Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by MadsAndre View PostChippen på klubbjakt.Utelukker ikke Stabæk,kanskje mulighet for oss her?
http://www.vg.no/sport/fotball/em/20...artid=10058471
Comment
-
Originally posted by skog View PostJa takk! Spørs på penger og vilje da. Med tanke på at hans siste handling i Norsk fotball var å filme til seg en straffe mot oss kan han betale tilbake med å ikle seg den blå og sikre oss medalje.
Comment
-
Originally posted by donny View PostSkambud fra Feyenoord på Singh ifølge allvitende Tv2.
Men budet er visstnok lavere enn hva VIF kan vente i utdanningskomepensasjon, derfor spekuleres det i at man heller vil la Singh gå som Bosman etter sesongen. Sommerføljetongen er i gang!engaman
-----------
Ære Være Enga!!!
Comment
-
At en klubb som Feyenoord faktisk byr på Singh tolker jeg som veldig positivt med tanke på spillerutviklingen vår, samme hva som måtte skje med MA så håper jeg inderlig at vi fortsetter med totalfotball modellen vår! Jeg har troen på at dette på sikt kan være en skikkelig gullgris for oss med tanke på salg av spillere til land som feks Nederland og andre større lag/ligaer som dyrker totalfotballen. Er drittlei drilloball7hareideball og andre urnorske ballspill modeller."When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"
Comment
-
Originally posted by Loke View PostAt en klubb som Feyenoord faktisk byr på Singh tolker jeg som veldig positivt med tanke på spillerutviklingen vår, samme hva som måtte skje med MA så håper jeg inderlig at vi fortsetter med totalfotball modellen vår! Jeg har troen på at dette på sikt kan være en skikkelig gullgris for oss med tanke på salg av spillere til land som feks Nederland og andre større lag/ligaer som dyrker totalfotballen. Er drittlei drilloball7hareideball og andre urnorske ballspill modeller.
Overrasket over interessen med tanke på hva han leverer og hvor lavt tempo han harI en gal verden er bare klovnen normal.
Comment
-
Singh forsvinner mest sansynlig iløpet av sommeren, kunne da Sankho fra godset vært en god erstatter? Så i dagbladet idag at han ikke blir enig med godset om fornyelse av kontrakt"When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"
Comment
-
Originally posted by Nils_de-Noia View PostDag Alexander Olsen trener visst med laget. Hva det betyr, utover at han holder seg i form, vet jeg ikke."When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"
Comment
-
Originally posted by Loke View PostLitt teit spørsmål, hvem er han og hvilken posisjon spiller han i?
Nå veit du like mye om denna karen som meg..In the beginning the Universe was created.
This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
- Douglas Adams
Comment
-
Originally posted by JohnF View PostHer har du wikilinken: http://no.wikipedia.org/wiki/Dag_Alexander_Olsen
Nå veit du like mye om denna karen som meg.."When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"
Comment
-
Originally posted by Nils_de-Noia View PostFeyenoord er i sluttforhandlinger med Aston Villa om salg av en midtbanespiller. Singh er en sannsynlig erstatter. Villa skal visstnok ut med rundt 20 millioner kroner. Da bør nederlenderne kunne legge igjen noen av de hos oss.
Comment
Comment