Nivået i MLS er veldig varierende i og med at ligaen har et system der klubbene får lov og kjøpe 3(?) "stjernespillere" med ei svært høy lønn. Spillere som Thierry Henry, David Beckham, Robbie Keane og Rafa Marquez. Derfor er det lett at nivåforskjellen mellom den beste og dårligste spilleren på laget blir svært stor. Det jeg har lagt merke til er at forsvarsspillet er svært dårlig og det gjøres mye "juniorfeil". Jeg tror det er fordi spriket mellom de beste og dårligste spillerne er så stort, men som de fleste vet så er de svært opptatt av store navn og dyrking av stjerner der borte...
Målstatistikken til Barrett er vel kanskje som den er fordi han lever i skyggen av Keane, Beckham og Donovan. Vanskelig å sammenlikne med våre spisser, men personlig tror jeg han ikke er god nok. Men for all del, hvis man bare skal se på mål på antall kamper så har vel ikke Nielsen så god uttelling heller. (44 kamper, 9 mål).
Målstatistikken til Barrett er vel kanskje som den er fordi han lever i skyggen av Keane, Beckham og Donovan. Vanskelig å sammenlikne med våre spisser, men personlig tror jeg han ikke er god nok. Men for all del, hvis man bare skal se på mål på antall kamper så har vel ikke Nielsen så god uttelling heller. (44 kamper, 9 mål).
Comment