Originally posted by Nils_de-Noia
View Post
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Nils_de-Noia View Post"Svært overraskende klubbvalg" er jo en beskrivelse som passer på de fleste spisser som spiller fast på sine klubblag i toppdivisjoner i Europa.
???
Den beskrivelsen passer vel kun for de faste spissene i toppdivisjoner som bytter til en klubb man ikke hadde trodd?
Eller mener du at alle spisser i Europa gjorde et overasskende valg da de havnet der de er?
Altså; VÅLERENGA ville være et svært overraskende klubbvalg for de fleste toppspisser i europa, og da også denne spilleren det ryktes om.
Sorry, måtte bare rette litt, for det var rett og slett så slett at det burde vært slettet
Dag-Alex og Carew er allerede lansert... Jeg sier ja takk til begge. En er fremtiden, den andre trekker noen ekstra til tribunen.
Men; Ingen av de stemme vel med ryktets innhold?
- Spiller fast i toppdivisjon i Europa, og klubbvalget skulle være overraskende.
Nå er det jævlig mange som faller inn under en slik beskrivelse, så det er bare å spekulere vilt.
Men hold dere da til ryktet i det miste.
Selv har jeg ingen anelse hvem akkurat det skulle være.
Comment
-
Jeg vil nå synse på at det passer bra med Helstad eller godeste Huseklepp; Helstad fordi han har vært så godt som klar for LSK i flere uker nå, og Huseklepp fordi det tidligere bare har vært Brann som har vært aktuelt for han.
Jeg tar et skudd i blinde og sier Huseklepp på et halvårs lånekontrakt med opsjon for kjøp.
Comment
-
Originally posted by donny View PostJeg vil nå synse på at det passer bra med Helstad eller godeste Huseklepp; Helstad fordi han har vært så godt som klar for LSK i flere uker nå, og Huseklepp fordi det tidligere bare har vært Brann som har vært aktuelt for han.
Jeg tar et skudd i blinde og sier Huseklepp på et halvårs lånekontrakt med opsjon for kjøp.
Comment
-
Originally posted by ziggy75 View PostHadde vært moro med Huseklepp, men det kan vel umulig være tilfellet? Så Brann-mann og bergenser som han er i sjelen sin.. Men vi trenger en som han på høyrekanten.
Nielsen - Tarik - Huseklepp
med fellah som en hengende playmaker.. Kunne blitt noen morsomme sesonger!!Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!
Comment
-
Originally posted by Trident View Post- SK Brann har ikke en krone å bruke på Hakeslepp
http://fotball.aftenposten.no/elites...icle242486.ece
Comment
-
Originally posted by eiks View Postkan være ett rykte, eller kun oppspinn..
Hvem kan være mulig? Er det Huseklepp???)
Edit: Quotet feil: Jaja...
Comment
-
personlig så føler jeg at vi kan få tak i bedre spillere en huseklepp for de pengene han kommer til å koste i signon og lønn, leste i en artikkel at brann måtte regne med en årslønn på 2,5-3,5 mill for han, og personlig så synes jeg det er litt for mye for en spiller som ikke har overbevist meg i det heletatt, han er vel like mye til målscorer som det shelton var, bare at han er treigere"When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"
Comment
-
Originally posted by Loke View Postpersonlig så føler jeg at vi kan få tak i bedre spillere en huseklepp for de pengene han kommer til å koste i signon og lønn, leste i en artikkel at brann måtte regne med en årslønn på 2,5-3,5 mill for han, og personlig så synes jeg det er litt for mye for en spiller som ikke har overbevist meg i det heletatt, han er vel like mye til målscorer som det shelton var, bare at han er treigere
Helt uenig.
Huseklepp går rett inn og forsterker oss kraftig i angrep.
Brann har ikke råd å hente ham hjem. Det er spennede nytt. Han er jo nødt for å finne seg en ny klubb.
Jeg hadde i hvertfall blitt happy med en spiller som er langt bedre en mange andre vi har.
Comment
-
Originally posted by g-maZta View PostHelt uenig.
Huseklepp går rett inn og forsterker oss kraftig i angrep.
Brann har ikke råd å hente ham hjem. Det er spennede nytt. Han er jo nødt for å finne seg en ny klubb.
Jeg hadde i hvertfall blitt happy med en spiller som er langt bedre en mange andre vi har.
Men liten tvil at Huseklepp ville vært en klasse signering.
Comment
Comment