter godt over middels. Et bra våpen.

Tror jeg ville satt ut Larsen for Ogude i denne kampen, vi trenger rå styrke i feltet mot Lillestrøm og selv om Larsen gjorde det greit mot Viking tror jeg denne matchen blir betydelig røffere. Ønsker også at Berre får sjansen til å revansjere en dårlig kamp og at Nielsen fortsetter på venstre.

Altså:

Hirschfeld
                            Næss - Muri - Ogude - Nordvik
                            Singh - Hæstad
                            Fellah
                            Berre - Pedersen - Nielsen

Comment

Ønsker ikke så mye eksperimenter mot LSK. Men Fellah, Singh og Hæstad som de sentrale tre. Og ser helst at vi ikke setter inn på så mange urutinerte eller spiller som ikke har spilt til nå.

Midtforsvar med Ogude og Muri. Fart på kantene med Nordvik og Dawda.

Hæstad og Singh sentralt. Fellah foran dem, med spill i lengderetningen mot trege stoppere.

Pedersen på topp. Berre med sin rutine tror jeg blir viktig på høyre og venstre står mellom Pusic og Nielsen. Jeg håper Håvard starter.

Sid, evt Konè på benk hvis vi må ha muskler på topp. Anene/Pusic for å komme innpå med litt fart hvis behov. Bojan for å holde ballen i laget, evt ønsker mer kreativitet. Ibba for å skape noe fra kant hvis de ligger lavt. Larsen og Thomassen for å kunne styrke oss defensivt, evt flytte Ogude opp på midtbane.

Comment

Working...
                              X