Må si jeg har fått meg noen overraskelser i dag. Hadde ikke spådd at pusen skulle signe for annen norsk klubb. Har litt blanede følselser ang det syns det er tæl i han selv om han får litt lite ut av arbeidet, men liker at ffk styrkes så kan heller sogndal rykke ned. Før sesongen trodde jeg konepus kunne være en fryktet duo, men da trodde jeg også på gull..... Uansett om bojan forsvinner er jeg meget overrasket, men har mer tro på det nå enn da jeg først leste om fb aktivteten hans. Det må da komme noe snacks inn i morgen om han også blir borte? Vi har jo mista utrolig mange offensive vpg nilsen Mp pus kanskje bojan og etter sesongen berre. Skal børven aron og chad erstatte disse? Vil ha Mp og eller carew. Blir definitivt en spennende fredag kommer det noen inn før troppen tas ut?
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Syns Pusic har bevist nok til å forsvare en plass i stallen. Bedre enn flere andre.
Blir et offer for "utlendingskvoten" dessverre.
Sier ikke han er dødsbra og at jeg griner nå, men dog. Syns han var ok.
Thanks Martin, and good luck!
Comment
-
Originally posted by Daniel View Post7/2-12: Yssouf Kone ble tatt ut av spillertroppen til Vålerenga Menn Senior A
Da har vi 8 frie spillere (med Aaron, uten Pusic, Sid og Koné) og vi har plass til en til.
Comment
-
Synes det er helt greit at Jesus-elsker-meg-pusic stikker... Greit nok, han har vist vilje, men utrolig slette evner. Han har skuffet meg fra dag 1 og det blir godt å slippe å grue seg til å se han spille... Hønefoss-ryktene om Bojan derimot... Der trenger jeg nok et ekstra glass vin for å få sove i natt. Bojan er konge, og vil bli sovnet. Håper det viser seg å være veldig feil... Anyway, vi trenger en overraskelse, type positiv, eller tre i morra....Now I know I'm pretty, but I ain't as pretty as a couple of titties.
Comment
-
Bojan er en minst like viktig mann utenfor banen som han er på banen, han bidrar mye i miljøet i gruppa... hvis ryktene er sanne om at han skal selges, er det veldig trist. Bojan er en ressursperson som det er umulig å mislike, får håpe ryktene jeg har hørt er feil!
Bojan pleier å være veldig åpen på meldinger, men i dag holder han kortene tett inntil brystet... tilfeldig?
Comment
-
-
For å si det sånn... Selger de Bojan bør de faen meg ha Carew eller Jesus Kristus klar som erstatter!
Bojan er, på sitt beste, ustoppelig. For ikke å snakke om kultstatusen han har hos supporterne.
Det blir i såfall den største skuffelsen på lenge.
Føkk singh liksom.
Bojan, Bojan, Bojan Bojan Bojan!!!
Comment
Comment