Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• tordvif
    replied
    Originally posted by MadsAndre View Post
    Nå som Børvern kom inn tviler jeg på de vill bruke 7 mill på å hente han.Viktigere å prioritere andre posisjoner for de krona som er igjen, med mindre prisen halveres!?
    Tenkte mer på et nytt lån ut sesongen!

Leave a comment:

• Nils_de-Noia
    replied
    Originally posted by Evenb0302 View Post
    Twitter:
    "30 Jul. David Osei Opoku ‏@DavidOpoku7
    Last day here,,,on to the next,,Norway it is..stuff shipped and transfer done,,def a #bigmove"

Noen som vet hva som skjedde med denne karen?
    Han twitret senere om en hamstring injury som satte overgang på hold.

Leave a comment:

• mroffers
    replied
    Originally posted by Evenb0302 View Post
    Twitter:
    Last day here,,,on to the next,,Norway it is..stuff shipped and transfer done,,def a #bigmove"

Om jeg ikke husker feil skrev han at han hadde fått noe hamstring problemer og ville bli ute en stund. Leste en samtale mellom han og en annen på twitter.

Leave a comment:

• MadsAndre
    replied
    Originally posted by tordvif View Post
    Noe nytt rundt denne mannen ? har ikke hørt noe annet enn rykter om at Godset har vært interessert.
    Nå som Børvern kom inn tviler jeg på de vill bruke 7 mill på å hente han.Viktigere å prioritere andre posisjoner for de krona som er igjen, med mindre prisen halveres!?

Leave a comment:

• Evenb0302
    replied
    Twitter:

Leave a comment:

• tordvif
    replied
    Marcus Pedersen

Noe nytt rundt denne mannen ? har ikke hørt noe annet enn rykter om at Godset har vært interessert.

Leave a comment:

• MadsAndre
    replied
    Originally posted by Cubbis View Post
    Så vidt jeg forsto på martin i lntervjuet i vinter, jobber de hardt for å selge spillertyper som singh, fellah osv. Til riktig tidspunkt. Tror han faktisk bør selges nå i sommer eller til vinteren om vi skal gjøre penger på han.
    Jeg er helt enig.Fellah har vært god denne sesongen og er uten tvil at klubber følger med på han, det er nå vi har muligheten til å tjene penger på han her. Men først å fremst vill begge parter tjene på dette!

Tviler på Fellah greier å holde seg motivert til å spille en sesong til for oss.. så han mentalt forventer nok å spille sin siste sesong for oss nå i første omgang.

Leave a comment:

• Cubbis
    replied
    Så vidt jeg forsto på martin i lntervjuet i vinter, jobber de hardt for å selge spillertyper som singh, fellah osv. Til riktig tidspunkt. Tror han faktisk bør selges nå i sommer eller til vinteren om vi skal gjøre penger på han.

Leave a comment:

• xxerikxx
    replied
    Originally posted by Nils_de-Noia View Post
    Det var jo en konflikt med Singh, selv om konfliktnivået kanskje var en del lavere enn hva enkelte medier prøvde å fremstille det som. Men det er heller ikke Vålerenga som skal finne en ny klubb til Fellah. Helst skal jo en større klubb "finne" han ut fra hans fremragende prestasjoner på banen. Eventuelt blir det en oppgave for agenten hans.

Om det kommer et konkret bud som er akseptabelt for Vålerenga er jeg sikker på at klubben selger. Men mitt poeng var jo at Fellah er en spillertype som ikke er like lett å selge. Han er i ferd med å vokse ut av "talentalderen", om han ikke alt har gjort det. Han har vært ujevn. Og han har ikke debutert på a-landslaget. Jeg kan se for meg Østerrike, Sveits, Danmark osv. Men jeg klarer ikke helt å se han havner på noe særlig høyere nivå enn dette.
    Det er ikke Vålerengas jobb å finne klubb til han, men Vålerenga må klare å selge han før kontrakten går ut. Vålerenga har allerede takket nei til tilbud som de mente ikke var gode nok og det kommer sikkert tilbud både i dette vinduet og neste. Hvis tilbudene ikke er gode nok så går han kontrakten ut. Er de brukbare så bør vi selge. Jeg tror heller ikke de store ligaene kommer til å satse på Fellah, men vi må forholde oss til de tilbudene som kommer. Ønsker f.eks. FCK å betale 5-10mill for Fellah så bør ikke klubben være grådigere enn at vi takker ja. Om Fellah er fornøyd med budene som kommer er en annen sak, men vi bør selge til høystbydende i vinter om det så skulle være til Molde og Rosenborg (Tror ikke Fellah vil dit).

Jeg mener at det ikke var så mye til konflikt med Singh fordi Vålerenga ønsket å selge og Singh ønsket å bli solgt. Når vi ikke klarte å selge han i vinter ble det en litt vanskelig vurdering om han skulle satses på i vår, men slik jeg vurder det håndterte både klubb, spiller og trener dette på en god måte. (selv om media gjorde så godt de kunne for å skape en konflikt)

Leave a comment:

• MadsAndre
    replied
    Jeg er litt usikker på Fellah og en proffkarriere. Jeg synes Fellah har vært veldig god i det siste, men Tippeligaen er ikke en så alt for god serie. Han er jo en offensiv sentral midtbanespiller på 167 cm. Men er han god nok til at en klubb i f.eks. Nederland vil bygge sitt offensive spill rundt han? Jeg tror ikke det. Neste år er han 24 år. Han har fortsatt ikke debutert på landslaget.

Har jeg rett i det så vil ikke køen av klubber være så veldig lang. Som igjen betyr at Fellah kanskje velger å la kontrakten gå ut for lettere å komme seg sørover. Som igjen betyr en mulig konflikt mellom klubb og spiller som vi hadde med Singh.

Tja godt spørsmål! Være i god i tippeligaen behøver ikke å bety man blir god i Nederland eller Belga for eks. Fellah har jo ferdigheter med ball som gir han gode forutsetninger til å kunne lykkes i en slik liga, vill nå si at Nederland passer han utmerket tror jeg. Men er umulig å si til dags dato..

bare en måte å finne det ut på.

Leave a comment:

• Nils_de-Noia
    replied
    Originally posted by xxerikxx View Post
    Det er ikke en konflikt. Vålerenga vet at de må finne en bra klubb til Fellah før kontrakten går ut. Klarer de ikke det forsvinner han som Bosmanspiller. Dette har Vålerenga vært klar over lenge og det klarer de å forholde seg profesjonelle til. Fellah vet også at han bør takke ja til brukbare tilbud som kommer i vinter, hvis han ikke gjør det blir han ikke satset på i 2013. Uten spilletid kommer det neppe større klubber på banen enn de som viser interesse i vinter....

Synes ikke det var så mye til konflikt med Singh heller selv om det er naturlig at en spiller som nærmer seg slutten av kontrakten blir frustrert når han blir plassert på benken og ikke får vist seg frem. Singh taklet det imidlertid veldig bra og kjempet seg inn på laget, kan godt være at Fellah gjør det samme hvis han må spille vårsesongen i Vålerenga.

Håper vi klarer å selge Fellah i vinter, at klubb og spiller skilles som venner og at han returnerer til Vålerenga om 5-6år.
    Det var jo en konflikt med Singh, selv om konfliktnivået kanskje var en del lavere enn hva enkelte medier prøvde å fremstille det som. Men det er heller ikke Vålerenga som skal finne en ny klubb til Fellah. Helst skal jo en større klubb "finne" han ut fra hans fremragende prestasjoner på banen. Eventuelt blir det en oppgave for agenten hans.

Om det kommer et konkret bud som er akseptabelt for Vålerenga er jeg sikker på at klubben selger. Men mitt poeng var jo at Fellah er en spillertype som ikke er like lett å selge. Han er i ferd med å vokse ut av "talentalderen", om han ikke alt har gjort det. Han har vært ujevn. Og han har ikke debutert på a-landslaget. Jeg kan se for meg Østerrike, Sveits, Danmark osv. Men jeg klarer ikke helt å se han havner på noe særlig høyere nivå enn dette.

Leave a comment:

• xxerikxx
    replied
    Jeg er litt usikker på Fellah og en proffkarriere. Jeg synes Fellah har vært veldig god i det siste, men Tippeligaen er ikke en så alt for god serie. Han er jo en offensiv sentral midtbanespiller på 167 cm. Men er han god nok til at en klubb i f.eks. Nederland vil bygge sitt offensive spill rundt han? Jeg tror ikke det. Neste år er han 24 år. Han har fortsatt ikke debutert på landslaget.

Har jeg rett i det så vil ikke køen av klubber være så veldig lang. Som igjen betyr at Fellah kanskje velger å la kontrakten gå ut for lettere å komme seg sørover. Som igjen betyr en mulig konflikt mellom klubb og spiller som vi hadde med Singh.
    Det er ikke en konflikt. Vålerenga vet at de må finne en bra klubb til Fellah før kontrakten går ut. Klarer de ikke det forsvinner han som Bosmanspiller. Dette har Vålerenga vært klar over lenge og det klarer de å forholde seg profesjonelle til. Fellah vet også at han bør takke ja til brukbare tilbud som kommer i vinter, hvis han ikke gjør det blir han ikke satset på i 2013. Uten spilletid kommer det neppe større klubber på banen enn de som viser interesse i vinter....

Synes ikke det var så mye til konflikt med Singh heller selv om det er naturlig at en spiller som nærmer seg slutten av kontrakten blir frustrert når han blir plassert på benken og ikke får vist seg frem. Singh taklet det imidlertid veldig bra og kjempet seg inn på laget, kan godt være at Fellah gjør det samme hvis han må spille vårsesongen i Vålerenga.

Håper vi klarer å selge Fellah i vinter, at klubb og spiller skilles som venner og at han returnerer til Vålerenga om 5-6år.

Leave a comment:

• Nils_de-Noia
    replied
    Originally posted by MadsAndre View Post
    Jup er da ingen tvil at Fellah ønsker seg bort. Han forsvinner nok til vinter`n MEN det synes jeg han fortjener nå.

Leave a comment:

• MadsAndre
    replied
    Originally posted by xxerikxx View Post
    "Konflikten" mellom Fellah og Andresen er nok litt mediaskapt. Fellah har ambisjoner og ønsker seg ut i Europa, derfor ønsker han ikke å forlenge. Dette tror jeg er noe både Andresen og Fellah klarer å forholde seg profesjonelt til. Fellah selges nok til vinteren og med den gryende høstformen han viser bør det da fremdeles være mulig å få litt penger for han. Slik er livet i en norsk Tippeligaklubb.

Denne uka har vi sett unggutter som forlenger med Enga og nå altså spillere som overtaler andre til å komme til klubben vår. Tror ikke Vålerenga er et Helvete på jord selv om media liker å fremstille det sånn
    Jup er da ingen tvil at Fellah ønsker seg bort. Han forsvinner nok til vinter`n MEN det synes jeg han fortjener nå.
    Betryggende å høre at det er flere på vei inn. Bare 4 mill for Børven er et kupp, så da har vi nok av kronasjer til å handle flere spillere.

Leave a comment:

• xxerikxx
    replied
    Originally posted by Nico 8 View Post
    Også er det litt digg at han var med å overtalte Børven da det kanskje betyr at han ikke har planer om å stikke fra klubben med det første. Han ville vel ikke overtalt han til å komme for å spille med han hvis han ikke har planer om å være der. Videre tolker jeg det også som at han ikke har noen problemer med Andresen, da du er en ganske råtten kamerat om du får han til et sted det er helvette å jobbe. Mine positive tanker for dagen
    "Konflikten" mellom Fellah og Andresen er nok litt mediaskapt. Fellah har ambisjoner og ønsker seg ut i Europa, derfor ønsker han ikke å forlenge. Dette tror jeg er noe både Andresen og Fellah klarer å forholde seg profesjonelt til. Fellah selges nok til vinteren og med den gryende høstformen han viser bør det da fremdeles være mulig å få litt penger for han. Slik er livet i en norsk Tippeligaklubb.

Denne uka har vi sett unggutter som forlenger med Enga og nå altså spillere som overtaler andre til å komme til klubben vår. Tror ikke Vålerenga er et Helvete på jord selv om media liker å fremstille det sånn

Leave a comment:

Working...
X