Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Så hvis det står på Twitter er det sant? Da prøver jeg på en longshot...
    Vålerenga Fotball har i natt signert Mario Gomez fra Bayern Munchen, og i samme slengen tatt med seg to ikke navngitte fra Russland.

Skreiv det selv da...
    Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
    [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

• Vet godt at twitter ikke nødvendigvis er en plass der det er mange troverdige kilder... Men i mangel på andre rykter, så tenkte jeg det passet bra...

klaging uten rykter, og klaging når "ryktene" kommer...
      Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

• Originally posted by skog View Post
        Det kommer kanskje litt an på HVEM på Twitter som sier det?
        Ironi er noen ganger vanskelig å skjønne når man leser. :-)

Men jeg tror faktisk Demidov kommer i sommer. Kall det en hunch.

Comment

• noen som har noen rykter?.

Comment

• Originally posted by joggehansen View Post
            noen som har noen rykter?.
            Jeg vet bare at jeg ikke har sett Andresen så mye i det siste, enten så har han ferie ellers så er det er han ute å kikker på spillere. Ellers så har det ikke vært mye spennende nyheter egentlig, annet enn at Demidov kan ønske seg hjem til Oslo.

Comment

• Ryktes at vi er blakke...

Comment

• Originally posted by O.S.L.O. View Post
                Ryktes at vi er blakke...
                Ja det er jo ikke rart.Med tanke på hvor fantastisk det går med vålerenga om dagen OG at det er fullt hus i hver hjemmekamp så blir det ikke altfor mye inntekter da.Vi har ikke akkurat en rik russer eller araber i bakhånd heller..

Comment

• Originally posted by MadsAndre View Post
                  Ja det er jo ikke rart.Med tanke på hvor fantastisk det går med vålerenga om dagen OG at det er fullt hus i hver hjemmekamp så blir det ikke altfor mye inntekter da.Vi har ikke akkurat en rik russer eller araber i bakhånd heller..
                  Og ikke minst når spillere som ikke yter maks har opp mot 3,5 mill i året. Galskap

Comment

• Spillere fra Spania?
                    kan fort bli en realitet for de nest beste i det økonomisk skakkjørte landet at de havner her til lands.

-Agentfirmaer har nå mange spillere uten kontrakt, og som normalt ville ha spilt på nivå to (Segunda Division) i Spania. Vi ser etter nye løsninger og klubber utenfor Spania. Skandinavia og Norge er interessant, sier Valdés Rendón

I følge artikkelen er en av grunnene at Spanjoler sjelden flytter langt hjemmefra, språkbarrièren. Mange snakker ikke annet en spansk, ei heller de unge, selv om de har engelsk på skole blir ikke det praktisert. En annen grunn til at Spanjoler sjeldent drar langt hjemmefra er sterk tilknytting til familien.

Ingen konkrete spillere, ei heller er vi nevnt i artikkelen, men uansett litt interessant, kan jo bare spekulere og diskutere om ikke annet?

Link : http://fotball.aftenposten.no/em/article240350.ece
                    Last edited by 2rgeir; 18.06.2012, 16:14. Reason: link
                    Syng høyt, syng stolt, syng vål'enga til du dør

Comment

• Tror egentlig mange spillere med gode CV'er (etter Tippeligastandard) kan bli tilgjengelig nå med den økonomiske krisen i Sør-Europa.

Det er sikkert en og annen Djurdic eller Bojan å plukke opp.

Men vi har jo mange utenlandske spillere allerede. Var noen som sa vi ble linket til Helstad i VG i dag. Tror kanskje det er mer realistisk.

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                        Men vi har jo mange utenlandske spillere allerede. Var noen som sa vi ble linket til Helstad i VG i dag. Tror kanskje det er mer realistisk.
                        Grøss. Håper inderlig ikke vi henter han, men det ville ikke overraske veldig.

Comment

• Originally posted by McCabre View Post
                          Grøss. Håper inderlig ikke vi henter han, men det ville ikke overraske veldig.
                          Det sa vel mange om Sæternes før han kom også? Tror Helstad har et par bra år i TL i kroppen. Bare se på Ivers. Fra benken i Palace til stjerne i TL. Så dårlig er denne ligaen.

Comment

• Originally posted by Disig View Post
                            Det sa vel mange om Sæternes før han kom også? Tror Helstad har et par bra år i TL i kroppen. Bare se på Ivers. Fra benken i Palace til stjerne i TL. Så dårlig er denne ligaen.
                            Nuvel.I utgangspunktet var jeg veldig skeptisk til Ivers i Championship med hans skadehistorikk. Championship må være kanskje verdens hardeste liga, med antallet kamper og fysikken og hvor jevnt det er der mellom laga også faktisk.

Comment

• Originally posted by Disig View Post
                              Passer han inn i Enga da ? Jeg har en oppfatning av Helstad som en ekstrem bakromsspiss, det var var ihvertfall slik han hadde suksess i Brann, og det passer vel dårlig inn i spillestilen til Martin ?

Comment

• Originally posted by Sosua View Post
                                Passer han inn i Enga da ? Jeg har en oppfatning av Helstad som en ekstrem bakromsspiss, det var var ihvertfall slik han hadde suksess i Brann, og det passer vel dårlig inn i spillestilen til Martin ?
                                Jeg mener Helstad kan spille møtende spiss også. Han er litt som Moa!

Comment

Working...
                                X