Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Store
    replied
    Originally posted by olemartinboy View Post
    Kanskje like greit å ikke blåse penger på en dyr spiss som har scora 1 mål siden Mai? Kun en spiller jeg vil at klubben skal bruke 7+ millioner på, og det er Marcus Pedersen. Han har allerede vist at han duger hos oss.
    Jeg skjønner ikke helt at ingen her tenker at kanskje MP ikke fikk fornyet tillit, og heller ikke kommer til oss igjen, pga at han er en av dem som Martin snakket om etter oppvasken som setter seg selv foran laget! Han viste jo ikke særlig gode holdninger den tida han var her (en bytur dagen før kamp per halve-sesong er et alt for høyt snitt iforhold til å vise gode holdninger mener nå jeg). Jeg tenker at han kanskje var en av gutta som Martin uansett ville/måtte kvitte seg med (selvom han spilte etter byturen, og var vel forholdsvis bra de kampene også). Og det er vel en grunn til at han ikke er med i framtidsplanene i sin nåværende klubb også...? Jeg veit ikke, men jeg hadde ikke blitt overraska dersom det kom fram at han var en av dem som Martin mente måtte bort fra spillergruppa (men håper forsåvidt jeg tar feil da, for han kunne blitt bra hvis det viser seg at han plutselig kan bli voksen og at vi dermed får han tilbake).

Leave a comment:

• FrankO
    replied
    Originally posted by oPsL View Post
    Hva skjer med dag alexander Olsen ?
    Trener med laget, har ikke imponert veldig.

Leave a comment:

• oPsL
    replied
    Hva skjer med dag alexander Olsen ?

Leave a comment:

• Alex Malager
    replied
    Originally posted by Grovern View Post
    Grunnen til at han trente med Godset, var fordi Vålerenga hadde det en liten periode med "oppvask". Da ville ikke Martin ha spillere fra andre steder på treninga.
    Dårlig gjort å ødelegge den fine konspirasjonsteorien så fort...

Leave a comment:

• olemartinboy
    replied
    Kanskje like greit å ikke blåse penger på en dyr spiss som har scora 1 mål siden Mai? Kun en spiller jeg vil at klubben skal bruke 7+ millioner på, og det er Marcus Pedersen. Han har allerede vist at han duger hos oss.

Leave a comment:

Working...
X