Du besøker forumet som gjest. For å skrive innlegg og delta i debatten må du være registrert.Registrer ny bruker her.
Guest, er du en av de som bruker Facebook? Nå kan du koble sammen Facebookkontoen din med Klansforumet, og på den måten dele innholdet mye enklere med dine venner.
Klikk på knappen "Facebook Connect" mens du er logget inn på forumet og Facebook, og resten går av seg selv. Liker du tråder, kommer det på veggen din, og når du skriver i en tråd kan du huke av for at svaret skal gå direkte på din Facebookvegg.
Hvis alle er flinke til å bruke dette vil forumet få mer trafikk, og Vålerenga får mer penger!
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner
har hørt at gamsten er keen på og fullføre kontrakten i Blackburn siden det ikke akkurat florerer i tilbud til han. + at han har ei lønn han er happy med. Tviler på at han kommer hit i sommer, men alt kan skje
har hørt at gamsten er keen på og fullføre kontrakten i Blackburn siden det ikke akkurat florerer i tilbud til han. + at han har ei lønn han er happy med. Tviler på at han kommer hit i sommer, men alt kan skje
Austin Ellett @Tip_Daddy
For those of you that don't read Norwegian, Vålerenga is supposedly "1 millimeter" away from signing Morten Gamst Pedersen.
Kanskje han leser her inne, hvem vet.. Men moro uansett..
Kanskje han leser her inne, hvem vet.. Men moro uansett..
Ok, nå må vi begynne med litt kildekritikk her. Denne Austin har lest på Twitter at en fyr på VG Debatt sier at vi er millimetere unna å signere Gamst Pedersen...
Ok, nå må vi begynne med litt kildekritikk her. Denne Austin har lest på Twitter at en fyr på VG Debatt sier at vi er millimetere unna å signere Gamst Pedersen...
Spesielt interessant at denne Austin har klart å droppe "VGD (1% troverdig) [...]" i tweeten han har lest.
At det bare dukker opp, får så være. Det er gjerne slik med rykter uansett.
Gamsten er et spennende rykte, og ettersom han flere ganger har uttalt at han kunne tenke seg å spille for oss, er det ei heller totalt usannsynlig.
Jeg tror heller Gamst ser ut kontrakten sin i Blackburn. Han har vært der i 10 år allerede.
Jeg håper virkelig jeg tar feil, for Gamst ville hevet laget, og skapt masse positiv blest rundt klubben.
Igjen;
Kommer Demidov i tillegg, så snakker vi.
Og carew da naturligvis
Ja desverre så har rbk STORE ønsker om å lokke demidov opp med en grei lønn....snakket med en jeg kjenner som igjen kjenner en som holder til i brakka på lerkendal,og der jobbes det hardt med å få demidov opp. Får håpe vi snyter dem på målstreken som vi gjorde med stoor,selv om ikke det var vellykka .
Ja desverre så har rbk STORE ønsker om å lokke demidov opp med en grei lønn....snakket med en jeg kjenner som igjen kjenner en som holder til i brakka på lerkendal,og der jobbes det hardt med å få demidov opp. Får håpe vi snyter dem på målstreken som vi gjorde med stoor,selv om ikke det var vellykka .
Og Kone... Og Pall... Ingen av dem spesielt vellykka! Får håpe Demidov er en liten mer bankers signering
Er sikker på at Demidov vil til Oslo hvis han kan velge. Nå må eiere og investorer på banen. Vi trenget å kjøpe spillere som vi vet er gode nok, ikke rote rundt etter b-varer vi kan få gratis som vi har gjort siden 2009.
Helt enig med deg,nå må det skje noe. Noen som veit hva som skjer med Daniel Braaten? Blir han i Frankriket eller er det noen mulighet for og få han til Oslo.
Rosenborg og Club Brugge har akkurat blitt enige om en overgang for Jim Larsen. Summen skal visstnok være på rundt 15 mill NOK. Ville de solgt en såpass viktig spiller uten å ha en minst like god spiller på vei inn? Kanskje, kanskje ikke. Jeg er litt troendes til at vi er Demidov i RBK-drakt om ikke så lenge.
Bare for å kaste litt sand på de som tror han kommer hit.
Demidov er mitt førstevalg.
Det er en spiller jeg regner med blir mye i søkelyset i fremtiden. Han heter
Iver Fossum, er 1996 modell og er i Godset. Spiller også på U-16 landslag,
kåret til banens beste i en landskamp i vinter. spiller på Godsets junior
og 2.lag. Hva med og hente sånne talenter? Vet ikke om han er fylt 16
enda.
det vi trenger nå er intern ro og gode resultater!
ingen stor-spiller ønsker å komme til kaos vålerenga. når vi vant mye i 2010 var tonen en helt annet.
f.eks Demidov er god venn med Nordvik, det er viktig at ting er bra internt. selvfølgelig spør han gutta om hvordan er Martin andresen EGENTLIG. og trives folk?
vi trenger navn til klubben, og pr dags dato er det vanskelig å friste gamst, carew, huseklepp, demidov og brathen til klubben slik stemningen er.
en solid seier ikveld nå, og solide gledes scener på forsiden av VG :-)
Comment