Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ziggy75
    replied
    Originally posted by Busken View Post
    En veldig god spiss som vet hvor målet står. tungt skudd og god fysikk.
    Høres veldig spennende ut. :-) takker for info.

Leave a comment:

• aasp
    replied
    Spennende rykter. Alex Mathisen hadde vært et gledelig gjensyn. Lurer veldig på om han har tatt noen steg i utlandet. Denne Aron er det umulig å si hvordan er. Men utifra beskrivelsen er det ikke dumt med en skikkelig tanks på topp. Sånn som Pagge ;-)

Leave a comment:

• Busken
    replied
    Originally posted by ziggy75 View Post
    Sa de noe om posisjon, ferdigheter etc?
    En veldig god spiss som vet hvor målet står. tungt skudd og god fysikk.

Leave a comment:

• ziggy75
    replied
    Originally posted by Busken View Post
    Jeg snakket med chuma og fellah og spilleren som var på trening i dag er Aaron fra Nigeria født i 1994. omtales i følge chuma som nigerias største ta
    ent. Fellah mener han var driiit god.
    Sa de noe om posisjon, ferdigheter etc?

Leave a comment:

• Busken
    replied
    Nigerias største talent

Originally posted by Hakara View Post
    Litt usikker. Fikk kun sett bildet en gang når jeg gikk gjennom. Når jeg gikk tilbake for å se nærmere på hvem det var, så var bildet borte. Noen som var på treninga i dag?
    Jeg snakket med chuma og fellah og spilleren som var på trening i dag er Aaron fra Nigeria født i 1994. omtales i følge chuma som nigerias største ta
    ent. Fellah mener han var driiit god.

Leave a comment:

• Hakara
    replied
    Originally posted by Nils_de-Noia View Post
    Litt usikker. Fikk kun sett bildet en gang når jeg gikk gjennom. Når jeg gikk tilbake for å se nærmere på hvem det var, så var bildet borte. Noen som var på treninga i dag?

Leave a comment:

• Nils_de-Noia
    replied
    Kan det ha vært han her?

http://cdn204.psbin.com/img/mw=150/m...rupk11dl6y.jpg

Leave a comment:

• Hakara
    replied
    Koné er jo fortsatt på de andre bildene, og han som var på det bildet som er fjernet så betydelig kraftigere ut i ansiktet enn Koné. Syns nå jeg.

Leave a comment:

• lokalhelt
    replied
    På et av bildene fra treninga, så var det en afrikaner som så ganske sterk ut. Så ikke ut som Koné eller Ogude. :-)

Edit: så bildene på FB, men nå er det bildet av han afrikanern borte. Hmmm..
    Tror det er Koné

Sett de samme FB bildene.

Leave a comment:

• Hakara
    replied
    På et av bildene fra treninga, så var det en afrikaner som så ganske sterk ut. Så ikke ut som Koné eller Ogude. :-)

Så det samme bildet selv, og det var definitivt ikke Koné eller Ogude. Så jævla svær ut.

Leave a comment:

• ziggy75
    replied
    Originally posted by wanderer View Post
    Fyren veit sikkert ikke åssen Kone ser ut
    Åssen kan han være så sikker at han er Nigerianer? Med mindre det er Ogude som er i ferd med å gjøre et rekord-comeback =)

Leave a comment:

• wanderer
    replied
    Originally posted by eiks View Post
    Fra en kar på twitter.. Hvem er denne nigerianeren..?! Er Alex på vei hjem..? :-)
    Fyren veit sikkert ikke åssen Kone ser ut
    Åssen kan han være så sikker at han er Nigerianer? Med mindre det er Ogude som er i ferd med å gjøre et rekord-comeback =)

Leave a comment:

• engaman
    replied
    Her er det bilde av Alex på trening:

https://www.facebook.com/#!/photo.ph...7624497&type=3

Leave a comment:

• Stingray
    replied
    han har slitt med skader og sykdom helt siden han dro fra Ålesund står det. Er dette lurt?
    Om det er lurt er en annen sak. Jeg tenkte mer på hvis han var kampklar. Klarte å overse det med at han ble opperert så seint som i vinter

Leave a comment:

• ziggy75
    replied
    Originally posted by Stingray View Post
    http://fotball.adressa.no/eliteserien/article232296.ece
    Kontrakten hans gikk ut nå i sommer. Kunne godt tenkte meg han i Berre rollen.
    han har slitt med skader og sykdom helt siden han dro fra Ålesund står det. Er dette lurt?

Leave a comment:

Working...
X