Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nico70
    replied
    Må si jeg også nå håper at enga har lært med tanke på salg av Nilsen , over hvor fort det gikk, og at de nå har i bakhånd en erstatter for fellah i 10'r rollen... For han forsvinner og kan forsvinne fort hvis han fortsetter storspillet sitt. Jim Solbakken er satt på saken for han vet man . Han blir ikke lett og erstatte, så her håper jeg ledelsen er på utkikk. For vet ikke hvem vi har av yngre som er like god teknisk , har blikk osv som Fellah...? Qaka??

Leave a comment:

• FrankO
    replied
    Originally posted by Cubbis View Post
    Eller vi ville ike ha han pga pris pluss holdningsrelaterte spørsmål?
    Kan godt være. Offisielt var det prisen som gjorde at vi sa nei. Det spiller forsåvidt ingen rolle så lenge spilleren sjøl vil hjem.

Leave a comment:

• Loke
    replied
    For alle dere som blir nervevrak av at klubben ikke ter seg som 14årig jenter på bieber konsert hittil i dette overgangsvinduet, dere kan jo trøste dere med at det er 2 uker til neste kamp (så kan jo hende noe skjer)

Leave a comment:

• Originale
    replied
    Originally posted by FrankO View Post
    Han ville tilbake
    Vi hadde ikke råd
    Kan jo ha noe med det å gjøre at han skal være usedvanlig glad i en tur på byen, å ifølge ryktene skal han ha en ganske ufyselig væremåte.

Man kan selvsagt diskutere frem å tilbake om det er greit eller ikke så lenge han skårer mål, men det kan jo tenkes at Martin ikke vil ha en slik innflytelse i spillergarderoben, spessielt med tanke på utviklingspillere må man være forsiktig med hva man putter inn i gruppa. I tillegg vil han sikkert også bli et dyrkjøpt "problem".....Som skårer en del.

Leave a comment:

• Cubbis
    replied
    Han ville tilbake
    Vi hadde ikke råd
    Eller vi ville ike ha han pga pris pluss holdningsrelaterte spørsmål?

Leave a comment:

• FrankO
    replied
    Originally posted by osse-mon View Post
    Har vi fått noen indikasjoner på hvorfor de ikke signerte Pedersen?
    Han ville tilbake
    Vi hadde ikke råd

Leave a comment:

• osse-mon
    replied
    Har vi fått noen indikasjoner på hvorfor de ikke signerte Pedersen?

Leave a comment:

• poiuy
    replied
    Originally posted by McCabre View Post
    Ellers synes jeg at vi skal vurdere å hente Fredrik Brustad. Han har stor fart og duellstyrke. Mangler litt på nærteknikk, men synes han har tatt steg også på dette i det siste. Er 23 år, og kan spille både kant og spiss.
    Er enig i at det hadde vært et spennende alternativ på høyre ving, nå som vi ser ut til å gå tilbake til den gamle spillestilen. Berre kommer vel neppe til å levere toppnivå hver kamp ut sesongen, og fart er en mangelvare hos oss pdd.

Men vi trenger også en midtspiss, det blir for tynt med en Barrett på lån, og Chuma i bakhånd. Vi må ha noen som scorer mål, og som er her permanent. Derfor hadde både Søderlund og Djurdic vært gode signeringer, litt mer usikker på Børven. Men jeg regner med at det er en av disse tre Mr. Aasheim snakker om.

Pedersen permanent hadde også vært midt i blinken.

Leave a comment:

• ziggy75
    replied
    Originally posted by lokalhelt View Post
    Det er ett fett for meg. Karen er særdeles dyktig!

Mitt ønske denne runden er Hussein som erstatter for Berre og spissen Søderlund for håvard, i tillegg til Gonzales som vi allerede har sikret.

Det er mitt drømmevindu.
    Hehe..tror det blir med drømmen. Søderlund, kanskje. hussein er umulig! ikke så lenge Martin er i klubben ihvertfall.

Leave a comment:

• Evenb0302
    replied
    Greit mål av hussein mot Ålesund. Hæl flikk og rett i krysset. Lurt av ham å klinke den i krysset, det var ledig der.

..flott..

Nei men seriøst, mannen er vanvittig god. Hadde ikke hatt noe imot om han kom hjem til oslo. Mannen er fra Langhus og hjem burde være VIF. Er det noen mulighet for å få han tilbake?
    Tror ikke vi vil hente han tilbake rett etter å ha kasta han ut.

Leave a comment:

• lokalhelt
    replied
    Originally posted by oPsL View Post
    Han har nettop gått fra ffk til mfk...
    Det er ett fett for meg. Karen er særdeles dyktig!

Mitt ønske denne runden er Hussein som erstatter for Berre og spissen Søderlund for håvard, i tillegg til Gonzales som vi allerede har sikret.

Det er mitt drømmevindu.

Leave a comment:

• oPsL
    replied
    Greit mål av hussein mot Ålesund. Hæl flikk og rett i krysset. Lurt av ham å klinke den i krysset, det var ledig der.

..flott..

Nei men seriøst, mannen er vanvittig god. Hadde ikke hatt noe imot om han kom hjem til oslo. Mannen er fra Langhus og hjem burde være VIF. Er det noen mulighet for å få han tilbake?
    Han har nettop gått fra ffk til mfk...

Leave a comment:

• lokalhelt
    replied

..flott..

Leave a comment:

• Oslo-ess
    replied
    Er ikke Söderlund en sentral spiss? Hvor mange sånne skal vi ha? Vi har Barrett nå (riktignok på lån), men vi har jo uansett bare plass til en av dem i Martin-stilen. Plassen bak er Fellahs. Det vi trenger er kantspillere med teft for mål. Som kan utfordre på kanten og trekke inn mot mål (mao ikke nødvendigvis ha styrken sin på innlegg som vanlige kantspillere).
    Sånn Daniel Braathen og/eller Alexander Mathisen aktig mener du ?

Tilfeldig valgte spillere selvsagt.

Leave a comment:

• FrankO
    replied
    Er ikke Söderlund en sentral spiss? Hvor mange sånne skal vi ha? Vi har Barrett nå (riktignok på lån), men vi har jo uansett bare plass til en av dem i Martin-stilen. Plassen bak er Fellahs. Det vi trenger er kantspillere med teft for mål. Som kan utfordre på kanten og trekke inn mot mål (mao ikke nødvendigvis ha styrken sin på innlegg som vanlige kantspillere).

Leave a comment:

Working...
X