Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Er det noen som vet om vi må kjøpe ut demidov eller om han kan gå gratis?? Forventer jo at han vil ha litt i lønn, men håper han skjønner at må drastisk ned i lønn for å pleie kjærligheten med Christina.

Comment

• Siden vi ikke er det eneste laget i oslo-regionen, og han ikke har noen relasjon til oss fra tidligere har jeg ingen tro på at det blir noen billig forbøyelse for oss. Men så lenge det blir en fornøyelse kan det aksepteres

Comment

• Kan ikke noen komme med noen rykter a?? . blir gærn snart!

Comment

• Jeg tror Demidov har skjønt at vi ikke betaler 30 millioner i året. Han blir nok dyr i norsk målestokk. Men jeg er sikker på at han har skjønt han vil lønnes ettet norsk standard.

Men det er jo ingen dårlig deal likevel. Sett vi betaler 2,5 millioner i året vil han bare hos oss ha tjent ti millioner brutto på et tidspunkt i livet mange betaler første avdrag på studielånet. I tillegg har han jo sikkert noen kroner fra karrieren frem til i dag også.

Så det kommer jo an på hva man vil her i livet. Sett at karrieren til en fotballspiller gir totalt 20 millioner i brutto lønn. En toppspiller i Tippeligaen bør kunnre få til det, selv i Norge. Det er fortsatt det man tjener i løpet av et helt liv på en normal lønn.

Så helt natta er det jo ikke å spille i Norge, selv om man selvsagt kan tjene samme 20 millioner på en sesong eller to i Premier League.

Men ikke alle er som Onkel Skrue. Demidov kan ha en fet bolig, noen kule biler, en hytte ved sjøen og penger i banken når han runder 30. For mange vil det være mer enn bra nok.

Comment

• Originally posted by geirb View Post
            Tror ikke at Vålerenga ikke kommer til å hente en spiller rett fra Grüner, men man vet jo aldri som du sier.
            Dessverre så tror ikke jeg det heller.For de finnes mange diamanter på slike klubber,jeg tror han er en av de.Men jeg har store tvil på at enga henter han uansett så er det er andre klubber som følger veldig godt med på han og som jeg tror ikke om så altfor lenge kommer til å signere han.noe han har sagt selv til meg..veldig spennende!

Vært snakk om tippeligaeklubber i Norge men også noen klubber øverste divisjonen i Nederland.Er veldig spent på hvor han ender.

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
              Du får tipse Enga da! Men er jo litt kjipe plasser å konkurere på da. Castro Gonzales kommer jo snart..han er vel primært midtstopper tror jeg, men kan sikkert spille back også. Hvis Demidov skulle komme, så begynner vi å få ganske mange spillere i backrekka. Solli er jo også på vei tilbake nå.
              I tillegg har vi en ganske god venstreback i Lars Vincent, som burde spille hver kamp på rekrutten. Payasli, Næss og Shola også selvfølgelig!

Hvordan er nevøen din sammenlignet med unggutta på rekrutten?
              Det er akkurat dette man.Dette er den grunnen jeg ikke anbefaler han Vålerenga,det er altfor stor konkurrangse på de plassene der nå.Ikke at jeg ikke tror at han ikke kan hamstre opp med de som alrede er der.Men vill han skal utvikle seg videre og bli satsa på og ikke bare bli i en junior klubb(som junior laget til enga) er mye bedre enn gruner såklart.Men du skjønner hva jeg mener.Godt spørsmål hvem jeg vill sammenlignet han med der..

jeg kjenner ikke så god til de gutta der men han minner veldig om Simon Larsen.De bruker han alltid på den største å sterkeste spilleren på døballene for han er så god på huet og har fysikk som en okse.Han er stor for å være en 18 åring men har alikavell hurtigheten og har gode posisjonerings og markeringsevner.Trenger dog å jobbe litt mere med markeringa,men han er bare 18 trossalt og vill bli bedre på dette så fort han får fotball formen tilbake igjen. Veldig godt trent,god kondisjon,fysikken er der.Jævla årleit gutt og jordinær men ikke redd for å trå i duellene.Har en profesjonell holdning som spiller,han vill nå langt.Det er jeg overbevist om.bare han greier å spille seg i form nå og ungå kjipe skader så tror jeg det ikke tar lang tid før han havner i en annen klubb..skal vise dere artikkelen på avisene når det skjer.

Comment

• Siden det har vært litt snakk om Helstad til klubben, legger jeg ut denne :

- Jeg sier ikke noe mer enn at vi har vært i samtaler med Lillestrøm. Jeg kommenterer aldri hva man har gjort og ikke har gjort, sier agent Stig Lillejord til VG Nett.

Monaco-dialog

TV 2 melder at Helstad på fredag gjennomførte den medisinske testen på Åråsen, men ifølge Lillejord er ikke angriperen klar for en ny arbeidsgiver. I første omgang handler det om å bli enig med Monaco, som tidligere i år ansatte Tor-Kristian Karlsen som sportsdirektør, om en sluttpakke.

http://www.vg.no/sport/fotball/artik...artid=10050635
                engaman
                -----------
                Ære Være Enga!!!

Comment

• Originally posted by engaman View Post
                  Siden det har vært litt snakk om Helstad til klubben, legger jeg ut denne :

- Jeg sier ikke noe mer enn at vi har vært i samtaler med Lillestrøm. Jeg kommenterer aldri hva man har gjort og ikke har gjort, sier agent Stig Lillejord til VG Nett.

Monaco-dialog

TV 2 melder at Helstad på fredag gjennomførte den medisinske testen på Åråsen, men ifølge Lillejord er ikke angriperen klar for en ny arbeidsgiver. I første omgang handler det om å bli enig med Monaco, som tidligere i år ansatte Tor-Kristian Karlsen som sportsdirektør, om en sluttpakke.

http://www.vg.no/sport/fotball/artik...artid=10050635
                  Vær så god Pippiper sier nå jeg....

Comment

• Håper for guds skyld han ikke kommer hit.

Comment

• Rotter holder seg i sammen.Tydeligvis gjelder dette LSK og Helstad også..gå til LSK du Helstad.Rette møkkaklubb for deg det og rette spiller for LSK.Overbetalt,over the hill.Osv.

Comment

• Robin Grov ‏@RobinGrov
                        Sies at Demidov nærmer seg en overgang til VIF. Tør ikke tenke tanken engang! Hadde hevet laget og forsvaret mange hakk. #2fx
                        På twitter dette altså....
                        Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

• Sikkert far out men det meldes på twitter at Hedenstad har signert for en ny klubb. Står ikke noe om det er norsk eller utenlandsk utenlandsk klubb... En som har svart på twitteren sier at det muligens kan være Herenveen.

Comment

• Originally posted by eiks View Post
                            På twitter dette altså....
                            Ja det er en veldig troverdig kilde.Demidov hadde vært fantastisk...men jeg tror ikke på julenissen.

Comment

• Hvis det står på Twitter er det sant.

Rent bortsett fra det tror jeg faktisk Demidov signerer for oss i sommer.

Comment

• Det kommer kanskje litt an på HVEM på Twitter som sier det?

Og jeg kjenner den figur'n der, så det er nok rykter fra forumet her igjen. Som da kommer tilbake til forumet for å bekrefte ryktet fra forumet.

Jaragett!

Comment

Working...
                                X