Skulle tatt seg ut etter alle disse årene. Da er det bare å legge ned drifta.
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Hent inn 15 år gamle Adrian Ovlien fra Eidskog Fotball! Han er smart, teknisk og alt en bra fotballspiller trenger! Han utvikler seg hele tiden og herjer i 3.divisjon! Jeg vet at lillestrøm og kil har han i kikkerten og vil kanskje tilby han noe neste år, men vær så snill å sjekk han ut før det er for sent! Han kommer til å bli en kjempe spiller! Adrian er også tatt ut til g15 landslaget som skal spille dobbel landskamp i høst! Dette er mitt tips.. Ellers synes jeg vålerenga burde se på mulighetene til å hente daniel braaten!
Comment
-
Originally posted by herminator View PostHent inn 15 år gamle Adrian Ovlien fra Eidskog Fotball! Han er smart, teknisk og alt en bra fotballspiller trenger! Han utvikler seg hele tiden og herjer i 3.divisjon! Jeg vet at lillestrøm og kil har han i kikkerten og vil kanskje tilby han noe neste år, men vær så snill å sjekk han ut før det er for sent! Han kommer til å bli en kjempe spiller! Adrian er også tatt ut til g15 landslaget som skal spille dobbel landskamp i høst! Dette er mitt tips.. Ellers synes jeg vålerenga burde se på mulighetene til å hente daniel braaten!
Vi som skriver her inne har ingenting vi skal si på hvem Vålerenga henter, så det hjelper ikke å si vær så snill til oss.
Comment
-
Originally posted by Evenb0302 View PostTror de rett og slett bruker så lang tid de kan på disse prøvespillerne, slik at de ikke signeres før nødvendig. Vi signerer nok en spiller til før overgangsvinduet stenger, forresten.
Comment
-
Originally posted by Evenb0302 View PostTror de rett og slett bruker så lang tid de kan på disse prøvespillerne, slik at de ikke signeres før nødvendig. Vi signerer nok en spiller til før overgangsvinduet stenger, forresten.KAN det bli Carew eller blir det en av våres relativt ukjente prøvespillere?
Comment
Comment