Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hehe. Nei, det blir først bra hvis vi signerer Huseklepp.

Av prøvespillerne har jeg kun tro på de to fra Senegal og jeg har ikke så veldig tro på dem heller.

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
      Hehe. Nei, det blir først bra hvis vi signerer Huseklepp.

Av prøvespillerne har jeg kun tro på de to fra Senegal og jeg har ikke så veldig tro på dem heller.
      Virker jo rimelig seriøst med de 2 fra Senegal da, med tanke på at vi først har fått anbefalning på de, så vært nede og sett på de, og nå har dratt de opp til klubben for prøvespill. Skal nok se at ting skjer rett rundt hjørnet nå, om det blir Pinnedyret (Huseklepp) eller noen andre profiler det får tiden vise, men vi har jo hatt for vane å hente ihvertfall 1 profil i August vinduet
      "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

• Originally posted by Muppetkokken View Post
        "Åja, VIF går åpent ut og sier at de vil ha ? Da får vi sette igang en budkrig!" tenker agentene og klubbene. Så er helvete i gang, også får vi ikke spilleren vi ville ha. Reaksjonen på forum og hos supportere blir følgende: "Hva faen driver klubben med? Går ut offentlig og sier at de er kåte på ? Kunne de ikke holdt kjeft om overgangen så ville den kanskje gått gjennom! Martin Andresen og resten av styret må seriøst vurdere sine egne stillinger nå. Jævla amatører!".

Så ja, du er kanskje lei, men det er det helt riktige.
        Hehe, ja jeg er helt klar over det. Og jeg skriver jo at det er riktig å gjøre det sånn. Men det er så åpenlyst at Enga hadde vært keen på spillere som Huseklepp, BHR, Carew, J.A.Riise, Gamsten osv dersom det var en liten sjangs i havet for å få hentet dem hjem at jeg tror ikke det hadde spilt noen stor rolle. Da hadde det ikke betydd stort om man sa at "ja, han vil vi ha". Får disse spillerne tilbud fra utlandet så går dem dit 99/100 ganger (bare se på Demidov, han sa selv han ville hit men forsvant til Wolves med engang tilbudet kom, eller alle disse storklubbene som ønsker Carew for tida), men om de først skal tilbake til Norge så er det kun de store som har penger til å hente dem, og da blir det den samme budkrigen mellom oss, RBK, Brann, LSK, Molde etc uansett tror jeg. Selvom det foregår i kulissene...
        IKAROS

Comment

• Originally posted by Muppetkokken View Post
          "Åja, VIF går åpent ut og sier at de vil ha ? Da får vi sette igang en budkrig!" tenker agentene og klubbene. Så er helvete i gang, også får vi ikke spilleren vi ville ha. Reaksjonen på forum og hos supportere blir følgende: "Hva faen driver klubben med? Går ut offentlig og sier at de er kåte på ? Kunne de ikke holdt kjeft om overgangen så ville den kanskje gått gjennom! Martin Andresen og resten av styret må seriøst vurdere sine egne stillinger nå. Jævla amatører!".

Så ja, du er kanskje lei, men det er det helt riktige.
          Konklusjonen er at ting er som normalt her på forumet da? Folk blir aldri fornøyd uansett hva som skjer

Hvorfor byttet ikke MA ut han? Hvorfor byttet MA ut han? Skulle Martin Andresen drevet klubben etter dette forumet hadde han hatt en enda tøffere oppgave.

Bare stol på at folk i klubben er kompetente nok til å ta avgjørelser på bedre grunnlag enn oss som leser og skriver her inne. Det er helt riktig å ikke si et ord når man er i den posisjonen Vålerenga er. Hadde vi vært Manchester City eller Paris Saint-Germain hadde visa vært en annen.

Comment

• samme hva folk sier, jeg vil ha litt snadder NÅ. gjerne pinnedyret. han er svært god spiller :-D
            Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

• Originally posted by superman View Post
              (...) bare se på Demidov, han sa selv han ville hit men forsvant til Wolves med engang tilbudet kom (...)
              Nå "takket han vel nei" til Wolves, og ser ut til å signere for Eintracht Frankurt. Kilden har du her.

LD.
              Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

• Originally posted by Loke View Post
                Så det at vi blant annet snuser på huseklepp og har 4 spillere på prøvespill bare denne uka, med tanke på at overgangsvinduet i Norge ikke åpner før den 1. august er ikke bra nok?
                Det er da helt normalt å ha avtaler - også offentligjorte - klare i god tid før overgangsvinduet åpner. Håper virkelig ikke klubben ikke tenker som deg og venter til 1. august før de starter jakten/signerer avtaler.

LD.
                Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

• Bra, vil gjerne ha flere Nordmenn i bundesliga.

Comment

• Har da vel aldri sagt at de skal vente til 1. august med å signere nye spillere eller for den saks skyld fin sikte dem/lete etter dem før den tid. Eneste jeg kommenterte på var at vi per dags dato har 4 mann på prøvespill (2 som det virker som vi faktisk finsikter,red senegaleserne), samt at det har lekket ut at vi ønsker oss Huseklepp hvis det kan fikses
                    "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

• Nå har jeg sett tre kamper med Barrett, og han virker som om han er en god spiller! han er på riktig sted til riktig tid, men sliter litt med å sette sjansene sine.. men sånn er da også Angan i Molde, men han er jo også toppscorer i tippeligaen..
                      Så det jeg prøver å si er at jeg tror Barrett ville vært en grei signering for oss, sier ikke at han vil bøtte inn mål som Moa i den siste halve sesongen for oss, men en 13,14,15 mål burde han nok klare i tppeligaen.
                      Let's have it!

Comment

• Hva slags styrker har Barrett?

Leste at han var hardtarbeidende og det er noe jeg kan like.
                        Amerikanere er hvertfall kjent for meget god innstilling til sporten sin.
                        EVIG VIF

Comment

• Originally posted by Sjel1 View Post
                          Nå har jeg sett tre kamper med Barrett, og han virker som om han er en god spiller! han er på riktig sted til riktig tid, men sliter litt med å sette sjansene sine.. men sånn er da også Angan i Molde, men han er jo også toppscorer i tippeligaen..
                          Så det jeg prøver å si er at jeg tror Barrett ville vært en grei signering for oss, sier ikke at han vil bøtte inn mål som Moa i den siste halve sesongen for oss, men en 13,14,15 mål burde han nok klare i tppeligaen.
                          har du noen offentlige kilder på disse filmene eller snuttene du har sett? kunne tenke meg å kikke litt.

merker overgangsvindu følelsene nærmer seg. artig periode egentlig med silly season :-)
                          Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

• Gikk tur med bikkja ved Sognsvann og toppidrettssenteret i ni-halv titiden i dag tidlig.
                            møtte Loberto sammen med Barrett og det jeg antar var ghaneseren og de to senegaleserne. Vil tro de hadde vært på Toppidrettssenteret for fysiske tester.
                            Kanskje medisinsk sjekk? eller skjer den på valle vanligvis?
                            --Godfather--

Womble till I die!

Comment

• [QUOTE=Godfather;289709Kanskje medisinsk sjekk? eller skjer den på valle vanligvis?[/QUOTE]

Den medisinske testen skjer på Toppidrettssenteret... Siden alle var der, regner jeg med de tok tester for å se hvordan prøvespillerne var sammenlignet med våre øvrige spillere.

Comment

• Spennende spennende. Kan vel nesten virke som om dette er nogenlunde seriøst da. Når de blir testet fysisk, så må de vel sikkert ha overbevist på trening?
                                --Godfather--

Womble till I die!

Comment

Working...
                                X