Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Lillestrøm - Vålerenga 1-1, 15.04.2012

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reaksjoner: Lillestrøm - Vålerenga 1-1, 15.04.2012

Lars Hirschfeldt man of the match!

Marcus Pedersen må vise mer for å overbevise meg,skuffende så langt i sesongen!

Comment

Puh.. glad det er over. Vi er selvfølgelig griseheldige i noen situasjoner men jaggu spiller vi bra og!

Comment

2 ting

- Gutta gav bånn gass og spilte med hjertet!
        - Offensivt skapte de masse muligheter!

Dette er underholdende fotball!!
        Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Dette må tross alt være årsbeste. Trist med Muri.

Comment

Håvard eide venstresiden. Savnet av Muri var merkbart, i hvert fall for mine nerver, men jeg syns hele laget sto frem

Comment

Vi hadde griseflaks og bør være godt fornøyd med ett poeng.

Comment

Takk for et poeng, dette kunne gått begge veier.

Skal vi vinne må Marcus Pedersen gjøre en bedre jobb, selv om han får lite å jobbe med burde han fått til mer.

Og antall feilaktige offside avblåsninger må vel være rekord i år? Men at Enga får mest av den latterlige kortstokken er vi vandt til.

Comment

Yepp, vi spiller faktisk veldig bra og jeg mener totalt sett at vi var det beste laget, selvom LSK hadde noen sjanser på slutten.
                  Vi starta klart best og pissa på dem til Muri måtte ut.
                  Så tok LSK over og var det beste laget totalt sett i første omgang.
                  Men i andre omgang, var vi det klart beste laget, og hadde ballen mye med flere gode involveringer.
                  Håvard sammen med Lars våre klart beste.
                  Ellers var det ingen som spilte dårlig, og jeg er litt spent på hva folk mener omDawda idag, som faktisk spilte årsbeste.
                  Hele forsvarslinja var bra i andre omgang, og jeg synes faktisk vi hadde god kontroll.
                  Sjansen til Kippe burde vært blåst for angrep på keeper, og linjedommerne var meget dårlige idag, og vifta en haug av feil - begge veier.

Edit: Glemte å nevne Pusic, fy faan for en løpskapasitet den mannen har.
                  "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

En offside-orgie. Har noen repetert offside-regelen for linjedommerne, og de overtolket den? Det føles som om halvparten av avgjørelsene var feil.

Vålerengas beste i mine øyne: Håvard Nielsen og Lars Hirschfeld.
                    mvh

Ogni M

Comment

Sigurdarson er sannsynligvis TL mest uspiselige spiller.... Utrolig usympatisk fyr.
                      1965,1981,1983,1984 og 2005!!

1980,1997 og 2002!!

Comment

Hmmm.. enig med Flem om nesten alt idag, kryss i taket. ;-)

Synes duellen med Kippe og Lars er helt grei, han treffer faktisk ballen før Lars kommer frem. Ellers helt enig, i andre omgang klarte ikke Lillestrøm sin nye sexyfotball og falt raskt tilbake til mæl og løp, da var vi klart best.

Comment

Utrolig spennende kamp og et nabo-oppgjør verdig som kunne tippet begge veier.

Med Ogude og Muri ute av kampen så var jeg usikker på poeng gitt.
                          Synes både Larsen og Næss gjør jobben i en så tett batalje.

En ting jeg la merke til var islendeningen til erkebønda som gikk uforsvarlig inn i duellene over alt på banen.
                          Han taklet Muri bevisstløs og skapte sjanser ved å brøyte vekk våre spillere.
                          Ufattelig at ikke Berntsen tar tak i dette og gir kort.

Uansett: Klarer laget å vise lignende fightervilje i alle andre kamper også så blir vi farlig gode.
                          Ble stolt av innsatsen i kveld jeg.

Ubeseiret 6 år på rad på Åråsen !!
                          EVIG VIF

Comment

Imponert over innsatsviljen og at vi kom fra en kamp med et så urutinert forsvar med ett baklengs som i tillegg kom på straffe.

Men vi har jo også flaks som ikke slipper inn mål. Ingen tvil om at Lars og tilfeldigheter redder oss.

Men vi har også mer enn nok sjanser til å avgjøre selv.

Skulle gjerne hatt med de vanlige tre poengene fra Åråsen, men synes likevel vi tar med oss mye positivt.

Comment

I mine øyne klart årsbeste av gutta!! Spesielt med tanke på backrekka som ikke akkurat oste av rutine. Jævlig morsom kamp, og litt utypisk disse kampene. Mulig fordi de ekle gule for en gang skyld forsøkte å spille litt ball de også ble det en åpen kamp.
                              Lars helt klart Man of the match, men alle gutta fortjener cred for innsatsen i kveld.
                              Vi er Vål'enga!!

Comment

Working...
                              X