Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by enga View Post
    Han er jo tross alt med i reklame for Pepsi med mange andre stjerner.
    Tror Moa bare er med i Pepsi reklamen de viser i Norge, som en liten lokal variant.. Har hvert fall ikke sett han på noen versjoner i utlandet eller den "offisielle" versjonen på youtube.

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
      http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle3411932.ece

Portsmouth prøver å selge Huseklepp. Hadde vært et bra alternativ på høyreving det? :-)
      Tidligere Brann-spiller eller ei, synes det er vanskelig å ikke like en blid fyr som Huseklepp.

Spørs om Huseklepp er villig til å gå til en klubb som faktisk betaler ut lønn til spillerne sine..men er han det så mener jeg han hadde passet perfekt i vårt system.
      Demidov i forsvar og Huseklepp på høyreving...funker det..
      In the beginning the Universe was created.
      This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
      - Douglas Adams

Comment

• Originally posted by bombtex View Post
        Det har vi, er derfor har gikk såpass "billig" som 12 mill. Tror det var snakk om 30-50 %...
        Det kan være så lavt som ned mot 20% også.

Når det gjelder hvor vi trenger å forsterke oss mener jeg at når vi får folk tilbake i form og skadefri bak så skal ikke denne lagdelen ha ett problemt. Her må vi også ta med at Gonzales kommer og noe som gjør at vi ikke trenger så veldig mye bedre dekning der da må vi i såfall selge noen spillere.

På midtbanen kan vi fort bli heldt nødt til å forsterke, Singh ryker med stor sansynlighet i sommer, der har det vært en viss interesse. Ogude kan også bli solgt, men tror ikke han har prestert godt nok hittil i sesongen til at noen tørr og hente han og vi kommer ikke til å slippe han får småpenger. Vi har også Qaka som kan komme inn å gjøre bidrag men først å fremst neste år, er spent på om Martin tørr å ta sjansen på Qaka i år. Håper jeg kan få sett han mer

På kant synes jeg vi har mye god og greit, vi har mange alternativer så igjen skal vi hente forsterkning så tror jeg noen må gå. For vi har mange spennende spillere.

Den posisjonen jeg er mest spent på omhandler midtspiss plassen og hva som skjer i den posisjonen, får vi forhandlet fram Pedersen til en permanent kontrakt? I så fall så burde vi kanskje dra ut å lete etter en annen spiss.

Jeg tror ikke vi kommer til å få se så store utkiftninger i sommer, kommer det noen så er det spillere som er veldig gode eller spillere vi har hatt i kikkerten i lengre tid.
        Last edited by Ogni M; 10.06.2012, 23:21. Reason: sitatformatering!

Comment

Ikke bare har han et godt snitt, men Hannover er et av lagene i Bundesliga som skaper færrest sjanser. Så, om han hadde spilt i et bedre spillende lag, så hadde han nok hatt et enda bedre snitt.
          Jeg følger Hannover på resultatbørser og kampreferater pga Moa. Kjenner ikke mye til Bundesliga generelt, men saken er vel at Moa skjøt ut av startblokka ved sesongstart og putta både her og der, mens det etter jul ble lengre og lengre mellom nettsusen. Startet oftere og oftere som innbytter, mens det var Konan Ya og en til (Diouf?) som stort sett skåra for Hannover. Skader må sikkert ta mye av skylda, men dette gamet er sånn at man fort havner i glemmeboka om man ikke leverer hele tiden. Tror dessverre ikke Moa er brennhet på markedet for øyeblikket og at vi inntil videre ikke bør forvente overgangspenger.
          Vi er Vål'enga!!

Comment

• Originally posted by maestro View Post
            Jeg følger Hannover på resultatbørser og kampreferater pga Moa. Kjenner ikke mye til Bundesliga generelt, men saken er vel at Moa skjøt ut av startblokka ved sesongstart og putta både her og der, mens det etter jul ble lengre og lengre mellom nettsusen. Startet oftere og oftere som innbytter, mens det var Konan Ya og en til (Diouf?) som stort sett skåra for Hannover. Skader må sikkert ta mye av skylda, men dette gamet er sånn at man fort havner i glemmeboka om man ikke leverer hele tiden. Tror dessverre ikke Moa er brennhet på markedet for øyeblikket og at vi inntil videre ikke bør forvente overgangspenger.
            Mame Biram Diouff gjorde det ganske bra når Moa var skada. Er jo bra for Hannover at de ikke er så avhengig av Moa, men tror nok han fortsatt er førstevalget når han er skadefri og i form. Men Moa er litt skadeutsatt altså.. det er ikke bra! Litt risky for klubber som vurderer han.

Comment

• Har en nevø som er et enormt talent.Spiller stopper men også back.17 år,stor og sterk og hurtig.Har fulgt han i mange kamper og har vært innoms skeids juniors men spiller nå på "Gruner".

Enga burde ta en titt på han..speidere fra norge og utland har fulgt han i en stund nå.Bare spørsmål om tid før han havner i en annen klubb..her burde Enga ta en titt og hente han.For han har jeg enorm tro på,han har allrede sagt at hans agent har fortalt han at det bare et spørsmål om tid før han havner i klubber i tippeligaen eller i utland.Så er ikke bare BS!

Comment

• Originally posted by MadsAndre View Post
                Har en nevø som er et enormt talent.Spiller stopper men også back.17 år,stor og sterk og hurtig.Har fulgt han i mange kamper og har vært innoms skeids juniors men spiller nå på "Gruner".

Enga burde ta en titt på han..speidere fra norge og utland har fulgt han i en stund nå.Bare spørsmål om tid før han havner i en annen klubb..her burde Enga ta en titt og hente han.For han har jeg enorm tro på,han har allrede sagt at hans agent har fortalt han at det bare et spørsmål om tid før han havner i klubber i tippeligaen eller i utland.Så er ikke bare BS!
                hvorfor slutta han i Skeid for å spille for Grüner? Det er vel et langt steg tilbake?

Comment

han har allrede sagt at hans agent har fortalt han at det bare et spørsmål om tid før han havner i klubber i tippeligaen eller i utland.Så er ikke bare BS!
                  Sier ikke at han ikke er god, men husk at agenten til Pah hadde en post-it lapp som det sto Real Madrid på....
                  Er ikke alt agenter sier som er helt korrekt. Tipper mange av bomkjøpene til enga de siste årene hadde agenter som sa de var gode nok også.
                  Geir Bergerud

En By, Ett Lag

Comment

hvorfor slutta han i Skeid for å spille for Grüner? Det er vel et langt steg tilbake?
                    Njae kommer annpå åssen du ser det da.Gruner har noen ganske spennende junior spillere også.Men han gikk tilbake til Gruner pga Skeid behandla han dårlig.Så fikk han en skade så Gruner bruker han nå som bare å "spille" seg opp i form igjen.Før han havner i en større klubb,vill ikke si her hvem hans agent er men for de som følger med på fotball så er han et ganske navn kjent for de som følger med på fotball.

Comment

• Originally posted by geirb View Post
                      Sier ikke at han ikke er god, men husk at agenten til Pah hadde en post-it lapp som det sto Real Madrid på....
                      Er ikke alt agenter sier som er helt korrekt. Tipper mange av bomkjøpene til enga de siste årene hadde agenter som sa de var gode nok også.

Ja det er sant.Men så må vi ikke ta alle under en kam heller,men ved slike kjøp så har jo Enga minimalt å tape økonomisk og allt å vinne.Vi kan ramse opp flere eksempler på dette,men også like mange som ikke har gått bra.Men det er jo sånn fotballen er!

Comment

Njae kommer annpå åssen du ser det da.Gruner har noen ganske spennende junior spillere også.Men han gikk tilbake til Gruner pga Skeid behandla han dårlig.Så fikk han en skade så Gruner bruker han nå som bare å "spille" seg opp i form igjen.Før han havner i en større klubb,vill ikke si her hvem hans agent er men for de som følger med på fotball så er han et ganske navn kjent for de som følger med på fotball.
                        Du får tipse Enga da! Men er jo litt kjipe plasser å konkurere på da. Castro Gonzales kommer jo snart..han er vel primært midtstopper tror jeg, men kan sikkert spille back også. Hvis Demidov skulle komme, så begynner vi å få ganske mange spillere i backrekka. Solli er jo også på vei tilbake nå.
                        I tillegg har vi en ganske god venstreback i Lars Vincent, som burde spille hver kamp på rekrutten. Payasli, Næss og Shola også selvfølgelig!

Hvordan er nevøen din sammenlignet med unggutta på rekrutten?

Comment

• Har et lite rykte jeg tenkte å poste:
                          Kilde: Tidligere venn jeg møtte igjen på byen i går.
                          Troverdighet: Svæææært usikkert.

Jeg var ute på by'n i går og tok noen halvlitere med en kompis, der møtte jeg på en tidligere venn som kommer fra rundt Valle-området. Vi hadde en ganske lang samtale og begynte å prate om Vålerenga's prestasjoner. Da sa han at han kjente en god venn av Demidov som hadde fortalt videre til han at Demidov ønsket seg sterkt til Vålerenga. Grunnen skal visst være at han vil bo med dama si, han vil visst avslutte "utenlandsdrømmen" for å få et trygt og fint liv i Norge med familie!

Nå skal man jo ta et slikt rykte med en klype salt, men jeg tenkte bare å poste det fordi det er så stille for tiden

Hvis ryktet viser seg å være sant Martin kjøpe han med en gang!!

Comment

• Originally posted by EngaForAlltid View Post
                            Har et lite rykte jeg tenkte å poste:
                            Kilde: Tidligere venn jeg møtte igjen på byen i går.
                            Troverdighet: Svæææært usikkert.

Jeg var ute på by'n i går og tok noen halvlitere med en kompis, der møtte jeg på en tidligere venn som kommer fra rundt Valle-området. Vi hadde en ganske lang samtale og begynte å prate om Vålerenga's prestasjoner. Da sa han at han kjente en god venn av Demidov som hadde fortalt videre til han at Demidov ønsket seg sterkt til Vålerenga. Grunnen skal visst være at han vil bo med dama si, han vil visst avslutte "utenlandsdrømmen" for å få et trygt og fint liv i Norge med familie!

Nå skal man jo ta et slikt rykte med en klype salt, men jeg tenkte bare å poste det fordi det er så stille for tiden

Hvis ryktet viser seg å være sant Martin kjøpe han med en gang!!
                            Det aller meste her er bekreftet av Demidov selv:

Vadim Demidov vurderer VIF-spill for å være nær Christina Vukicevic (TV2)

Comment

• Originally posted by Daniel View Post
                              Det aller meste her er bekreftet av Demidov selv:

Vadim Demidov vurderer VIF-spill for å være nær Christina Vukicevic (TV2)
                              Dette hadde jeg faktisk ikke fått med meg, men siden det er så lenge siden er det betryggende at Demidov fortsatt er veldig interessert, har hørt fra en annen på Klansforumet her som også hadde hørt det samme om Vadim!

Comment

Ja det er sant.Men så må vi ikke ta alle under en kam heller,men ved slike kjøp så har jo Enga minimalt å tape økonomisk og allt å vinne.Vi kan ramse opp flere eksempler på dette,men også like mange som ikke har gått bra.Men det er jo sånn fotballen er!
                                Tror ikke at Vålerenga ikke kommer til å hente en spiller rett fra Grüner, men man vet jo aldri som du sier.
                                Geir Bergerud

En By, Ett Lag

Comment

Working...
                                X