Du besøker forumet som gjest. For å skrive innlegg og delta i debatten må du være registrert.Registrer ny bruker her.
Guest, er du en av de som bruker Facebook? Nå kan du koble sammen Facebookkontoen din med Klansforumet, og på den måten dele innholdet mye enklere med dine venner.
Klikk på knappen "Facebook Connect" mens du er logget inn på forumet og Facebook, og resten går av seg selv. Liker du tråder, kommer det på veggen din, og når du skriver i en tråd kan du huke av for at svaret skal gå direkte på din Facebookvegg.
Hvis alle er flinke til å bruke dette vil forumet få mer trafikk, og Vålerenga får mer penger!
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner
Også er det litt digg at han var med å overtalte Børven da det kanskje betyr at han ikke har planer om å stikke fra klubben med det første. Han ville vel ikke overtalt han til å komme for å spille med han hvis han ikke har planer om å være der. Videre tolker jeg det også som at han ikke har noen problemer med Andresen, da du er en ganske råtten kamerat om du får han til et sted det er helvette å jobbe. Mine positive tanker for dagen
Tenkte akkurat det samme. Blir spennende å se fremover, både med TB og eventuelle nye spillere. Signerer vi nå en offensiv spiller til? Har jo mistet 3, fått to inn. Eller VPG mistet vi vel ikke.. vi pælma han. Pælm Ibba tilbake til gymsaler og strømmen, signer Asante fra Start. Det er mitt ønske.
Det virker som at Fellah og Børven har god kjemi. Jeg er utrolig spent, og det hadde vært utrolig deilig om Fellah/Børven blir nye Moa/DFH
Også er det litt digg at han var med å overtalte Børven da det kanskje betyr at han ikke har planer om å stikke fra klubben med det første. Han ville vel ikke overtalt han til å komme for å spille med han hvis han ikke har planer om å være der. Videre tolker jeg det også som at han ikke har noen problemer med Andresen, da du er en ganske råtten kamerat om du får han til et sted det er helvette å jobbe. Mine positive tanker for dagen
1. Fordi han nettop fikk Jim Solbakken som agent
2. Har hatt en fantastisk utvikling de siste 2-3 månedene
3. Kontrakt ut neste sesong
4. VIF vil selge mens man enda får penger for han
Med en 4-2-3-1 formasjon ser jeg for meg at Martin kommer til å bruke Børven som han brukte Nielsen, med en Barrett alene på topp. Jeg har troen på at dette kan fungere, med tanke på at Barrett har fysikken til å kunne plukke ned baller og spille dem ut på kant eller til Fellah som jeg håper fortsetter som offensiv midtbane.
Tipper Fellah forsvinner før 31. august, desverre.
Leave a comment: