Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Sosua View Post
    Anene var vel uansett ikke god nok. Så han i cup kampen mot Lyn, rimelig begredelig det han presterte der. Blir spennende og se om han får en oppblomstring, og greier å hevde seg i Adecco ligaen. Jeg håper det, men blir ikke forbauset om han faller igjennom der og.

Virker som MA fortsatt har trua på Chuma ihvertfall. Se link!

Comment

• Chippen på klubbjakt.Utelukker ikke Stabæk,kanskje mulighet for oss her?

KIEV (VG Nett) Christian «Chippen» Wilhelmsson (32) herjet mot kvartfinaleklare Frankrike. Nå jakter han på ny klubb, og blir småsalig i blikket når han snakker om Stabæk.

Comment

• Originally posted by MadsAndre View Post
        Chippen på klubbjakt.Utelukker ikke Stabæk,kanskje mulighet for oss her?

http://www.vg.no/sport/fotball/em/20...artid=10058471
        Ja takk! Spørs på penger og vilje da. Med tanke på at hans siste handling i Norsk fotball var å filme til seg en straffe mot oss kan han betale tilbake med å ikle seg den blå og sikre oss medalje.

Comment

• Originally posted by skog View Post
          Ja takk! Spørs på penger og vilje da. Med tanke på at hans siste handling i Norsk fotball var å filme til seg en straffe mot oss kan han betale tilbake med å ikle seg den blå og sikre oss medalje.
          Er han villig til å vurdere Stabæk og Mjallby så burde det være en fair sjangs for oss her om vi bare setter in støtet.

Comment

• Skambud fra Feyenoord på Singh ifølge allvitende Tv2.
            Men budet er visstnok lavere enn hva VIF kan vente i utdanningskomepensasjon, derfor spekuleres det i at man heller vil la Singh gå som Bosman etter sesongen. Sommerføljetongen er i gang!

Comment

• Originally posted by donny View Post
              Skambud fra Feyenoord på Singh ifølge allvitende Tv2.
              Men budet er visstnok lavere enn hva VIF kan vente i utdanningskomepensasjon, derfor spekuleres det i at man heller vil la Singh gå som Bosman etter sesongen. Sommerføljetongen er i gang!
              Selg han til den prisen MA forlanger for å forlate klubben
              engaman
              -----------
              Ære Være Enga!!!

Comment

• At en klubb som Feyenoord faktisk byr på Singh tolker jeg som veldig positivt med tanke på spillerutviklingen vår, samme hva som måtte skje med MA så håper jeg inderlig at vi fortsetter med totalfotball modellen vår! Jeg har troen på at dette på sikt kan være en skikkelig gullgris for oss med tanke på salg av spillere til land som feks Nederland og andre større lag/ligaer som dyrker totalfotballen. Er drittlei drilloball7hareideball og andre urnorske ballspill modeller.
                "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

• Originally posted by Loke View Post
                  At en klubb som Feyenoord faktisk byr på Singh tolker jeg som veldig positivt med tanke på spillerutviklingen vår, samme hva som måtte skje med MA så håper jeg inderlig at vi fortsetter med totalfotball modellen vår! Jeg har troen på at dette på sikt kan være en skikkelig gullgris for oss med tanke på salg av spillere til land som feks Nederland og andre større lag/ligaer som dyrker totalfotballen. Er drittlei drilloball7hareideball og andre urnorske ballspill modeller.
                  He he, ja men problemet er bare at Singh er altfor treig til det nivået og havner på tribunen. Men da får han kanskje litt perspektiv på ting.

Overrasket over interessen med tanke på hva han leverer og hvor lavt tempo han har
                  I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

• Singh forsvinner mest sansynlig iløpet av sommeren, kunne da Sankho fra godset vært en god erstatter? Så i dagbladet idag at han ikke blir enig med godset om fornyelse av kontrakt
                    "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

• Dag Alexander Olsen trener visst med laget. Hva det betyr, utover at han holder seg i form, vet jeg ikke.

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                        Dag Alexander Olsen trener visst med laget. Hva det betyr, utover at han holder seg i form, vet jeg ikke.
                        Litt teit spørsmål, hvem er han og hvilken posisjon spiller han i?

Comment

• Originally posted by Loke View Post
                          Litt teit spørsmål, hvem er han og hvilken posisjon spiller han i?
                          Her har du wikilinken: http://no.wikipedia.org/wiki/Dag_Alexander_Olsen

Nå veit du like mye om denna karen som meg..
                          In the beginning the Universe was created.
                          This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                          - Douglas Adams

Comment

• Originally posted by JohnF View Post
                            Her har du wikilinken: http://no.wikipedia.org/wiki/Dag_Alexander_Olsen

Nå veit du like mye om denna karen som meg..
                            Hvis han signerte en 4,5 års kontrakt med valencia i 2008, så er jo han mer eller mindre bossman straks, lukter overgang dette

Comment

• Feyenoord er i sluttforhandlinger med Aston Villa om salg av en midtbanespiller. Singh er en sannsynlig erstatter. Villa skal visstnok ut med rundt 20 millioner kroner. Da bør nederlenderne kunne legge igjen noen av de hos oss.

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                                Feyenoord er i sluttforhandlinger med Aston Villa om salg av en midtbanespiller. Singh er en sannsynlig erstatter. Villa skal visstnok ut med rundt 20 millioner kroner. Da bør nederlenderne kunne legge igjen noen av de hos oss.
                                Vi har visstnok mottat et elendig bud på mindre enn hva vi kan forvente i utdanningskompensasjon fra Feyenoord...:

Comment

Working...
                                X