Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by EngaForAlltid View Post
    Ser på Facebook at Bojan nettopp har "likt" Hønefoss Ballklubb. Hva faen?
    Hah! Bojan til Hønefoss ja.. Hadde vært litt av en bombe!
    Gudene veit hvorfor, men han har kanskje en kompis der..?
    Har ellers vært overraskende lite rykter om spillere på vei ut. Skulle tro vi ville kvitta oss med noe 'dødkjøtt' også, men mulig Martin vil ha litt bredde i troppen sesongen ut.

Comment

• Bojan har også likt "Berre på landslaget", men det kommer nok heller ikke til å skje

Comment

• Originally posted by olemartinboy View Post
        Bojan har også likt "Berre på landslaget", men det kommer nok heller ikke til å skje
        men du er vel enig i at det er litt mer iøyenfallende at han "liker" Hønefoss dagen før overgangsvinduet stenger..?

håper dette ikke er noe i det hele tatt... vil gjerne beholde Bojan.

Comment

• Originally posted by olemartinboy View Post
          Bojan har også likt "Berre på landslaget", men det kommer nok heller ikke til å skje
          Er du sikker på det? Jeg trodde vi var i sluttforhandlinger med Drillo om en byttehandel. Han får Berre og vi får Carew.

Comment

• Fra spøk til allvor

Originally posted by anderan View Post
            Er du sikker på det? Jeg trodde vi var i sluttforhandlinger med Drillo om en byttehandel. Han får Berre og vi får Carew.

Vi beholder Berre, så lenge han kan løpe rundt på 2 bein. Gutten har vært helt konge i klubben og en som alltid har vært lojal og spilt med hjerte utenpå drakta. Kronen på verket etter de siste (gode) signeringene må være JC.

Comment

• Betyr kanskje ingen ting, men Haugesund har hentet ny spiss. Søderlund på vei ut?

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                Betyr kanskje ingen ting, men Haugesund har hentet ny spiss. Søderlund på vei ut?
                nei. fordi det er en erstatning for djurdic som dro
                Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

• Nei, det var vel den svenske spissen de hentet.

Comment

• Han de henta nå er 18 såvidt jeg forsto. Søderlund blir nok ikke i Haugesund for alltid så da har de henta inn et talent for fremtiden og kanskje også for og få litt konkuranse og bredde i stallen. Jeg tror ikke Søderlund forsvinner i dette vinduet.

Comment

• Originally posted by chasba View Post
                      Burde vi ikke gå etter en som kan gå inn på laget i dag og spille kamper nå?
                      Det er jo ikke gjensidig utelukkende alternativer. Ser ikke problemet i å signere et stort talent en hvilken som helst dag.. Det kan fortsatt være noe mer på gang.
                      In the beginning the Universe was created.
                      This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                      - Douglas Adams

Comment

• Pjusic til FFK

Comment

• Pusic ;-))

Comment

• Vålerengas midtbanespiller Martin Pusic er klar for Fredrikstad og skal spille for rødbuksene ut årets sesong. Les mer på vif-fotball.no om litt.

Comment

• Veldig rart. Men da må vel noen være på vei inn? Får vi jc er jeg godt fornøyd.

Comment

• Originally posted by bohem33 View Post
                                Veldig rart. Men da må vel noen være på vei inn? Får vi jc er jeg godt fornøyd.
                                Ja og helst en kantspiller, men uansett så hadde vel bare Pusic kontrakt ut året så da kan vi vel takke forvell til Pusic sin kariære i VIF.

Da blir det ekstra spennende i morgen. Akkurat nå så begynner alternativene på kant å bli få. Kan vel kanskje bety at prøvespilleren fra Canada får kontrakt ut året?

Comment

Working...
                                X