Originally posted by 1/2VorseN
View Post
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Skal man tro kildene til dagsavisen så er vi nå å ser på en spiller i Moldova, blir ikke overasket om det er en offensive spiller.
Også er det vert og nevne at vi har en ny mann på prøvespill, at ikke vif-fotball.no har kommet med noe informasjon om det synes jeg er svakt. Kunne være kjekt å vite hvor lenge han er på prøvespill pluss litt mer info om han.
Men det virker som han besitter stor hurtighet og enorm spenst. Kan bare henvise til bildet her. Ser også på youtube videoene at han er rask og god spenst, grei til å føre ball på det lille jeg klarer å se. 9 mål på 38 kamper i finland, 6 på 24 i romania. 25 år er en fin alder.
Leave a comment:
-
GAIS er et jævlig kult lag, og ikke minst så er de lokalhelter fremfor IFK....tar gjerne mot noen spillere derfra, som vet hva det betyr å blø for drakta...
Leave a comment:
-
Originally posted by chriistiiian View Posthttp://www.aftonbladet.se/sportblade...cle15301984.ab wanderson borde vif sats på, har länge varit på väg bort och en spiss som scorer massa mål för sitt Gais i allsvenskan och dem har dålig ekonomi och har inte råd att betala hans lön, så löp og köp!!!
Når stabæk og FFK slet som det verste, så slukte alle de store tippeligaklubbene de beste spillerne deres pga dårlig økonomi.
Hvorfor ikke gjøre det samme med kriserammede allsvenskan lag? F.eks Gais
Leave a comment:
-
http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle15301984.ab wanderson borde vif sats på, har länge varit på väg bort och en spiss som scorer massa mål för sitt Gais i allsvenskan och dem har dålig ekonomi och har inte råd att betala hans lön, så löp og köp!!!
Leave a comment:
-
Originally posted by tordvif View PostHar alle glemt ifjor? Start var i tippeligaen og det var også Assante uten mål på 23 matcher. Greit han har hatt noen gode matcher i 1 div , men der er de kanskje dårligere til å håndtere farten hans? Jeg tror vi sikter høyere enn Asante hvis vi fortsatt har ambisjoner om å være beste i Norge.
Leave a comment:
-
Originally posted by Muppetkokken View PostJoda, jeg husker Shelton, jeg husker også at Shelton hadde et mottak på linje med en betongvegg. Han var rask, men ikke så mye mer enn det. Jeg vil ha en fyr som er rask, men også har mye mer enn BARE å være rask. Og Asante er ikke helt der.
Leave a comment:
-
Originally posted by loLizm View PostJeg personlig, liker lynkjappe kantspillere. Vet ikke om du husker Luton Shelton? Han var rask, men ikke så mye mer enn det. Han skapte ofte store sjanser med farten sin.
Assante er vel så kjapp som Shelton, mulig bedre med ballen i beina også.
Om han nylig har skrevet kontrakt, aner jeg ikke, men han er ihvertfall mitt ønske.
Har alle glemt ifjor? Start var i tippeligaen og det var også Assante uten mål på 23 matcher. Greit han har hatt noen gode matcher i 1 div , men der er de kanskje dårligere til å håndtere farten hans? Jeg tror vi sikter høyere enn Asante hvis vi fortsatt har ambisjoner om å være beste i Norge.
Leave a comment:
-
Originally posted by loLizm View PostJeg personlig, liker lynkjappe kantspillere. Vet ikke om du husker Luton Shelton? Han var rask, men ikke så mye mer enn det. Han skapte ofte store sjanser med farten sin.
Om han nylig har skrevet kontrakt, aner jeg ikke, men han er ihvertfall mitt ønske.
Leave a comment:
-
Jeg personlig, liker lynkjappe kantspillere. Vet ikke om du husker Luton Shelton? Han var rask, men ikke så mye mer enn det. Han skapte ofte store sjanser med farten sin.
Leave a comment:
-
Hva er det med folk og Asante? Ut i fra det jeg har sett så har han fart, men ikke særlig mye mer enn det. Mener å huske, uten at jeg kan finne en kilde på det nå, at han signerte ny kontrakt med Start for ikke så lenge siden.
Leave a comment:
-
Det jeg savner nå er en kantspiller. Mitt personlige ønske er Assante fra Start.
Noen andre forslag til en kantspiller?
Leave a comment:
-
Da er det offensielt, Pape er klar. Da tar vi resten av diskusjonen om denne spilleren i spillerens egen tråd
Leave a comment:
Leave a comment: