Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• MArcus har jo scora for oss...

Comment

• Er det noen mulighet for og beholde Marcus videre nå?? Ser jo ut som samarbeidet mellom han og håvard begynner og høste frukter, Nå husker jeg ikke hva utkjøps klausulen hans var, men må jo være verdt det?

Comment

• Originally posted by Askim View Post
        Er det noen mulighet for og beholde Marcus videre nå?? Ser jo ut som samarbeidet mellom han og håvard begynner og høste frukter, Nå husker jeg ikke hva utkjøps klausulen hans var, men må jo være verdt det?
        Han er kjempedyr og vi har ikke penger. Han vil tilbake til Nederland. Svaret på ditt første spørsmål er med andre ord særdeles liten.

Comment

• Leser at Huseklepp er enig med Brann om 4,5 års kontrakt. Da kan vi stryke han fra lista.

Demidov på vei til Frankfurt for €500.000,- så han kan nok strykes fra lista også.

Marcus blir nok heller ikke værende. Han har vel fire millioner i året i Vitesse og kan vel forvente noe over halvparten her.

Så da er det spennende å se hvem som kommer hit. Er det Konè som skal skyte oss til medalje?

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
            Leser at Huseklepp er enig med Brann om 4,5 års kontrakt. Da kan vi stryke han fra lista.

dette er for dumt. en klubb som er raka fant. sier de kanskje skal få penger, HVIS portsmouth betaler til Bari. og HVIS Bari betaler Brann.

Det må da være muligheter for VIF å komme med et solid tilbud og sikre Huseklepp?

siste jeg husker var at Huseklepp ble nektet å solgt til utlandet, de tviholdt på spilleren. Brann ledelsen har behandlet han som søppel, er helt ufattelig hvis de får overgangen.
            Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

• Originally posted by lokalhelt View Post
              https://www.ba.no/sport/fotball/bran...cle6159432.ece

dette er for dumt. en klubb som er raka fant. sier de kanskje skal få penger, HVIS portsmouth betaler til Bari. og HVIS Bari betaler Brann.
              To klubber som er mer eller mindre konkurs? Sannsynlig.

Comment

• Utrolig lite rykter ute og går nå? Lei av og trykke på opptattder knappen... Kom igjen

Comment

• Er nok ganske dødt dessverre...
                  :-)

Comment

Er nok ganske dødt dessverre...
                    :-)
                    det skjer nok saker og ting i kulissene... men det får jo ikke vi vite noe om desverre...
                    Let's have it!

Comment

• Kan jo hende kuseklepp ombestemmer seg i siste liten, men vil man ikke spille for Vålerenga er det helt greit.
                      Da er det lite poeng i å ikle seg den blå drakta.
                      Mitt ønske er Torgeir Børven. Han kommer vel til å koste mye og Oddledelsen vil nok pushe prisen så mye som mulig.
                      I henhold til hva han har prestert på odd mener jeg det er liten sjangs for å floppe hos hos eventuelt, Odd spiller gampefotball og han vil ha mere kreative spillere som Fellah og Bojan til å spille seg igjennom.
                      Innsatsen hans er det lite å si på, god luftstyrke og klinisk i avslutningsfasen.
                      Alderen og talentet hans tilsier gode muligheter for videresalg med tiden.

Comment

• "Alle" ønsker ny spiss

Ifølge er de aller fleste i serien gira på en ny spiss. http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...artid=10059184

Etter det VG Nett forstår har Vålerenga gått bredt ut, og forhørt seg rundt flere profilerte spisser. Nylig gikk de glipp av Thorstein Helstad, som i stedet gikk til naborival Lillestrøm, og Oslo-laget skal også være lystne på Erik Huseklepp.
                        - Vi ser etter en spiss, innrømmer Martin Andresen, som snart mister toppscorer Marcus Pedersen til nederlandsk fotball.
                        - Jeg vil ikke si hvor langt vi er kommet i prosessen, men vi mangler likvider, og har ikke veldig god økonomi for å hente en ny angrepsspiller.

Molde er gira på Joshua King, det samma er jeg, kunne tenkt meg å sett den labben i klubben i høst.
                        Syng høyt, syng stolt, syng vål'enga til du dør

Comment

• King blir bare en ny leiesoldat.

Djurdic er mitt valg av de spissene jeg tror er tilgjengelig.

Comment

Djurdic er mitt valg av de spissene jeg tror er tilgjengelig.
                            Et slikt ønske rimer dårlig med dette utsagnet (hentet fra VG) fra Martin Andresen:

"(..) Vi mangler likvider, og har ikke veldig god økonomi for å hente en ny angrepsspiller."

Djurdic er neppe en billig mann (VG anslår mellom fem og ti millioner) å hente...

LD.
                            Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

• Man trenger ikke tro alt man leser. Ville vært mer rart om han sa: "Vi har ti millioner å svi av på en spiss".

Vi har jo solgt unna Mos, Strandberg og Singh for 20 millioner. Og vi har investorer i bakhånd. Tror nok at vi klarer å finansiere en overgang til 5-8 millioner. Dessuten tror jeg ikke Djurdic vil koste noe særlig over 5. Haugesund har hentet erstatter allerede, han har ikke vært god nok i år til at større klubber står i kø og Djurdic har begrenset videresalgsverdi da han er 26 år.

5-7 millioner bør være en bra pris i en verden der spillere som Austin og Singh går for under 5 millioner.

Comment

• Joshua King vil ikke spille for Enga, håper ikke den følelsen stikker dypt.
                                Marcus Pedersen mener jeg har sagt det samme en gang i tiden OGS og Molde er eneste klubben han ønsker å spille for i Norge og nettop Tippeligaen er han visst særs lite lysten på.

Comment

Working...
                                X