Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nivået i MLS er veldig varierende i og med at ligaen har et system der klubbene får lov og kjøpe 3(?) "stjernespillere" med ei svært høy lønn. Spillere som Thierry Henry, David Beckham, Robbie Keane og Rafa Marquez. Derfor er det lett at nivåforskjellen mellom den beste og dårligste spilleren på laget blir svært stor. Det jeg har lagt merke til er at forsvarsspillet er svært dårlig og det gjøres mye "juniorfeil". Jeg tror det er fordi spriket mellom de beste og dårligste spillerne er så stort, men som de fleste vet så er de svært opptatt av store navn og dyrking av stjerner der borte...

Målstatistikken til Barrett er vel kanskje som den er fordi han lever i skyggen av Keane, Beckham og Donovan. Vanskelig å sammenlikne med våre spisser, men personlig tror jeg han ikke er god nok. Men for all del, hvis man bare skal se på mål på antall kamper så har vel ikke Nielsen så god uttelling heller. (44 kamper, 9 mål).

Comment

• Originally posted by Loke View Post
      Hvis ikke Tarik forsvinner til utlandet før 1 August, så kan vel han være en mulighet, tror nok ikke han ser for seg en tilværelse i addecco sammen med FFK.
      Burde jo kanskje være muligheter for å sjekke kurven til Rangers etter nedrykket deres til 3 div. kan jo hende man finner noe godis.
      Tarik hadde jo vært helt fantastisk, men tror om han ikke blir solgt før 1 aug. Så tror jeg han spiller sesongen ut for FFK

Comment

• Nielsen har ikke vært dedikert spiss i 44 kamper
        Dessuten er han 18. Ikke 27 og på høyden :-P

Comment

• Midtstopper fra Ghana på prøvespill. vif-fotball.no
          Last edited by Muppetkokken; 17.07.2012, 12:52. Reason: Ta med lenken også - la inn url.

Comment

• Jeg syns det er positivt at vi henter folk til prøvespill. Før sesongen hadde vi masse folk innom og det var få av disse som fikk kontrakt. Ser ikke noe galt i det. Martin har tidligere uttalt at man ikke bare henter dem for å vurdere spillerne, men også hvor troverdige rapportene vi har fått på dem er for så å vurdere hvem man kan stole på og hvem som hyper spillerne urealistisk.

Comment

• Håper alle er klar over at det er mange som prøvespiller/trener med Enga uten at de blir signa av den grunn! Syns det er flott med prøvespillere, så får man en liten pekepinn på hva man henter!

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post
                Midtstopper fra Ghana på prøvespill. vif-fotball.no
                Sjekket litt om han på nett. Lå et par videoer ute.
                Hurtig, sterk, uferdig og uvøren.
                I beste fall et fremtidsperspektiv.

Stephen Ansah, jickgh@yahoo.commob: +233247190742
                Arne G

søvnløs om natta - bevisstløs om dagen

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post
                  Midtstopper fra Ghana på prøvespill. vif-fotball.no
                  fant en artikkel fra Kanada her : http://www.canadiansoccernews.com/co...-Training-Camp
                  han var der borte på prøvespill i februar, Nuru Sulley, samma navn, samma klubb, men verken posisjon eller alder stemmer, synes det er noe som skurrer med dette? er det samma spiller, eller er det jeg som virkelig går på trynet her?
                  Syng høyt, syng stolt, syng vål'enga til du dør

Comment

• Originally posted by 2rgeir View Post
                    fant en artikkel fra Kanada her : http://www.canadiansoccernews.com/co...-Training-Camp
                    han var der borte på prøvespill i februar, Nuru Sulley, samma navn, samma klubb, men verken posisjon eller alder stemmer, synes det er noe som skurrer med dette? er det samma spiller, eller er det jeg som virkelig går på trynet her?
                    De "veit" ikke sjøl når dem er født, men lettere og selgefor en agent, en 18 åring kontra en 23 åring

Comment

• Originally posted by oPsL View Post
                      De "veit" ikke sjøl når dem er født, men lettere og selgefor en agent, en 18 åring kontra en 23 åring
                      joda, ser jo den helt klart og tydelig men om det er samma Sulley det er snakk om i artikkelen, har jo han plutselig mista 3 år siden februar, håper de finner ut av det rette, og om det er samma Sulley det er snakk om, men blei sjæl litt satt ut her
                      Syng høyt, syng stolt, syng vål'enga til du dør

Comment

• Originally posted by 2rgeir View Post
                        joda, ser jo den helt klart og tydelig men om det er samma Sulley det er snakk om i artikkelen, har jo han plutselig mista 3 år siden februar, håper de finner ut av det rette, og om det er samma Sulley det er snakk om, men blei sjæl litt satt ut her
                        Hvis bildet av han fra Canada stemmer er det samme gutten.

Comment

• Originally posted by oPsL View Post
                          Hvis bildet av han fra Canada stemmer er det samme gutten.
                          jeg veit ikke med dere, men jeg er drita skeptisk til spillere som juger på aldern...

Om de juger eller ei, vet jeg ikke, men det ER en vesensforskjell om gutten er 19 eller 23.
                          Altså, er han drita god så spiller det jo liten rolle, men MARKEDSVERDIEN, er jo totalt avhengig av alder. Det samme gjelder våre muligheter til å selge med profitt.

Dette er elementer som spiller inn på både lønn og overgangssum for ikke snakke om vurdering av det faktisket talentet.

Med andre ord.. skeptisk...

Comment

• Originally posted by g-maZta View Post
                            jeg veit ikke med dere, men jeg er drita skeptisk til spillere som juger på aldern...

Om de juger eller ei, vet jeg ikke, men det ER en vesensforskjell om gutten er 19 eller 23.
                            Altså, er han drita god så spiller det jo liten rolle, men MARKEDSVERDIEN, er jo totalt avhengig av alder. Det samme gjelder våre muligheter til å selge med profitt.

Dette er elementer som spiller inn på både lønn og overgangssum for ikke snakke om vurdering av det faktisket talentet.

Med andre ord.. skeptisk...
                            Å komme med uriktige personopplysninger ved en evntuell arbeids og oppholdssøknad, vil vel ramme klubben mer enn en markedsverdi?

Comment

• Hva skjedde egentlig med denne karen?

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...artid=10078727

Comment

• 2 stk fra Senegal på prøvespill. Spiss og midtstopper. Blir interessant å se hva vi får ut av samarbeidet med Thorstensen. vif-fotball.no

Comment

Working...
                                X