Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sannerud
    replied
    Originally posted by skog View Post
    Hvordan i granskauen kan du kalle Isaac dritt når han har vært Vålerenga-spiller i et par timer? Er du full?
    Tenker du på Aaron?

Leave a comment:

• Guest's Avatar
    Guest replied
    Originally posted by Ingar View Post
    Fy faen,synes klubben blir mer og mer ødelagt,vi selger Moa,Nielsen,kanskje Bojan og sikkert Fellah,mens vi har kjøpt dritt som Pusic,Isaac B,Veigar,Kone som knapt har spilt.For ikke å glemme super-scorern barrett.
    Vålenga rakner fortere enn den gamle Marius-genser`n min!
    Hvordan i granskauen kan du kalle Isaac dritt når han har vært Vålerenga-spiller i et par timer? Er du full?

Leave a comment:

• 1/2VorseN
    replied
    Originally posted by Cubbis View Post
    Forresten, hva er holdepunktene for at Bojan kanskje er på vei ut?

At han har trykket liker på Hønefoss på FB? Var det allt er det noe jeg har gått glipp av.
    Det var ikke så mange som reagerte når det kom tidligere i dag, men det var vel når først man fant ut at Hønefoss kom ut og meldte om pressekonferanse i morgen hvertfall jeg begynte og kanskje tro at han forsvant.

Leave a comment:

• VIFpatriot
    replied
    Det og pressekonferanse hos Hønene i morgen klokka 10.00.

Leave a comment:

• Sannerud
    replied

At han har trykket liker på Hønefoss på FB? Var det allt er det noe jeg har gått glipp av.
    Det blir sett på som en rød tråd at han likte FB-siden til Hønefoss og at de skal ha pressekonferanse i morgen kl. 10. Det påstås også at Bojan alltid har spilt med åpne kort, men at han nå holder kortene sine tett inntil brystet. Var ihvertfall det jeg fikk inntrykk av var grunnen etter at jeg skumleste igjennom.

Leave a comment:

• g-maZta
    replied

samt at Liv/fossekallen har annonsert pressekonf i morra tidlig.

for ikke å glemme at det er 50 min til deadline day starter og sillyseason peaker max akkurat nå ;P

Leave a comment:

• g-maZta
    replied
    Originally posted by oPsL View Post
    Bojan har ikke overbevist meg, aldri syntes han har vært spesd god , ( yay han hadde kule skuddfinter i sin første sesong)
    Han har aldri orka 90 min heller.

Men han er en kul kar , kommer til og bli savnet i gruppa .

Du har sagt mye tett her fra tid til annen, men detta tar kaka.
    Bojan har ikke overbevist???

Prøv å ta ballen fra Bojan 'a. I dare you.
    Jeg har aldri sett noen i Enga som er så gode til å holde på ballen (noen ganger FOR god )
    Når Bojan er i form, er han en midtbane alene!

Langskudda hans er helt uten sidestykke i laget, og som du sier; skuddfinta!
    Den er verdt inngangbilletten aleine!

Ok, kanskje han ikke har 10 år igjen av karrieren, men jeg sier det igjen; de bør faen meg ha noe bra på lager om de dumper Klanens store yndling. (ja min påstand, men mange er nok enige)

Leave a comment:

• Cubbis
    replied

Leave a comment:

• oPsL
    replied
    Bojan har ikke overbevist meg, aldri syntes han har vært spesd god , ( yay han hadde kule skuddfinter i sin første sesong)
    Han har aldri orka 90 min heller.

Men han er en kul kar , kommer til og bli savnet i gruppa .

Leave a comment:

• g-maZta
    replied
    Vi kan ikke dumpe Bojan til Liv/Fossekallen ass...

Fy faen...
    Det blir den kjipeste nyheten på evigheter.

(kjapt utlignet av nyheten om Carew i blått =)

nei... det holder nesten ikke dét engang...

Bojan er awsome!
    Bojan er alt vi supportere digger i våre spillere!

Bojan er dødsrå!!!

Leave a comment:

• Muppetkokken
    replied
    Originally posted by FrankO View Post
    Da får jeg default.aspx. Hvordan åpner man den fila?
    Flytt den inn i nettleservinduet.

Leave a comment:

• olemartinboy
    replied
    Blir en dag med mye svette og tårer både på og utenfor banen imårra. Elsker Bojan og kommer ikke til å klare og sove hvis han blir solgt, selv om han har tapt seg litt i det siste. Håper Carew også blir klar imårra. Det hadde vært fantastisk! Håper samtidig noen er på plass på Valle og kan raportere om mystiske menn i sort dress, vaskekjerringa og overgangsvinduet som hu lukker rundt 12 natt til lørdag.

Leave a comment:

• anderan
    replied
    Originally posted by g-maZta View Post
    For å si det sånn... Selger de Bojan bør de faen meg ha Carew eller Jesus Kristus klar som erstatter!
    Følger du ikke med? Vi slapp ham akkurat til FFK

Leave a comment:

• Ingar
    replied
    Originally posted by Alex Malager View Post
    Bojan til Hønefoss? Nå får dere rulle inn...

http://svenska.yle.fi/artikel/2012/0...l-norska-ligan

http://www.glomdalen.no/kil/article6213355.ece

Hva i all videste verden skulle han ha der og bestille?
    Håper du har rett,å at ikke Bojan er en av flere til Hønefoss!
    Et Enga uten Bojan blir triste greier!

Leave a comment:

• Cubbis
    replied
    Jeg synes det er greit at Pusic drar. God innstilling og litt "ryddeguttakter", men aldri noe mer enn stallfyll/2. valg etc. på et lag som kjemper om medalje. Takk for innsatsen og lykke til med andre ord.

Med Bojan skjønner jeg mindre, både fra klubben og Bojans side(om det skulle stemme). Hønefoss liksom..... han kunne vel i så fall signe for en mye bedre/større klubb enn det? Sett fra klubbens side har han ikke alltid vært førstevalg, men en viktig brikke i laget. Han har etter mitt syn også vokst ganske godt den siste tiden, bla. med innsats og jobbing både offensivt og defensivt.

Eneste grunn jeg kan tenke meg er at det er full skjærings og at han MÅ bort fort som f....

Nei, dette tror jeg ikke noe på før jeg ser det!

Leave a comment:

Working...
X