Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Oslo-ess View Post
    Hva trenger vi av spillere til høstsesongen?

Forsvar:

Vi får nå på plass Castro og dermed flere valgmuligheter i midtforsvaret.
    Så ville jeg ha hentet en stabilt god høyreback som gjør jobben hver kveld.

Midtbane: Godt dekket,men kan være vi trenger mere løpskraft.

Angrep:
    Jeg kunne tenkt meg en spiss med ekstremfart.
    Det mangler laget i dag.
    En spiller som er hardtarbeidende,truer motstanderen hele tiden og gjør at vi også vinner på en middels dag.

Singh går nå og Marcus blir kanskje for dyr å hente.
    + bli kvitt noe stallfyll som er langt fra elleveren.

Da tror jeg vi blir styrket.
    Forsvar: jeg synes vi skal satse på Dawda på backen. Luk vekk feilpasningene (evt. be ham spille litt enklere) så har vi en klasseback. castro kommer antagelig til å trenger til til å tilvenne seg en annen type fotball. Solli er tilbake!
    Angrep: Det du beskriver er en bakromsspiss. Vi skal jo etter planen snart "hvile med ballen" igjen, og da vil en sånn spisstype være feil for oss. En spisstype som kan passe i begge tilfeller er en targetspiss, som kan holde på ballen, sterk i kroppen og god på huet. Vi burde kanskje hente en sånn, eller rett og slett en som er på rett sted til rett tid; Berre bare 10 år yngre

Comment

• Det jeg savner er en ving med "ekstremfart" alla Shelton (bare med bedre ballkontroll), samt en "klasse" spiss som ikke drar på fylla før kamp... Jeg ønsker også at vi tar en skikkelig sommer/høstrengjøring i klubben for å luke ut problemmakere og halvhjerta spillere for så å erstatte disse, i mine øyne så er det med få untak noen spillere som burde føle seg freda for salg de nærmeste månedene. greit nok at det er viktig å sikre en viss stamme i laget, men enkelte har bare ikke vist seg profesjonelle nok desverre
      "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

• [QUOTE=McCabre;288529]Forsvar: jeg synes vi skal satse på Dawda på backen. Luk vekk feilpasningene (evt. be ham spille litt enklere) så har vi en klasseback.

Kødder du? Klasseback? Nivået i tippeligaen er utrolig nok for høyt for Dawda etter min mening. Han har alfor lette balltap i farlige posisjoner. I tillegg til at mange av pasningene hans er av høy risiko. Er vel også en grunn til at Martin skal selge Dawda.

Comment

• Jeg synes vi burde være på hugget i forhold til hva som skjer med Huseklepp om dagen, og ikke minst følge opp interessen fra og for Demidov. Hadde vært deilig å starta høsten med de to på laget! Ekstra gledelig at det også vært med de gretne trynene i barte- og skarreland!

Comment

• Originally posted by Moa91 View Post
            Originally posted by McCabre View Post
            Forsvar: jeg synes vi skal satse på Dawda på backen. Luk vekk feilpasningene (evt. be ham spille litt enklere) så har vi en klasseback.
            Kødder du? Klasseback? Nivået i tippeligaen er utrolig nok for høyt for Dawda etter min mening. Han har alfor lette balltap i farlige posisjoner. I tillegg til at mange av pasningene hans er av høy risiko. Er vel også en grunn til at Martin skal selge Dawda.
            Nei. Problemet med han så langt denne sesongen er at han har for mange tversoverpasninger med høy risiko. Bortsett fra dise, har han tildels mange flere positive involveringer enn de andre i bakre rekke i år, både offensivt og defensivt.

En gal ting blir ikke riktigere av å gjenta den.

Comment

• Mix trener for tiden med Stabæk.

Utlånsavtalen hans i Gent varer til 1 august, sier selv han er taus om sin situasjon.

Nå som Singh er solgt er Mix deffinitivt interessant.

http://www.budstikka.no/sport/stab%C...iden-1.7429425

Comment

• Originally posted by Pingu View Post
                Mix trener for tiden med Stabæk.

Utlånsavtalen hans i Gent varer til 1 august, sier selv han er taus om sin situasjon.

Mix, gamst og Demidov.. Herregud. Ville heller hatt tilbake tiden med viggo Strømme, Kjølner, Haug, Are Christensen, Riisnæs osv. Den gangen hadde vi heller ikke resultater, men vi hadde i det minste sjel..

Comment

• Originally posted by BrunoLarsen View Post
                  Mix, gamst og Demidov.. Herregud. Ville heller hatt tilbake tiden med viggo Strømme, Kjølner, Haug, Are Christensen, Riisnæs osv. Den gangen hadde vi heller ikke resultater, men vi hadde i det minste sjel..
                  Veldig enig med deg. Sånn har det nok blitt med de fleste klubber nå, så lenge penga rår. Fotballen har solgt sjela si for lengst Bruno!

Comment

• Originally posted by BrunoLarsen View Post
                    Dag Riisnæs sjel... hehe, ok. Forresten, med unntak av Haugern lurer jeg på hva du egentlig legger i ordet sjel?

Men var det noe bedre med Hoseth, Gashi, Flo og Hulsker da? Du vet, seriemesterne våre.

Mix er ikke god nok for Vålerenga IMO. Vi har fortsatt Hæstad, Ogude, Fellah, Zajic og Pusic som kan spille der av A-gutta. I tillegg har vi unggutter som Næss og Qaka som gjerne vil ha en sjanse der.

Demidov? Selvsagt.
                    Gamst Pedersen? Selvsagt.

Tipper Gamst Pedersen har sett flere VIF 2-kamper enn de aller, aller fleste som skriver her inne. At noen skal sette spørsmålstegn til hans VIF-interesse er latterlig. Demidov er oslogutt. Minst like mye sjel som Fredrik Kjølner...

Comment

• Originally posted by Pingu View Post
                      Mix trener for tiden med Stabæk.

Hvis han ikke signeres av en klubb et annet sted i Europa, så går han tilbake til Stabæk, forøvrig sammen med Hauger. Helt meningløst å tenke seg at han skulle komme hit.

Comment

• whoreallycaresanyway ‏@nyegymsko
                        Ny spiss på vei til Vålerenga, svært overraskende klubbvalg i følge ryktene #2fx #VIF #enga
                        kan være ett rykte, eller kun oppspinn..

Hvem kan være mulig? Er det Huseklepp???
                        Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

• Originally posted by skog View Post
                          Det tror jeg er ekstremt optimistisk, uten at jeg er noen overgangsekspert. 4-5 mill kan da umulig være lavere enn utdanningskompensasjon? Jeg tenker max 1 million kr.
                          Midtbanespilleren har skrevet under på en fireårskontrakt med Feyenoord. Etter det TV 2 Sporten erfarer betaler den nederlandske klubben Vålerenga mellom fire og fem millioner kroner i overgangssum.

Comment

• Originally posted by eiks View Post

Sikkert Carew

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                              Midtbanespilleren har skrevet under på en fireårskontrakt med Feyenoord. Etter det TV 2 Sporten erfarer betaler den nederlandske klubben Vålerenga mellom fire og fem millioner kroner i overgangssum.
                              Konge! http://www.keepitsweet.co.uk/images/Gold-nuggets.gif

Comment

• Originally posted by eiks View Post

"Svært overraskende klubbvalg" er jo en beskrivelse som passer på de fleste spisser som spiller fast på sine klubblag i toppdivisjoner i Europa.

Men gøy med rykter. Om ikke alt er så bra i dag så gir det i alle fall et håp om at det kan bli mye bedre i morgen. Selv om Twitter neppe er det mest pålitlige stedet å hente informasjon fra.

Comment

Working...
                                X