Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by g-maZta View Post
    jeg veit ikke med dere, men jeg er drita skeptisk til spillere som juger på aldern...

Om de juger eller ei, vet jeg ikke, men det ER en vesensforskjell om gutten er 19 eller 23.
    Altså, er han drita god så spiller det jo liten rolle, men MARKEDSVERDIEN, er jo totalt avhengig av alder. Det samme gjelder våre muligheter til å selge med profitt.

Dette er elementer som spiller inn på både lønn og overgangssum for ikke snakke om vurdering av det faktisket talentet.

Med andre ord.. skeptisk...
    definitivt skeptisk, håper bare det ikke er snakk om samma gutten. og i alle tilfeller håper jeg klubben sjekker grundig fakta.
    Syng høyt, syng stolt, syng vål'enga til du dør

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post
      2 stk fra Senegal på prøvespill. Spiss og midtstopper. Blir interessant å se hva vi får ut av samarbeidet med Thorstensen. vif-fotball.no
      en liverpoolblogg sier at Badji ( midtstopper) har vært på prøvespill hos Liverpool. finner ikke annet enn det som står der.

http://liverpool.fotbollsbloggar.nu/tag/simon-badji/

Tre talanger från Senegal är på väg till Liverpool för att provträna med LFC. Det rör sig om Ndao Yoro (18 år), Simon Badji (16) samt Oumar Goudiaby (16). Trions nuvarande tränare El Hadj Malick Diop kommer också att följa med på resan till Merseyside (Dakarfoot.com).
      dakarfoot.com kommer jeg ikke inn på så får ikke sjekket det ytterligere. men absolutt positivt om det stemmer.
      Syng høyt, syng stolt, syng vål'enga til du dør

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post
        2 stk fra Senegal på prøvespill. Spiss og midtstopper. Blir interessant å se hva vi får ut av samarbeidet med Thorstensen. vif-fotball.no
        Helt konge spør du meg kan jo virke som et sammarbeid som faktisk kan fungere det der
        "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

• Originally posted by 2rgeir View Post
          definitivt skeptisk, håper bare det ikke er snakk om samma gutten. og i alle tilfeller håper jeg klubben sjekker grundig fakta.
          Blir veldig overrasket dersom vi signerer han, uansett alder.

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
            Blir veldig overrasket dersom vi signerer han, uansett alder.
            Er ganske morsomt å se hvordan ting funker på forumet her noenganger. Vi går fra å finne ut at to websider har klussa med alder til å vurdere eventuelle konsekvenser av løgn på alder osv iløpet av kanskje fem innlegg.

Comment

• Huseklepp ønsket av Vålerenga
              Twitter: @oyvindni

Comment

• Originally posted by skog View Post
                Er ganske morsomt å se hvordan ting funker på forumet her noenganger. Vi går fra å finne ut at to websider har klussa med alder til å vurdere eventuelle konsekvenser av løgn på alder osv iløpet av kanskje fem innlegg.
                Grunnen til at jeg ikke tror han signerer er at han ikke er vant til norsk/europeisk spillestil og derfor ikke vil forsterke oss.

Comment

Grunnen til at jeg ikke tror han signerer er at han ikke er vant til norsk/europeisk spillestil og derfor ikke vil forsterke oss.
                  Var vel en generell kommentar om oss alle, ikke bare deg

Comment

• Ja det hadde ikke gjort noe, hadde vært en fantastisk singnering for oss tror jeg.

Comment

• Huseklepp altså :-))

Comment

• Originally posted by oyvindn View Post
                        Er så lei det der "vi kommenterer ikke noe før det er noe konkret å melde"...!!

Jada, det er riktig sikkert å gjøre det sånn, men når det gjelder såpass gode spillere som Huseklepp hadde det vært så digg å lese bare ÉN gang at "ja, det er riktig! Vi vil ha Huseklepp. Jeg kjenner han godt fra tida i Brann og det sier seg selv at jeg kommer til å gjøre det jeg kan for å få han hit på bekostning av både bergensere og trøndere"..

Men men, det skjer nok ikke
                        IKAROS

Comment

• Originally posted by superman View Post

Jada, det er riktig sikkert å gjøre det sånn, men når det gjelder såpass gode spillere som Huseklepp hadde det vært så digg å lese bare ÉN gang at "ja, det er riktig! Vi vil ha Huseklepp. Jeg kjenner han godt fra tida i Brann og det sier seg selv at jeg kommer til å gjøre det jeg kan for å få han hit på bekostning av både bergensere og trøndere"..

Helt enig, men nå vet vi jo ihvertfall at vi har forhørt oss om han, og det er jo ett steg i riktig retning. Huseklepp ville vært en meget solid forsterkning for oss.. selvom jeg ikke er hans største fan er han en god fotballspiller!
                          Let's have it!

Comment

• Originally posted by superman View Post

"Åja, VIF går åpent ut og sier at de vil ha ? Da får vi sette igang en budkrig!" tenker agentene og klubbene. Så er helvete i gang, også får vi ikke spilleren vi ville ha. Reaksjonen på forum og hos supportere blir følgende: "Hva faen driver klubben med? Går ut offentlig og sier at de er kåte på ? Kunne de ikke holdt kjeft om overgangen så ville den kanskje gått gjennom! Martin Andresen og resten av styret må seriøst vurdere sine egne stillinger nå. Jævla amatører!".

Så ja, du er kanskje lei, men det er det helt riktige.

Comment

• Synes det er greit de ikke sier noe. Men jeg skulle ønske noe skjedde snart. Et eller annet positivt, nå mens regnet ødelegger sommeren.

Comment

Synes det er greit de ikke sier noe. Men jeg skulle ønske noe skjedde snart. Et eller annet positivt, nå mens regnet ødelegger sommeren.
                                Så det at vi blant annet snuser på huseklepp og har 4 spillere på prøvespill bare denne uka, med tanke på at overgangsvinduet i Norge ikke åpner før den 1. august er ikke bra nok?
                                "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Working...
                                X