Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Om Nielsen skal dra nå forventer jeg ett 8 sifret beløp!

Comment

• Det er to artikler som nevner det, vi får avvente litt til tror jeg.
      http://sport10.at/home/fussball/bund...holt-zwei-Neue
      http://kurier.at/sport/fussball/4505...ue-spieler.php

Comment

• Jeg har vanskelig for å tro at Håvard stikker til en klubb av dette (beskjedne) kaliberet. Vi er neppe desperate etter penger, og Håvard selv er jo ikke desperat etter å dra utenlands. Han får åpenbart bedre muligheter ved å bli i Enga et år eller to til.

Comment

• Sitter på mobil, så gidder ikke linke, men agent Jim Solbakken siteres av Aftenposten på at det er veldig nært.

Hvis han også går for lommerusk blir jeg ekstremt skuffet med tanke på hva Molde og RBK klarer å få for sine spillere!

Comment

• Berisha går vel nærmere 10 millioner? Da skal ikke Nielsen gå for mindre.
            Dette virker som et tilbud VIF ikke har råd til å si nei til, håper bare de får med en solid videresalgsklausul, da Håvard har et enormt potensial.

Comment

• Originally posted by Daniel View Post
              Sitter på mobil, så gidder ikke linke, men agent Jim Solbakken siteres av Aftenposten på at det er veldig nært.

Hvis han også går for lommerusk blir jeg ekstremt skuffet med tanke på hva Molde og RBK klarer å få for sine spillere!
              http://fotball.aftenposten.no/elites...icle244087.ece

stemmer at Håvard er på vei bort. Innbiller jeg så det var snakk om at han var interisert i å skrive ny kontrakt for ikke lenge siden?
              Syng høyt, syng stolt, syng vål'enga til du dør

Comment

• Jeg noterer meg at agentens navn er Jim Solbakken. Denne fyren har vel stått for de fleste spillereksportene fra Vålerenga de siste åra.

Comment

• Originally posted by 2rgeir View Post
                  http://fotball.aftenposten.no/elites...icle244087.ece

stemmer at Håvard er på vei bort. Innbiller jeg så det var snakk om at han var interisert i å skrive ny kontrakt for ikke lenge siden?
                  Ja, han var det, men så har jo gutten Jim Solbakken som agent så da kan vi vel se langt etter det, forbanna kødd, at ikke den mannen blir bannlyst av VIF så lenge han jobber for andre skjønner ikke jeg
                  "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

• Originally posted by Bayer Frydenlund View Post
                    Jeg har vanskelig for å tro at Håvard stikker til en klubb av dette (beskjedne) kaliberet. Vi er neppe desperate etter penger, og Håvard selv er jo ikke desperat etter å dra utenlands. Han får åpenbart bedre muligheter ved å bli i Enga et år eller to til.
                    Det kan like gjerne være sant at Red Bull Salzburg ønsker Håvard Nielsen, og bare driver med fisking. Men det er som du sier, han er ikke desperat på å reise utenlands.

Dette skjer aldri i verden av 2 årsaker:

1. Gutten/mannen er for ung, bor fortsatt hjemme på Oppsal og trives såvidt jeg har hørt veldig godt med det.
                    2. Han får godt med spilletid i VIF og kan ta mange steg her hjemme.

Blir svært overrasket om det skulle skje. Til tross for at Jim Solbakken jobber knallhardt i media for å legge press på VIF og Nielsen.
                    Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

• Jeg bare spekulerer altså, men å gå fra 400 000 i året til 4 mill er vel også hyggelig?

Comment

• Originally posted by Muppetkokken View Post
                        Jeg noterer meg at agentens navn er Jim Solbakken. Denne fyren har vel stått for de fleste spillereksportene fra Vålerenga de siste åra.
                        Solskjærs beste venn. Når ikke Molde kan hente han så sender de han ut av landet. (Solskjær var interessert, men hadde ikke råd. Det samme gjaldt Singh for en stund siden).

Han er kjent for å tenke mer på sin egen lommebok enn på spillerns beste. Østerrisk liga er ikke bedre enn norsk og han er ikke garantert å bli satset på.Jeg lurer på hvordan Solbakken kan forsvare slik rådgivning!

Jeg antar det er rådgivning siden Nielsen for et par dager siden ville signere ny kontrakt og utvikle seg videre i VIF fremfor utlandet siden han hadde mer å lære og han var fortsatt ikke best her.

En annen mulighet er at et økonomisk presset VIF presset frem en overgang. Virker ikke helt smart å selge det beste talentet og det heteste salgsobjektet nå før han signerte ny kontrakt.

Comment

• Merker jeg blir super-deppa.Greit nok at Pedersen forsvinner,men hvis Håvard drar også,så sitter vi igjen med en lubben islending som sutrer i media og en fra Elfenbenskysten som er mer dreven med krykker enn å få nettkjenning.

Lurer på hva som skjer på Valle?

Comment

• får de 10 mill for Nielsen, så har de vel ikke råd til å takke nei?

Chuma, Veigar og en evt nysignering (amerikanern?) kan jo også bli giftig? Ehhh.

Comment

• Originally posted by Daniel View Post
                              Solskjærs beste venn. Når ikke Molde kan hente han så sender de han ut av landet. (Solskjær var interessert, men hadde ikke råd. Det samme gjaldt Singh for en stund siden).

Han er kjent for å tenke mer på sin egen lommebok enn på spillerns beste. Østerrisk liga er ikke bedre enn norsk og han er ikke garantert å bli satset på.Jeg lurer på hvordan Solbakken kan forsvare slik rådgivning!

Jeg antar det er rådgivning siden Nielsen for et par dager siden ville signere ny kontrakt og utvikle seg videre i VIF fremfor utlandet siden han hadde mer å lære og han var fortsatt ikke best her.

En annen mulighet er at et økonomisk presset VIF presset frem en overgang. Virker ikke helt smart å selge det beste talentet og det heteste salgsobjektet nå før han signerte ny kontrakt.
                              Rett og slett nekter å tro at vi er så økonomisk presset om dagen at klubben tvinger frem et salg, å kvitte oss med Håvard nå før han har signert en ny kontrakt er nok langt fra en ønskesituasjon fra MA sin side
                              "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

• Originally posted by Ingar View Post
                                Merker jeg blir super-deppa.Greit nok at Pedersen forsvinner,men hvis Håvard drar også,så sitter vi igjen med en lubben islending som sutrer i media og en fra Elfenbenskysten som er mer dreven med krykker enn å få nettkjenning.

Lurer på hva som skjer på Valle?
                                Enig, blir super deppa selv av å lese sånne kjipe ting.

Greit at vi har noen fine offensive spillere på vei oppover som Riki Alba og Shåresh. Men hvis Pedersen og Håvard blirt det akkurat som 2010. INGEN spisser igjen. VPG er ikke spiss.
                                Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Working...
                                X