Tja, han har vel langt på vei floppet de gangene han har fått prøve seg på landslaget. Han var vel heller ingen stor suksess i Rosenborg.
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Sosua View PostTja, han har vel langt på vei floppet de gangene han har fått prøve seg på landslaget. Han var vel heller ingen stor suksess i Rosenborg.
Han har nå vært i Frankrike i ganske mange år, og har sikkert blitt en smartere spiss. En mann med masse erfaring, er veldig fin å ha på benken(som Sæternes var).
Får vi beholde Marcus og Helstad kommer hit, så er begge spissa våres fra Hamar. hehe
I tillegg så kan jo Helstad spille ving..
Følte plutselig nå at Helstad kunne blitt en bra tilvekst til troppen. Draget på damene har han også, så kanskje han hadde trukket flere damer enn Loreen hit.
Comment
-
Originally posted by Disig View PostDet sa vel mange om Sæternes før han kom også? Tror Helstad har et par bra år i TL i kroppen. Bare se på Ivers. Fra benken i Palace til stjerne i TL. Så dårlig er denne ligaen.
Ivers gjør det helt ok i RBK nå, men at han er noen stor stjerne er vel kanskje å ta i litt.
Ellers finnes det jo en ganske lang liste over spillere som tjener mye når de kommer tilbake, men aldri egentlig forsvarer lønna.
Thorstein Helstad: Mye penger for en som sannsynligvis bare vil bli en god innbytter, derfor grøsser jeg ved tanken.
Comment
-
Originally posted by skog View PostHan avgjorde jo en del kamper, så vi fikk jo en del tilbake for den lønna.
Blir litt som med Carew, mye penger for my usikkerhet rundt kvalitet, skader, alder og så videre.
Jeg vil mye heller at vi bruker penga på en spiller vi kan ha glede av lenger.
Comment
-
Originally posted by McCabre View PostDet var ikke helsvart, jeg sier ikke det, men det kosta også. Generelt så var vel Sæternes blant de bedre av de game storhetene som har kommi hjem.
Blir litt som med Carew, mye penger for my usikkerhet rundt kvalitet, skader, alder og så videre.
Jeg vil mye heller at vi bruker penga på en spiller vi kan ha glede av lenger.
Comment
-
-
Originally posted by McCabre View PostGrøss. Håper inderlig ikke vi henter han, men det ville ikke overraske veldig.
Men 35+ og sikkert dyr i drift? Njae.Som om vi ikke sliter nok med cash..føler vi trenger å bruke de mere fornuftig enn på gambling.
Comment
-
Originally posted by ziggy75 View PostI og med at Chuma leies ut, en av våre få alternativer på høyreving, så kan det bety at vi har et nytt alternativ til Berre?
Comment
Comment