Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Blir forhåpentligvis noen spennende dager nå. Vi kan neppe vente til 31.august med erstatter for Håvard.

Samtidig virker det som Red Bull kom litt ut av det blå med et bud vi ikke kunne si nei til. Tviler på at klubben har en erstatter klar alt.

Av TL-spisser er det vel Djurdic og Tarik som er de to jeg ønsker meg mest. Samt at vi tar oss råd til Marcus Pedersen.

Og selvsagt hadde det vært gøy om vi hentet Stengel :-)

Comment

• Originally posted by LameDuck View Post
      Det er enklere å svelge denne overgangen (om den skulle bli noe av) dersom den gjennomføres for å finansiere innkjøp av en ny "toppspiss", a la Djurdic. Ti millioner inn for Håvard, åtte millioner rett til Haugesund for Djurdic.

LD.
      Hvis vi henter noe av Djurdic sitt kaliber så skal jeg lovprise folka på Valle,men jeg tror nok det er spare seg til fant som gjelder.
      Åsså nå som vi hadde fått skuta sånn nogenlunde på rett kjøl igjen!
      Last edited by Muppetkokken; 26.07.2012, 22:24. Reason: Fiksa quote.

Comment

• Majeed Warisspiller i Häcken og er ønsket av RBK. Vi har kanskje pengene til å hente en spiller i den klassen. -http://www.youtube.com/watch?v=qYgzhHoXgV4

Comment

• Kanskje han her er i VIF sine vurderinger...

Comment

• Det ville i så fall være en så trist nyhet at det spørs om jeg klarer å stå opp i morgen...
            In the beginning the Universe was created.
            This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
            - Douglas Adams

Comment

• Har ikke vi nok erfaringer med å kjøpe tidligere glansbilder i middagshøyden?

Comment

• Originally posted by lokalhelt View Post
                Hvis vi mister dette talentet er det svært svært trist. Se denne filmsnutten, bli glad og trist samtidig.

Gutten har:
                - hjertet i Vålerenga
                - gode holdninger
                - vanvittig talent

Spillerportrett av Vålerenga talentet Håvard Nielsen (17)
                Han er regnet som et av de mest spennende fotballtalentene i Norge. Møt Vålerengas yngste debutant noensinne - Håvard Nielsen. Laget av Christian Thorkildsen...

- Han er regnet som et av de mest spennende fotballtalentene i Norge. Møt Vålerengas yngste debutant noensinne - Håvard Nielsen. Laget av Christian Thorkildsen for Fotballfredag på MAX

Litt mer artig klipp
                Hør hvordan Vålerenga-spillerne sjekket damer på Norway Cup - «Amors baller»
                http://www.youtube.com/watch?v=Poq5k...eature=related
                For en fining!
                Håper han kommer tilbake til Vålerenga etter tilstrekkelig med heder, ære og millioner en gang i framtida. Ønsker den gutten der alt vel
                Nå håper jeg vi ikke går for avdanka rask av Karadas-kaliberet, men heller sikter oss inn på spillere som Sørum og Djurdjic, og kanskje en kantspiller som Huseklepp.
                In the beginning the Universe was created.
                This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                - Douglas Adams

Comment

• Hadde egentlig ventet å våkne til masse rykter, men alt jeg kan lese om er at Huseklepp er muntlig enig med Brann.

Håper vi henter Djurdic, Pedersen, Hagen og Stengel.

Comment

• Marcus Pedersen kanskje fortsatt aktuell? http://fotball.aftenposten.no/elites...icle244171.ece

Comment

• Det håper jeg virkelig. Det er klart mye har forandret seg siden vi valgte å ikke utøve opsjonen i juni: 1) vi har penger, 2) vi har færre angripere i stallen, 3) vi spiller (kanskje) på en måte som lar Marcus komme mer til sin rett

Comment

• Treffer VIF på spisskjøpet denne gangen?

http://fotball.aftenposten.no/elites...icle244157.ece

Denne burde vel nesten vært i løgn og unøyaktigheter-tråden.

Her er bomkjøpene Aftenposten kommer med:

Bengt Sæternes: 79 seriekamper – 23 mål. - Gjorde en god jobb som aldrende og erfaren spiller, avgjorde mange kamper fra benken.

Sidoine Oussou: to seriekamper – null mål. - Er nå 19 år. Litt drøyt å kalle det bomkjøp.

Yssouf Koné: 11 seriekamper – ett mål. - Jepp.

Isaac Boakye: syv seriekamper – ett mål. - Kom på midlertidig kontrakt, scora mot bøfla. Kosta oss nesten ingenting og var her kort. Absolutt ikke bomkjøp.

Veigar Páll Gunnarsson: – 19 seriekamper – tre mål. - Å stemple Veigar som bomkjøp er rimelig krasst med tanke på alt som har skjedd rundt han. Dessuten er han ingen rein spiss.

Comment

• Jeg ønsker Håvard alt godt i det store utland. Jævlig kjip timing på salget, men når man får 25 mill (vi solgte Moa for snaut 8-9 mill) så er det bare å slå til. I motsetning til visse andre forlater Håvard oss med hodet høyt hevet og flagget til topps.

Det som er dritt derimot er at nå vet de fleste klubber at vi trenger spiss, og at vi har penger å bruke. Det betyr nok dessverre at prisene skrus i været når vi henvender oss ang. eventuelle spillere. Og når attpåtil 7 millioners-opsjonen på Marcus er gått ut på dato, så blir vi sikkert skrudd der også.

Så vi ender vel opp med en invalid sparebluss-løsning som kanskje blir klar til høsten.

Comment

• Originally posted by skog View Post
                            Treffer VIF på spisskjøpet denne gangen?

http://fotball.aftenposten.no/elites...icle244157.ece

Denne burde vel nesten vært i løgn og unøyaktigheter-tråden.

Her er bomkjøpene Aftenposten kommer med:

Bengt Sæternes: 79 seriekamper – 23 mål. - Gjorde en god jobb som aldrende og erfaren spiller, avgjorde mange kamper fra benken.

Sidoine Oussou: to seriekamper – null mål. - Er nå 19 år. Litt drøyt å kalle det bomkjøp.

Yssouf Koné: 11 seriekamper – ett mål. - Jepp.

Isaac Boakye: syv seriekamper – ett mål. - Kom på midlertidig kontrakt, scora mot bøfla. Kosta oss nesten ingenting og var her kort. Absolutt ikke bomkjøp.

Veigar Páll Gunnarsson: – 19 seriekamper – tre mål. - Å stemple Veigar som bomkjøp er rimelig krasst med tanke på alt som har skjedd rundt han. Dessuten er han ingen rein spiss.
                            I mine øyne var ikke Bengt noe bomkjøp,han gjorde jobben til gangs de gangene han kom inn eller startet han.
                            Oussou har jo aldri fått ordentlig sjansen,så det er vel litt tidlig å komme med bomkjøp-teorien allerede nå.

Comment

• Kanskje tiden er inne for oussou nå og med seg som spisspartner så kommer djuric.

Comment

• tror heller Søderlund kommer inn en djurdic

Comment

Working...
                                X