Du besøker forumet som gjest. For å skrive innlegg og delta i debatten må du være registrert.Registrer ny bruker her.
Guest, er du en av de som bruker Facebook? Nå kan du koble sammen Facebookkontoen din med Klansforumet, og på den måten dele innholdet mye enklere med dine venner.
Klikk på knappen "Facebook Connect" mens du er logget inn på forumet og Facebook, og resten går av seg selv. Liker du tråder, kommer det på veggen din, og når du skriver i en tråd kan du huke av for at svaret skal gå direkte på din Facebookvegg.
Hvis alle er flinke til å bruke dette vil forumet få mer trafikk, og Vålerenga får mer penger!
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner
Jeg vet bare at jeg ikke har sett Andresen så mye i det siste, enten så har han ferie ellers så er det er han ute å kikker på spillere. Ellers så har det ikke vært mye spennende nyheter egentlig, annet enn at Demidov kan ønske seg hjem til Oslo.
Ja det er jo ikke rart.Med tanke på hvor fantastisk det går med vålerenga om dagen OG at det er fullt hus i hver hjemmekamp så blir det ikke altfor mye inntekter da.Vi har ikke akkurat en rik russer eller araber i bakhånd heller..
Ja det er jo ikke rart.Med tanke på hvor fantastisk det går med vålerenga om dagen OG at det er fullt hus i hver hjemmekamp så blir det ikke altfor mye inntekter da.Vi har ikke akkurat en rik russer eller araber i bakhånd heller..
Og ikke minst når spillere som ikke yter maks har opp mot 3,5 mill i året. Galskap
Spillere fra Spania?
kan fort bli en realitet for de nest beste i det økonomisk skakkjørte landet at de havner her til lands.
-Agentfirmaer har nå mange spillere uten kontrakt, og som normalt ville ha spilt på nivå to (Segunda Division) i Spania. Vi ser etter nye løsninger og klubber utenfor Spania. Skandinavia og Norge er interessant, sier Valdés Rendón
I følge artikkelen er en av grunnene at Spanjoler sjelden flytter langt hjemmefra, språkbarrièren. Mange snakker ikke annet en spansk, ei heller de unge, selv om de har engelsk på skole blir ikke det praktisert. En annen grunn til at Spanjoler sjeldent drar langt hjemmefra er sterk tilknytting til familien.
Ingen konkrete spillere, ei heller er vi nevnt i artikkelen, men uansett litt interessant, kan jo bare spekulere og diskutere om ikke annet?
Grøss. Håper inderlig ikke vi henter han, men det ville ikke overraske veldig.
Det sa vel mange om Sæternes før han kom også? Tror Helstad har et par bra år i TL i kroppen. Bare se på Ivers. Fra benken i Palace til stjerne i TL. Så dårlig er denne ligaen.
Det sa vel mange om Sæternes før han kom også? Tror Helstad har et par bra år i TL i kroppen. Bare se på Ivers. Fra benken i Palace til stjerne i TL. Så dårlig er denne ligaen.
Nuvel.I utgangspunktet var jeg veldig skeptisk til Ivers i Championship med hans skadehistorikk. Championship må være kanskje verdens hardeste liga, med antallet kamper og fysikken og hvor jevnt det er der mellom laga også faktisk.
Passer han inn i Enga da ? Jeg har en oppfatning av Helstad som en ekstrem bakromsspiss, det var var ihvertfall slik han hadde suksess i Brann, og det passer vel dårlig inn i spillestilen til Martin ?
Passer han inn i Enga da ? Jeg har en oppfatning av Helstad som en ekstrem bakromsspiss, det var var ihvertfall slik han hadde suksess i Brann, og det passer vel dårlig inn i spillestilen til Martin ?
Jeg mener Helstad kan spille møtende spiss også. Han er litt som Moa!
Comment