Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Lillestrøm - Vålerenga 1-1, 15.04.2012

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by san Paolo View Post
    Snakka med en kompis på jobben som hadde sett kampen på tv. Han hadde telt sju - 7 - feilaktige offside-avblåsninger (begge veier)... Han mente at det var noe av den dårligste dømminga han hadde sett i TL noen sinne...
    Hvor ferske var egentlig ass.dommerne på sidelinjene??

Ellers: kan ikke fatte at LSK fikk færre kort enn oss. Noe feig hjemmedømming der. P.d.a.s. ble visst LSK snytt form en straffe på 0-0, så tja...

Ellers var det sterk atmosfære all the way. Var på kampen med en venn som opprinnelig kommer fra Nord-Afrika - og han digga stemninga!
    Kudos til Kanarifansen for å ha droppa TROMMA. Det var mer god gammal tribune-kamp enn på lenge!
    Jeg ble tvunget til å se kampen på TV i går og kan bekrefte at dommerene var helt på trynet! Heldigvis gikk det begge veier.
    - LSK snytt for straffe
    - Haugevis med offside-avblåsninger som skulle vært godkjent. Noen av dem med MANGE meters margin
    - Kortfordelingen var helt på trynet. LSK kunne stoppe så mange kontringer de vil og slapp unna med frispark i mot.

VG-Børsen gir Espen Berntsen terningkast 3 (av 10) og det er veldig sjeldent at dommerene får så dårlige karakterer. De har en tendens til å fredes litt.

Når jeg så kampen på TV var jeg hundre prosent sikker på at de innavlede på tribunen brukte trommer. Enten var jeg veldig uoppmerksom eller så hamret de veeldig mye med stolene.

Comment

Originally posted by Daniel View Post
      Jeg ble tvunget til å se kampen på TV i går og kan bekrefte at dommerene var helt på trynet! Heldigvis gikk det begge veier.
      - LSK snytt for straffe
      - Haugevis med offside-avblåsninger som skulle vært godkjent. Noen av dem med MANGE meters margin
      - Kortfordelingen var helt på trynet. LSK kunne stoppe så mange kontringer de vil og slapp unna med frispark i mot.

VG-Børsen gir Espen Berntsen terningkast 3 (av 10) og det er veldig sjeldent at dommerene får så dårlige karakterer. De har en tendens til å fredes litt.

Når jeg så kampen på TV var jeg hundre prosent sikker på at de innavlede på tribunen brukte trommer. Enten var jeg veldig uoppmerksom eller så hamret de veeldig mye med stolene.
      Bøffla brukte tromme. Står ihvertfall det på forumet deres, selv om jeg ikke hørte mye av den i går.

Comment

Originally posted by Henriksen View Post
        Bøffla brukte tromme. Står ihvertfall det på forumet deres, selv om jeg ikke hørte mye av den i går.
        Ok, men jeg hørte Bøffla godt i går. Og de var ofte bra. Tromma deres merke affal jeg nada til...

Comment

Kudos til Kanarifansen for å ha droppa TROMMA. Det var mer god gammal tribune-kamp enn på lenge!
          Hva er det du skriver? Da jeg satt foran RB-tribuna (motsatt for Klanen) og fotograferte første omgang var i hvert fall tromma smertelig tilstede. Virkelig smertelig! At folk orker å være på samme stadion som den til vanlig er langt over min fatteevne.
          www.grydis.no - Bilder av Vålerenga
          Glemmer passordet mitt...

Comment

Ang dommern og straffer og offside og slikt. Det var én situasjon hvor bøfla ble avblåst hvor han som løp etter ballen var flere meter onside. På tv også hoia de og bar seg over dette. Men ser man nøye etter, så var den andre fyren (rodgers?) i aller høyeste grad med i spillet. Han jogger rolig hjemover, for å signalisere at han ikke er med, og dermed jogger han rett inn i en vif-forsvarer og holder han igjen med skuldern. Klart han er med i spillet da, selv om han ikke går etter ballen. Regner med at det var det det ble blåst for, sigurdardson var klart onside. Selv linjedommern så nok det. Kommentatoren derimot...

Hvis man ser bilder fra et innlegg litt lengre opp her, så ser man marcus pedersen med en bøffel hengende rundt seg. Fra situasjonen å dømme er det nok innafor sekstenmetern, og dermed ble vi også "snytt for straffe". Man blir ikke snytt for straffe bare fordi kamera og tv2 mener det. Man blir nok "snytt for straffe" mange ganger i løpet av hver eneste kamp, særlig pga holding. Sånn er det bare. Kan godt være flere situasjoner også, som vi ikke har fått med oss.

Comment

Ok, men jeg hørte Bøffla godt i går. Og de var ofte bra. Tromma deres merke affal jeg nada til...
              Jeg hørte tromma ihvaffal!!
              Ikke like mye som før kanskje,men den ble brukt.

Comment

Originally posted by book View Post
                Ang dommern og straffer og offside og slikt. Det var én situasjon hvor bøfla ble avblåst hvor han som løp etter ballen var flere meter onside. På tv også hoia de og bar seg over dette. Men ser man nøye etter, så var den andre fyren (rodgers?) i aller høyeste grad med i spillet. Han jogger rolig hjemover, for å signalisere at han ikke er med, og dermed jogger han rett inn i en vif-forsvarer og holder han igjen med skuldern. Klart han er med i spillet da, selv om han ikke går etter ballen. Regner med at det var det det ble blåst for, sigurdardson var klart onside. Selv linjedommern så nok det. Kommentatoren derimot...
                .
                Jepp, ikke noe for verken pip-pipper eller media å blåse i barten for. Så matchen på TV og trengte ikke engang reprise for å se og forstå at det var den vesle skalla spissen som ødela onside gjennomløpet til Palmasson(?). Hadde han latt Nordvik passere hadde det ikke blitt dømt offside. Regler er regler. Bra for oss at lsk satt innpå den kløna.
                Vi er Vål'enga!!

Comment

En bra kamp, bare så synd at Singh ødela hele showet, en totalt unødvendig straffe

Gutta gjorde en bra kamp ved å angripe hele tiden, til tross for at de visste at forsvaret vårt var litt "ferskt".
                  Håper de tar med denne gutsen videre mot saftbygda. Martin Pusic var og er god, selv om han hadde
                  en litt dårlig kamp mot Viking, så så jeg ingen grunn til å benke han, og det gikk bra. Håper virkelig hans navne
                  bror bruker han mer.
                  Gledelg ar det å se Bojan tilbake også!
                  enga4ever

Comment

Ellers: kan ikke fatte at LSK fikk færre kort enn oss. Noe feig hjemmedømming der. P.d.a.s. ble visst LSK snytt form en straffe på 0-0, så tja...
                    At LSK skal ha fått straffe på 0-0 faller på sin egen urimelighet, siden 0-1 scoringen kom etter ca. 30 sekunder, og verken ballen eller motstanderen var ikke i nærheten av straffefeltet vårt i.l.a. den tiden.
                    mvh

Ogni M

Comment

Originally posted by Muppetkokken View Post
                      Jeg syns vi gjorde en god figur. Etter matchen satt Morten P og våsa om at sjansestatistikken var "LSK 10 - Vålerenga 0". Det ser vi jo at den ikke var. Var bra liv fra Klanen også. Satt på motsatt side i første omgang og selv om jeg var litt for få meter fra KFL-feltet så hørte jeg synginga fra Klanssvingen godt.

Syns også at det er underlig å høre at dommerne skal slå ned på holding i feltet når man ser sånt som dette (Pedersen blir godt holdt av en LSK-fyr).

Mitt galleri fra matchen.

Sa virkelig Morten P dette? Han fikk altså ikke med seg at både Pedersen og Pusic var alene mot keeper?

Jo mere denne såkalte "VIF-supporteren" lirer av seg, jo mindre troverdighet får han. Han er virkelig en tragisk skapning.

Comment

Working...
                      X