Originally posted by McCabre
View Post
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
De som tror vi skal få mange millioner for singh, tror jeg tar skammelig feil.
En middelmådig, kanskje dårligere, spiller(i internasjonel ammenheng) som er på utgående kontrakt, med liten spilletid... Blir overrasket om klubben får noe annet enn utdanningskompensasjon...Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!
Comment
-
Originally posted by eiks View PostDe som tror vi skal få mange millioner for singh, tror jeg tar skammelig feil.
En middelmådig, kanskje dårligere, spiller(i internasjonel ammenheng) som er på utgående kontrakt, med liten spilletid... Blir overrasket om klubben får noe annet enn utdanningskompensasjon...
Comment
-
Originally posted by Bayer Frydenlund View PostPoenget er vel at utdanningskompensasjonen alene kan bli flere millioner kroner, avhengig av klubben og landet han drar til: http://www.tv2.no/sport/fotball/tipp...r-3754718.htmlStolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!
Comment
-
Originally posted by eiks View PostDe som tror vi skal få mange millioner for singh, tror jeg tar skammelig feil.
En middelmådig, kanskje dårligere, spiller(i internasjonel ammenheng) som er på utgående kontrakt, med liten spilletid... Blir overrasket om klubben får noe annet enn utdanningskompensasjon...
Comment
-
Originally posted by Nils_de-Noia View PostSingh, Ibba, Sid og Dawda er på vei ut melder VG.
Ok, så har Dawda gjort noen hårreisende pasninger i forsvar, men vi har jo en aldrende høyreving som ikke har hatt sin beste sesong hittils da. Dawda kunne/burde kanskje fått spilt litt mer ving igjen, nå som han har klart å holde seg skadefri nesten hele sesongen. Ellers syns jeg Dawda har virka som fin og proff person uttad.
Sid har vel knapt fått sjanser, men kanskje det er dette med egotendenser da.. kanskje det er det som er problemet med Sid?
Comment
-
Originally posted by anderan View PostDawda overrasker meg mest. Han har fått mye tillit av MA, for mye ifølge enkelte her på forumet, og har vist en god utvikling. Men med vår søramerikanske venn på plass, Larsen og Thomassen i form (og dels Nordvik og Næss), kan veien bli lang for ham
Comment
-
Enig. Det er derfor hans navn overrasker meg mest, hvis det viser seg at han ryker ut. Jeg kunne også likt å se ham mer fremme på banen igjen, Berres prestasjoner på den posisjonen i år bør ikke kvalifisere til klippekort. Men forhåntligvis finnes det tanker om en annen løsning i den posisjonen. 4-4-2?
Comment
-
Originally posted by ziggy75 View Posthmm..litt overraska over et par av navna som blir nevnt her. Spesielt Sid og Dawda!
Ok, så har Dawda gjort noen hårreisende pasninger i forsvar, men vi har jo en aldrende høyreving som ikke har hatt sin beste sesong hittils da. Dawda kunne/burde kanskje fått spilt litt mer ving igjen, nå som han har klart å holde seg skadefri nesten hele sesongen. Ellers syns jeg Dawda har virka som fin og proff person uttad.
Sid har vel knapt fått sjanser, men kanskje det er dette med egotendenser da.. kanskje det er det som er problemet med Sid?
Comment
-
Originally posted by Bayer Frydenlund View PostTja, jeg kommer ikke til å savne noen av dem. Singh forsvinner jo uansett, så best å bli kvitt ham kjapt. Ibba er knapt nok en squad-player, og Dawda har jo fått spilletid kun fordi vi ikke har noen andre. Mest snodig er Sid, men hvis den fotballfaglige vurderingen er at han ikke kommer til å bli noe bedre enn han er i dag, så er det greit nok. Dersom disse gutta sprer negativitet i laget, så vil jeg si at ingen av dem er gode nok til at de er verdt å spare på.
Selv om vi skulle få ny trener er det ikke bra med sengevætere i troppen!!!
YEAH!!I en gal verden er bare klovnen normal.
Comment
-
Originally posted by Jepp View PostEnig! Vi må kvitte oss med alle disse sutrete sengevæterne
Selv om vi skulle få ny trener er det ikke bra med sengevætere i troppen!!!
YEAH!!
Tviler egentlig litt på at det er noe særlig hold i dette her.
Er kanskje andre spillere jeg hadde trodd skulle forsvinne før.
Comment
-
Tror noe av det viktigste i en opprydding er å fjerne følgende spillere som har:
1. Dårlige holdninger (over lengre tids observasjon sprer negativitet og ikke bidrar til miljøet)
2. Ikke gode nok (Over tid har ikke har levert nok, eller har fysiske/tekniske begrensninger for å bli bedre)
Begge disse 2 er det veldig vanskelig å vite veldig mye om for forståsegpå'ere som oss på utsiden. Dette må man observere på treninger og i en personlig oppfølging. Stoler på at de vet hvem som passer i disse kategoriene.
Selvfølgelig er det noen klare navn på denne listen som: Berre (fysikk/alder dessverre) og Singh (motivasjon)
Bortsett fra disse så er det vanskelig å vite om fler.Er det her jeg skal legge inn signatur?
Comment
Comment