Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
    "Svært overraskende klubbvalg" er jo en beskrivelse som passer på de fleste spisser som spiller fast på sine klubblag i toppdivisjoner i Europa.

Men gøy med rykter. Om ikke alt er så bra i dag så gir det i alle fall et håp om at det kan bli mye bedre i morgen. Selv om Twitter neppe er det mest pålitlige stedet å hente informasjon fra.
    sant sant.. men som sagt moro... helstad kan jo være ett alt... siden han er nesten klar for stasjonslaget...
    Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

• Originally posted by eiks View Post
      kan være ett rykte, eller kun oppspinn..

Hvem kan være mulig? Er det Huseklepp???
      Ble det ikke sagt at Dag Alexander Olsen trente med Enga for ikke så lenge siden? Mulig at det kan være han?

Dette er så klart ren gjetting

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
        "Svært overraskende klubbvalg" er jo en beskrivelse som passer på de fleste spisser som spiller fast på sine klubblag i toppdivisjoner i Europa.

???
        Den beskrivelsen passer vel kun for de faste spissene i toppdivisjoner som bytter til en klubb man ikke hadde trodd?
        Eller mener du at alle spisser i Europa gjorde et overasskende valg da de havnet der de er?

Altså; VÅLERENGA ville være et svært overraskende klubbvalg for de fleste toppspisser i europa, og da også denne spilleren det ryktes om.

Sorry, måtte bare rette litt, for det var rett og slett så slett at det burde vært slettet

Dag-Alex og Carew er allerede lansert... Jeg sier ja takk til begge. En er fremtiden, den andre trekker noen ekstra til tribunen.

Men; Ingen av de stemme vel med ryktets innhold?

- Spiller fast i toppdivisjon i Europa, og klubbvalget skulle være overraskende.
        Nå er det jævlig mange som faller inn under en slik beskrivelse, så det er bare å spekulere vilt.
        Men hold dere da til ryktet i det miste.

Selv har jeg ingen anelse hvem akkurat det skulle være.

Comment

• Jeg vil nå synse på at det passer bra med Helstad eller godeste Huseklepp; Helstad fordi han har vært så godt som klar for LSK i flere uker nå, og Huseklepp fordi det tidligere bare har vært Brann som har vært aktuelt for han.
          Jeg tar et skudd i blinde og sier Huseklepp på et halvårs lånekontrakt med opsjon for kjøp.

Comment

• Originally posted by donny View Post
            Jeg vil nå synse på at det passer bra med Helstad eller godeste Huseklepp; Helstad fordi han har vært så godt som klar for LSK i flere uker nå, og Huseklepp fordi det tidligere bare har vært Brann som har vært aktuelt for han.
            Jeg tar et skudd i blinde og sier Huseklepp på et halvårs lånekontrakt med opsjon for kjøp.
            Hadde vært moro med Huseklepp, men det kan vel umulig være tilfellet? Så Brann-mann og bergenser som han er i sjelen sin.. Men vi trenger en som han på høyrekanten.

Comment

• Vil vel passe på Tarik også, som er på vei til Italia.

Så han var ute og snakket om å sikre seg en plass i VM-troppen og var usikker på om han burde reise til Italia.

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
                Hadde vært moro med Huseklepp, men det kan vel umulig være tilfellet? Så Brann-mann og bergenser som han er i sjelen sin.. Men vi trenger en som han på høyrekanten.
                Fra venstre:

Nielsen - Tarik - Huseklepp

med fellah som en hengende playmaker.. Kunne blitt noen morsomme sesonger!!
                Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

• - SK Brann har ikke en krone å bruke på Hakeslepp
                  Aftenposten gir deg ny innsikt og et raskt nyhetsoverblikk. Vi hjelper deg med å forstå hvorfor ting skjer, og hvordan verden henger sammen.

Comment

• Originally posted by Trident View Post
                    - SK Brann har ikke en krone å bruke på Hakeslepp
                    http://fotball.aftenposten.no/elites...icle242486.ece
                    Eeexcellent...

Comment

• Vet ikke om jeg vil ha spiller som er så knyttet til Brann. Han er god, men ikke SÅ god. Alle forventer mye, med en gang, og leverer han ikke så er veien kort til at pressen får et nytt feilkjøp å skrive om.

Comment

• Originally posted by eiks View Post
                        kan være ett rykte, eller kun oppspinn..

Hvem kan være mulig? Er det Huseklepp???
                        Om jeg ikke tar helt feil er denne brukeren relativt aktiv på dette forumet. Snodig at det ikke har kommet noen kommentar her enda(eller 10 siders gjettekonkurranser på dårlig grunnlag som enkelte andre driver med)

Edit: Quotet feil: Jaja...

Comment

• personlig så føler jeg at vi kan få tak i bedre spillere en huseklepp for de pengene han kommer til å koste i signon og lønn, leste i en artikkel at brann måtte regne med en årslønn på 2,5-3,5 mill for han, og personlig så synes jeg det er litt for mye for en spiller som ikke har overbevist meg i det heletatt, han er vel like mye til målscorer som det shelton var, bare at han er treigere
                          "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

• Originally posted by Loke View Post
                            personlig så føler jeg at vi kan få tak i bedre spillere en huseklepp for de pengene han kommer til å koste i signon og lønn, leste i en artikkel at brann måtte regne med en årslønn på 2,5-3,5 mill for han, og personlig så synes jeg det er litt for mye for en spiller som ikke har overbevist meg i det heletatt, han er vel like mye til målscorer som det shelton var, bare at han er treigere

Helt uenig.
                            Huseklepp går rett inn og forsterker oss kraftig i angrep.
                            Brann har ikke råd å hente ham hjem. Det er spennede nytt. Han er jo nødt for å finne seg en ny klubb.
                            Jeg hadde i hvertfall blitt happy med en spiller som er langt bedre en mange andre vi har.

Comment

• Huseklepp ville selvsagt vært en forsterkning for alle lag i TL. Han har fart, er uforutsigbar og er også en tilrettelegger i tillegg til å putte endel. Tviler veldig på at han er aktuell for oss, men han ville vært en solid signering. Så enkelt.

Comment

• Originally posted by g-maZta View Post
                                Helt uenig.
                                Huseklepp går rett inn og forsterker oss kraftig i angrep.
                                Brann har ikke råd å hente ham hjem. Det er spennede nytt. Han er jo nødt for å finne seg en ny klubb.
                                Jeg hadde i hvertfall blitt happy med en spiller som er langt bedre en mange andre vi har.
                                Helt enig.Huseklepp ville vært en forsterkning for alle topp lag i Skandinavia,men vi er jo Vålerenga så da er ikke Huseklepp god nok.Huh? Tror det er veldig liten sjangs for oss å få han.Han havner nok i en middels klubb et eller annet sted i Europa hvor man kan tillby langt mere kronasjer.

Men liten tvil at Huseklepp ville vært en klasse signering.

Comment

Working...
                                X