Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by nr 13 View Post
    Joshua King vil ikke spille for Enga, håper ikke den følelsen stikker dypt.
    Hvor har han sagt det? Høres jo rart ut ettersom han jo tross alt er en vålerengagutt...

Comment

• Han ble sitert på det i Vg, etter siste treningskamp for rekruttlaget. Finner ikke artikkelen nå men den er ikke mange dager gammel. Han er tidligere Vifgutt og mulig han ble feilsitert, men tematikken var vel at han ikke har tenkt seg til Norge i det hele tatt.

Comment

• Nå finner jeg ikke min egen artikkel, pinlig...

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
          Man trenger ikke tro alt man leser. Ville vært mer rart om han sa: "Vi har ti millioner å svi av på en spiss".

Vi har jo solgt unna Mos, Strandberg og Singh for 20 millioner. Og vi har investorer i bakhånd. Tror nok at vi klarer å finansiere en overgang til 5-8 millioner. Dessuten tror jeg ikke Djurdic vil koste noe særlig over 5. Haugesund har hentet erstatter allerede, han har ikke vært god nok i år til at større klubber står i kø og Djurdic har begrenset videresalgsverdi da han er 26 år.

5-7 millioner bør være en bra pris i en verden der spillere som Austin og Singh går for under 5 millioner.
          Du har unektelig gode poenger, og ingenting ville gledet meg mer enn om du har rett - bare så det er sagt.

LD.
          Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

• Erfaring tilsier vel at Martin sier at vi er blakke, men at det kommer spenn på bordet det øyeblikk en storfisk er villig til å bite på kroken.

Comment

• Originally posted by FrankO View Post
              Hvor har han sagt det? Høres jo rart ut ettersom han jo tross alt er en vålerengagutt...
              Nåja, jeg gjentar meg til det kjedsommelige, men King er Romsås-gutt og vært det i en haug av år.
              Han var innom Vålenga, og spilte en del kamper før han dro ut.
              Tror nok ikke han har noen relasjoner til Vålenga og han har vel vært mer i kontakt med OGS enn noen hos oss.
              Ingenting ville gleda meg mer enn om han tok en tur "hjem" og ikledde seg den vakre blå.
              "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

• hvor har det blitt av prøvespillerne våre er det på valle endå?. og noen som har noen rykter?

Comment

• Originally posted by joggehansen View Post
                  hvor har det blitt av prøvespillerne våre er det på valle endå?. og noen som har noen rykter?
                  Må si jeg synes det er godt å finne en meningsfelle her inne, føler meg helt sultefora på rykter om dagen
                  "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

• Originally posted by Bayer Frydenlund View Post
                    Erfaring tilsier vel at Martin sier at vi er blakke, men at det kommer spenn på bordet det øyeblikk en storfisk er villig til å bite på kroken.
                    vi får se. føler at martin faktisk snakker sant. Vi mister jo Huseklepp nå. Større storfisk skal du lete lenge etter. Jeg tror faktisk det er ganske tomt nå.

har lave forventninger til VIF i dette vinduet nå..

Molde derimot, der forventer jeg noen store navn. Økonomien, stemningen og kronene klinger annerledes der i år. skaffer de King og Pape tilbake, fy faen. da har de sinnsykt lag
                    Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

• La Galaxy sier at det ikke har blitt tatt en avgjørelse om Barrett enda. De venter avgjørelse denne uken.

Link.
                      Twitter: @oyvindni

Comment

• Aner ikke hvor troverdig dette er (det oppgis ingen kilde, så jeg er veeeeldig skeptisk), men en fyr på Twitter (en Josimar-skribent) hevder at Håvard Nielsen skal være klar for Red Bull Salzburg.

Bilde av tweeten her.

EDIT: Her har han oppgitt en "kilde".

LD.
                        Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

• Originally posted by LameDuck View Post
                          Aner ikke hvor troverdig dette er (det oppgis ingen kilde, så jeg er veeeeldig skeptisk), men en fyr på Twitter (en Josimar-skribent) hevder at Håvard Nielsen skal være klar for Red Bull Salzburg.

Bilde av tweeten her.

EDIT: Her har han oppgitt en "kilde".

LD.
                          Her er kilden: http://mobil.kurier.at/detail/4505098.php

Comment

• Er budet solid nok ville ikke det sjokkert meg..men sammtidig.MP er ferdig og drar tilbake,Fellah`s fremtid er usikker.Samme med VGP.

Skulle vi miste Nilsen også...

Comment

• Det er isåfall jævlig trist. Hadde håpet vi skulle ha glede av en god Oppsal-gutt i noen år iallefall. Også Salzburg, som ble slått ut av CL kvaliken av Dudelange? Østerrisk fotball er neppe noe steg opp fra tippeligaen bortsett fra at det er litt mer penger i toppklubbene.

Dette må være kødd.

Comment

• Et annet østerisk media skriver også om overgangen: http://sport10.at/

I følge artikkelen så skal trener og sportsdirektøren snakke om dette senere i dag. (les pressekonferanse)

Comment

Working...
                                X