Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by eiks View Post
    http://www.tv2.no/sport/fotball/tipp...p-3831724.html

rbk er intr i Huseklepp... Og kan de, så kan vel vi å?
    Ja takk, men ikke til hvilken som helst pris.
    Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

• Tipper RBK, Molde og vi alle er interessert i de samme spillerne.

Regner med at vi har forhørt oss om både Demidov og Huseklepp. Når det gjelder Demidov så ser jeg oss som 60/40 favoritter vs RBK og 80/20 vs Molde. Forutsatt at vi kan matche lønnskrav og overgangssum.

Huseklepp vil 100% sikkert ønske å gå til Brann hvis de er på banen. Nå ryktes det at de ikke har penger, så da tror jeg vi er 55/45 vs RBK. Siden fyren er fra en fiskerlandsby aner jeg ikke hvordan han ser på det å bo i Molde.

Felles for Demidov og Huseklepp er at de neppe kommer til å se primært på det sportslige. Demidov kan fortsette i Spania, mens Huseklepp kan finne en annen klubb i Europa. For Demidov er nærhet til kjæreste og familie viktigere spill i La Liga. For Huseklepp er det vel barn underveis, samt ønske om å finne en klubb som har likviditet til å betale ut lønn.

Men at vi har forhørt oss ser jeg som sikkert. Og jeg vil mye heller ha Demidov enn Huseklepp hvis jeg må velge en av dem. Huseklepp har alt for høy Brann-faktor og blir aldri en ekte Vålerengagutt. Det kan Demidov bli.

Comment

• Demidov er en vinnerskalle! Huseklepp er en tusseladd!
        kompis av Anders

Comment

• Demidov og Huseklepp hadde begge vært fantastisk spør du meg! Alle gutta på laget kan ikke være ekte Engagutter. Selv om det hadde vært utrolig deilig å få til
          Skjønner virkelig ikke at folk er skeptiske til Huseklepp.. Han hadde soleklart forsterka oss! Uansett om vi spille med 2 eller 3 foran er han en direkte utfordrer til Berre, og hvem som er best der er det vel liten tvil om....

Comment

• Da er Ogude ute for resten av sesongen, mens Singh er borte for godt. Det samme er snart Markus også. Håper noen kommer inn også, for dette er tre av våre antatt beste.

Comment

• Hva med Henning Hauger? Har vell ikke gjort det veldig stort i Hannover, men sikkert god nok for Tippeligaen og oss

Comment

• Hva skal vi med midtbanespillere?

Vi har Ogude som er skada, kanskje resten av sesongen.
                Utenom det har vi Bojan, Fellah, Gunnarsson og Hæstad som er mer enn gode nok til å danne den 3'ern (evt 4'ern) vi har på midten. Så har vi Solli som har vært innpå som defensiv midtbane noen kamper nå og sikkert kan steppe inn om det er karantener eller skader. Også har vi et par unggutter som kan få noen sjanser.

Ved å kjøpe inn flere spillere til denne posisjonen gjør det bare at de vi har får mindre spilletid, noe som i min teori tilsvarer dårligere mulighet for utvikling.
                IKAROS

Comment

• Originally posted by superman View Post
                  Hva skal vi med midtbanespillere?

Utenom det har vi Bojan, Fellah, Gunnarsson og Hæstad som er mer enn gode nok til å danne den 3'ern (evt 4'ern) vi har på midten. Så har vi Solli som har vært innpå som defensiv midtbane noen kamper nå og sikkert kan steppe inn om det er karantener eller skader. Også har vi et par unggutter som kan få noen sjanser.

Ved å kjøpe inn flere spillere til denne posisjonen gjør det bare at de vi har får mindre spilletid, noe som i min teori tilsvarer dårligere mulighet for utvikling.
                  Tiden er inne for at Kamer Qaka skal opp.

Etter Jet turneringen håper jeg at han blir vår neste Singh/Fellah talent. Bare uten kjipe holdningen til Singh

Hvis han ikke komme opp, er det fordi det er for tidlig. Dette tipper jeg trenerne har kontroll på.
                  Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

• For å ikke glemme Næss, syns han har vist noen gode takter og fin ballbehandling. Redd Kamer blir litt liten.

Comment

Hva skal vi med midtbanespillere?

Har jo fungert veldig bra til nå denne sesongen.

Comment

• Originally posted by lokalhelt View Post
                        Hvis han ikke komme opp, er det fordi det er for tidlig. Dette tipper jeg trenerne har kontroll på.
                        Er du god nok får du spille

Comment

• Originally posted by eirik|vif View Post
                          For å ikke glemme Næss, syns han har vist noen gode takter og fin ballbehandling. Redd Kamer blir litt liten.

Nå er jo ikke Fellah akkurat en kjempe, for ikke å snakke om Pirlo. Har lite å si så lenge man er kvikk i bevegelsene, har teknikk og er fotballklok.

Comment

• Originally posted by Askim View Post
                            Har jo fungert veldig bra til nå denne sesongen.
                            Ja, og da kan du dra frem diskusjonen om hvorvidt det er spillerne eller spillestilen/martin/hele det eventyret der det er noe feil med.

Etter at vi "gjorde om til en enklere og mer kynisk spillestil" har disse spillerne gitt oss 7/9 poeng.

Jeg tror spillerne vi har på midtbanen er mer enn gode nok. Helt klart andre lagdeler jeg ville forsterket før midtbanen.
                            IKAROS

Comment

Ja, og da kan du dra frem diskusjonen om hvorvidt det er spillerne eller spillestilen/martin/hele det eventyret der det er noe feil med.

Etter at vi "gjorde om til en enklere og mer kynisk spillestil" har disse spillerne gitt oss 7/9 poeng.

Jeg tror spillerne vi har på midtbanen er mer enn gode nok. Helt klart andre lagdeler jeg ville forsterket før midtbanen.
                              Ikke minst en spiss nå som MP forsvinner tilbake til Nederland.

Comment

• Føler jeg trenger noen ordentlige godbiter i overgangsvinduet nå i August, dritt lei av at vi må rote rundt i billigkassa hver gang vi har mulighet til å handle... HØRER DERE MEG FRØKEN MIDDELFART, HER TRØIM OG SKIPSREDER FREDIKSEN!
                                "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Working...
                                X