Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Ingar View Post

Lurer på hva som skjer på Valle?
    Det er enklere å svelge denne overgangen (om den skulle bli noe av) dersom den gjennomføres for å finansiere innkjøp av en ny "toppspiss", a la Djurdic. Ti millioner inn for Håvard, åtte millioner rett til Haugesund for Djurdic.

LD.
    Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

• Dette tror jeg ikke et sekund på, det er trossa alt silly season. Hvis det mot all formodning skulle vise seg å stemme håper jeg virkelig det er saftige nyheter å lese om overganger TIL Vålerenga også iløpet av kort tid.

Vi mister isåfall både Marcus og Håvard ? Veigar er totalt uten gnist, Kona vår er vel fortsatt skada også ? Neinei, ikkje bra

Jeg skal til spania på ferie nå og er redd mobilregninga blir heftig høy av all oppdatering..

Comment

• Penger inn

Originally posted by LameDuck View Post
        Det er enklere å svelge denne overgangen (om den skulle bli noe av) dersom den gjennomføres for å finansiere innkjøp av en ny "toppspiss", a la Djurdic. Ti millioner inn for Håvard, åtte millioner rett til Haugesund for Djurdic.

LD.
        Salgssummen skal være betraktelig høyere enn ti mill.

Comment

• Nå synes jeg de kan bremse det berømte hjulet litt,gutten har ikke begynt å barbere seg engang,alt for tidlig.

Comment

• Originally posted by hideyoshi View Post
            Skal være betraktelig høyere fordi det BØR den være? Eller betraktelig høyere fordi du vet hva den er?

Comment

Alt under 25 mill vil være en skam!

Comment

• Hvis det er slik at Håvard synes det er fint å fortsette i Enga, og at han er villig til å skrive under ny kontrakt, så mener jeg det er en skandale å selge med mindre vi får patetisk mye penger for ham (40 millioner kroner eller mer). Han er god nå, og har holdninger og talent som tilsier at han blir veldig mye bedre og kan bli en komplett toppspiss. Gitt ny kontrakt er jeg overbevist om at han kommer til å bli verdt 30-40 millioner kroner om et år eller to, og i mellomtiden får vi glede av ham på banen.

Martin har tidligere sagt at unge spillere bør komme seg på landslaget først, og at de så bør gå til en ordentlig storklubb. Det bør være utgangspunktet for Håvard, istedenfor å flytte til en tulleklubb i Reserve-Tyskland nå.

Comment

• Tviler egentlig på at han blir verdt 30-40 millioner ved å spille for oss Bayer.

Tipper klubb og spiller har fått "an offer you can't refuse" fra Red Bull. Kan ikke skjønne at vi skal selge Håvard for småpenger. Og kan ikke skjønne at Håvard er interessert.

Veldig synd, men trolig gjør vi rett i å selge hvis tilbudet er bra.

Comment

• Sitter og gleder meg for at det kanske kommer noen nye spillere inn, og så forsvinner de i stedet. Tror det klikker for meg

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                      Skal være betraktelig høyere fordi det BØR den være? Eller betraktelig høyere fordi du vet hva den er?
                      Du får følge med. Ingen vits i å starte hylekor mot ledelsen ennå

Comment

• DittOslo.no sin reporter på Valle opplyser at Håvard Nielsen ikke dukket opp på Vålerengas treningsfelt torsdag formiddag.

LD.
                        Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

• Jim Solbakken ville ikke sagt at det var "svært nær overgang" uten at han forventer at noen lytter. Ser for meg at han hauser opp interesse fra andre klubber for at Håvard skal få en mye bedre kontrakt i enga. Han har vel noen interesser i at Håvard får ny kontrakt med mye bedre lønn. Hvis ikke må jeg si jeg er skuffa.. Hvem skal score måla nå?

Comment

Du får følge med. Ingen vits i å starte hylekor mot ledelsen ennå
                            Jeg starter ikke noe hylekor. Jeg mener faktisk vi bør selge for 20+ millioner. Lurte bare på om du visste noe.

Alle er dessverre til salgs i fotball.

Comment

• Fler og fler aviser melder nå at han er påvei vekk.
                              DittOslo melder at Håvard ikke var på trening i dag heller.

Jeg syns dette er trist. Her har vi en spiller som er kjempeung, har riktige holdninger og er forbilde for de betydelig yngre spillerne i Enga. Samtidig er han en høyt elsket spiller blant supporterne.

At både Pedersen og Håvard skulle dra omtrent samtidig hadde jeg aldri trodd.

Blir rett og slett trist av denne nyheten!

Kanskje på tide å kjøpe et produkt som ikke er ment som videresalg. Vi får jo aldri satt noe førsteellever når spissene våre forsvinner hele tiden.
                              Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

• Tydeligvis vanskelig å forlenge kontrakter med Solbakken som agent.

Håper vi har Djurdic eller Braathen på vei inn.
                                EVIG VIF

Comment

Working...
                                X