Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga vs Metallica 23 mai \oo/

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga vs Metallica 23 mai \oo/

De sier på NRK radio at VIF har søkt om flytting av matchen
    mot RBK pga Metallica konserten på Valle samme kveld av frykt
    for å gå glipp av mye publikumsinntekter.
    Men de dølle bartene sa nei....faen!!

Rock on \oo/

Originally posted by nissen View Post
    De sier på NRK radio at VIF har søkt om flytting av matchen
    mot RBK pga Metallica konserten på Valle samme kveld av frykt
    for å gå glipp av mye publikumsinntekter.
    Men de dølle bartene sa nei....faen!!

Rock on \oo/
    What goes around, comes around! Nå er det jo ikke særlig sannsynlig at noen som helst stjerner av et visst format noensinne forviller seg til Trondheim (med mindre Cliff Richard plutselig skulle trenge spenn. Født etter 1975? Go Google, se og le), men jeg forventer at ledelsen i VIF i framtiden ikke viser det minste tegn på smidighet, velvilje eller samarbeidsånd overfor Rbk. Vi hjalp Lyn, vi spytta kroner inn til Stabæk så stakkarne fikk kjøpt julepresanger,greit for meg, men RBK? Ville ikke pissa på dem om dem sto i brann engang. Jeg kjenner mange som skal på Metallica (er selv en av dem) og som pleier å være på Ullevål. Jeg ga billett til Metallicakonserten i julegave til poden + til meg selv og går på Valle 23 mai. Håper NFF kan ta til fornuften og flytte kampen, men det blir vel en kald dag i helvete den dagen de ikke ivaretar Rsk's interesser først og fremst. Forbanna mighuer!!
    Vi er Vål'enga!!

Comment

Metallica har ikke gjort noe fornuftig siden The Black Album, og etter det jeg har sett av dem de siste åra virker det som de har slutta å øve også. Særlig Lars Ulrich.

Hadde lett prioritert Enga

Comment

Originally posted by skog View Post
        Metallica har ikke gjort noe fornuftig siden The Black Album, og etter det jeg har sett av dem de siste åra virker det som de har slutta å øve også. Særlig Lars Ulrich.

Enig. Bortsett fra at jeg vil gå enda lenger tilbake, siden Justice.
        Lett seier til Enga

Comment

Originally posted by skog View Post

Men så er det også The Black Album i sin helhet som skal framføres på Valle Hovin 23. mai...

Comment

Jeg må ærlig innrømme at jeg ditchet Enga forrige gang de krasjet med Metallica. Det var i juli 2009, og attpåtil spilte også Lady Gaga og Madonna i Oslo samme dagen! Noe sier meg at Europa League kampen til Enga ble den store publikumsmessige taperen den dagen

Men i år vinner Enga, fordi jeg ikke har billett til Metallica og fordi kampene mot Barteby aldri skal misses.

Comment

Originally posted by problembarnet View Post
              Enig. Bortsett fra at jeg vil gå enda lenger tilbake, siden Justice.
              Lett seier til Enga
              Joda, ser den og er fullstendig enig sett fra et musikalsk perspektiv. Men om 50 % av de med Metallicabillett og som kunne tenkt seg på Ullevå tenker som dere, mister altså Enga 50 % tilskuere pga Rbk's vrangvilje. Det kan bety en del tusen tilskuere, hvis ikke det betyr noe, skjønner jeg ingenting! Basert på prestasjoner i de to hjemmekampene hittil, burde man være sjeleglad for at det i det hele tatt kommer noen utover "the ususal suspects"...
              Last edited by maestro; 13.04.2012, 09:16. Reason: semantisk
              Vi er Vål'enga!!

Comment

Egentlig så burde Metallica kanselere sin konsert for å se på enga.
                Blackalbum er ok, men Load og Reload skulle aldri ha sett dagens lys.
                ... litt off tpic kanskje men NFF kommer neppe til å flytte kampen,
                det går jo i RævBKs favør (pga få hjemme supportere) og da er det jo uaktuelt.
                enga4ever

Comment

Har vært Metallica-fan siden 80 tallet men av mange dustete grunner så jeg dem for første gang sist de spilte på Telenor-arena. For en nedtur å prøve og oppleve en konsert i den forbanna møkkahallen! Derfor hadde jeg tenkt å spandere på meg en ny runde når de nå kom tilbake (hallo Smokie?) helt til jeg så at det skulle være en slik Black Album konsert, plata som gjorde at jeg sluttet og høre på dem, så valget er enkelt, Ullevaal her kommer jeg.

Comment

som dere ser av nicket mitt, blir det metallica, helt latterlig å ikke få flytter den kampen, kommer til å være lite publikum, latterlig at en slik storkamp skal spilles på en osndag!! til Dere som sier at metallica ikke er bra, helt i orden, men de er konge live, syns også de 4 første album er best, black album er ett godt melodiøst metal album, load og re-load har noe bra men jeg liker det hardt, st.anger er crazy og hardt som f... men mange klarer ikke lydbildet det kan jeg orstå, death magnetic er ett bra album også.. De skal jo spille "the black album" i sin helhet, men etter hva jeg har skjønt drar de ut konserten med en halvtime, 2 timer og 50 min for å få plass til masse gammelt.. velger metallica, skal også se Gorija oppvarminngsbandet, rekker ikke å få med meg kampen, faen, NFF bytt dag!! Vif -RBK er de som trekker flest publikum, og vi har vel en snitt på 24.000 tilskuere de siste åra, kan nesten garantere at kommer det mer enn 10.000 så må man være fornøyd, kan ikke sette slike kamper på en onsdag, og når ett av verdens største metal band spiller for 45.000 tusen på Valle Hovin.. Blir det bare kleint. hater hater hater NFF. Kom ikke å si at jeg ikke er ekte supporter, fordi jeg har tatt dette valget, enten bytt dag eller sett kampen til 16.00 da rekker jeg begge, og jeg snakker ikke bare pga a meg... Faen NFF!!!
                    Ære Være Vål`Enga

Comment

Alex, telehor arena er ikke bygger for konserter ræva lyd, valle hovin KONGELYD!!!!
                      Ære Være Vål`Enga

Comment

Jentungen har sølt brus på tastaturet derfor så mange skriveleifer
                        Ære Være Vål`Enga

Comment

Death magnetic er jo tilbake til thrash roots a st.anger er jo massiv aggresiv, Load albuma, ikkje bra, litt for mye ekspremintering, men noen låter går, men de spiller ikke mye fra disse albumeme, kanskje fuel og Memory.. Black album er ett helt greit heavy metal album, og nothing else matters da er det pissepause) Lars har jobbet mye med tromminga si, så de er live nå helt på høyden med 80 tallet med unntak av at de er eldre og ikke kan bange så mye, anbefaler deg å høre på mexico dvdn, hit the lights, dyers eve, etc så ser du at de fortsatt har det og på black album er det 3 sanger som aldri har blitt fremført live, de 3 beste Men usa for hele Ride the lightning, synd vi ikke får det Se forøvrig hava jeg har skrevet lenger ned.. blir publikumssvikt så det holder. pokker NFF!!!!!
                          Ære Være Vål`Enga

Comment

Vinner jeg backstage pass, noe jeg har gjort tidlige, skal jeg få de til å signere ENGA DRAKTA MI ))
                            Ære Være Vål`Enga

Comment

Originally posted by metallica View Post
                              Vinner jeg backstage pass, noe jeg har gjort tidlige, skal jeg få de til å signere ENGA DRAKTA MI ))
                              Kampen er blitt hovedkamp og blitt flytta til kl 20:00. Ergo rekker dere å dra fra Valle Hovin til Ullevaal i litt uti 1. omgang med en kjapp taxi på ringveien

Comment

Working...
                              X