Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by VIFpatriot View Post
    Kjøp Hopen. Da har vi en som virkelig kan slå dødballer. Faen for en fot han har.
    Er du gal?! Én uke i storbyen så har Hopen fått knust begge kneskålene i en eller annen dodgy pokerbule på Grønland...
    In the beginning the Universe was created.
    This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
    - Douglas Adams

Comment

Originally posted by JohnF View Post
      Er du gal?! Én uke i storbyen så har Hopen fått knust begge kneskålene i en eller annen dodgy pokerbule på Grønland...
      Det var dagens latter!

Hopen kan deffinitivt vurderes for Morten "ikke evigunge" Berre..

Problemet er vel bare at Songdal skal ha en fantasilion for han, og det JonF nevner

Comment

Hvis Singh forsvinner i dette vinduet må vi ha en erstatter på plass. Singh har vist seg som en fantastisk fotballspiller så langt i år.

Comment

Unntatt kampen i dag, da var han mest opptatt av å vise seg som verdensmester

Comment

Originally posted by olemartinboy View Post
            Hvis Singh forsvinner i dette vinduet må vi ha en erstatter på plass. Singh har vist seg som en fantastisk fotballspiller så langt i år.
            Jeg mener vi hallerede har en erstatter... Ahmed spilte vel i def.midtbane-rollen mot Lyn, og han klarte seg jo meget bra.

Comment

Er mer bekymret for spissplassen enn for erstatter for Singh. Ikke at jeg ikke mener Singh bør erstattes. Men vi har Marcus Pedersen på lån bare. Fra høsten er det Konè som blir det naturlige førstevalget, med mindre vi henter en ny spiss eller signerer Marcus permanent. Personlig håper jeg MP signerer permanent.

Får håpe det blir MGP fra et degradert Blackburn, en Demidov som ser at ved å spille for VIF kan han rekke å feie over Christina Vukicevic minst et par ganger om dagen, samt en John Carew som trenger noe å gjøre mellom håndveske-lanseringene.

Når vi ser at vi kan være aktuelle for Demidov pga en kvinne så synes jeg dette er noe vi bør merke oss. Vi vet jo at blondiner er populære sørover i Europa. Her har Oslos jenter en jobb å gjøre. Reis ut i Europa og forsøk å tiltrekk dere topp europeiske spillere. Og ta de med til Oslo. En singel høyreback med erfaring fra Serie A eller La Liga må det vel være mulig å få til alt i sommer?

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                Er mer bekymret for spissplassen enn for erstatter for Singh. Ikke at jeg ikke mener Singh bør erstattes. Men vi har Marcus Pedersen på lån bare. Fra høsten er det Konè som blir det naturlige førstevalget, med mindre vi henter en ny spiss eller signerer Marcus permanent. Personlig håper jeg MP signerer permanent.

Får håpe det blir MGP fra et degradert Blackburn, en Demidov som ser at ved å spille for VIF kan han rekke å feie over Christina Vukicevic minst et par ganger om dagen, samt en John Carew som trenger noe å gjøre mellom håndveske-lanseringene.

Når vi ser at vi kan være aktuelle for Demidov pga en kvinne så synes jeg dette er noe vi bør merke oss. Vi vet jo at blondiner er populære sørover i Europa. Her har Oslos jenter en jobb å gjøre. Reis ut i Europa og forsøk å tiltrekk dere topp europeiske spillere. Og ta de med til Oslo. En singel høyreback med erfaring fra Serie A eller La Liga må det vel være mulig å få til alt i sommer?
                Der fant du jo perfekte oppgaven til vi derre hodekrympern vi har som tydeligvis ikke funker , hu er jo blond også, send a ned!!

Comment

Ingen tvil om at jeg er mest spent på situasjonen rundt Pedersen! Håper han blir kjøpt og lånt kun ut sesongen. Men i og med at vi bare i utgangspunktet har ham på lån et halvt år tipper jeg vi får inn en halvmotivert Carew og Pedersen forsvinner til sommeren. Hadde ikke overraska meg!
                  Castro kommer uansett til sommeren, men skulle gjerne sett Demidov også. Gudene vet vi kunne trengt dem begge nå!

Comment

Originally posted by j_robber View Post
                    Ingen tvil om at jeg er mest spent på situasjonen rundt Pedersen! Håper han blir kjøpt og lånt kun ut sesongen. Men i og med at vi bare i utgangspunktet har ham på lån et halvt år tipper jeg vi får inn en halvmotivert Carew og Pedersen forsvinner til sommeren. Hadde ikke overraska meg!
                    Castro kommer uansett til sommeren, men skulle gjerne sett Demidov også. Gudene vet vi kunne trengt dem begge nå!
                    En halv motivert Carew er bedre en en halv skada koné

Comment

Faktisk et uvanlig godt poeng!
                      Men tar helst Pedersen fast! Carew som back-up med prestasjonsbasert lønn tar jeg gjerne da..

Comment

Originally posted by Prima Kaos View Post
                        Jeg mener vi hallerede har en erstatter... Ahmed spilte vel i def.midtbane-rollen mot Lyn, og han klarte seg jo meget bra.
                        Ahmed kan bli en bra spiller for oss, men han har ikke noe som engang er i nærheten av pasningsfoten og teknikken til Singh.

Comment

Ahmed kan bli en bra spiller for oss, men han har ikke noe som engang er i nærheten av pasningsfoten og teknikken til Singh.
                          Ja, som type minner han nok mer om Hæstad enn Singh. En terrier!

Comment

Jeg mener at den spilleren som har størst potensialet i rollen til Singh er Qaka, vi får se om han får noen kamper hvis vi nå for en gang skyld klarer og lede konfertabelt på hjemmebane.

Comment

Jamtfall ser ut til å ha mange av de kvalitetene vi ser etter hos en spiller...

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                                Jamtfall ser ut til å ha mange av de kvalitetene vi ser etter hos en spiller...
                                Hehe galgenhumoren lever! Vi får tilby han kontrakt.

Comment

Working...
                                X