Du besøker forumet som gjest. For å skrive innlegg og delta i debatten må du være registrert.Registrer ny bruker her.
Guest, er du en av de som bruker Facebook? Nå kan du koble sammen Facebookkontoen din med Klansforumet, og på den måten dele innholdet mye enklere med dine venner.
Klikk på knappen "Facebook Connect" mens du er logget inn på forumet og Facebook, og resten går av seg selv. Liker du tråder, kommer det på veggen din, og når du skriver i en tråd kan du huke av for at svaret skal gå direkte på din Facebookvegg.
Hvis alle er flinke til å bruke dette vil forumet få mer trafikk, og Vålerenga får mer penger!
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner
Han er nok rimelig keen på å komme seg til utlandet, men så har det ikke kommet noen bud derifra selv om FKH mer eller mindre har signalisert at han er til salgs i over ett år.
Nikola Djurdjic (26) er ikke fristet av en eventuell overgang til Vålerenga.
- Vålerenga er ikke interessant nå. Jeg ser også på FKH som et bedre lag enn Vålerenga.
Men ja, han har kanskje rett? Men et annet poeng er at VIF sender spillere til utlandet hver eneste sesong. Det er vel mer enn man kan si om Haugesund. Kanskje han hadde hatt en større sjangs for å komme seg videre herifra om et år eller to.
Hva skal han si? Det er Haugesunds avis som kontakter Djurdic for å høre om han er på vei til Vålerenga. Det er ikke noe bud fra VIF eller kontraktsforslag å ta stilling til.
Er ikke så lenge siden Håvard Nielsen sa han skulle være i Vålerenga en stund til.
Hva skal han si? Det er Haugesunds avis som kontakter Djurdic for å høre om han er på vei til Vålerenga. Det er ikke noe bud fra VIF eller kontraktsforslag å ta stilling til.
Er ikke så lenge siden Håvard Nielsen sa han skulle være i Vålerenga en stund til.
Vi får se hva som skjer.
Samme som han sa for noen mnd siden kanskje?
Hentet fra samme artikkel: I februar uttalte Haugesunds toppscorer til Haugesunds Avis at han trodde 95 prosent av spillere i Norge ville spilt for Vålerenga hvis de fikk sjansen. 26-åringen trakk da også fram at VIF er et bedre utstillingsvindu og at osloklubben har vist at den er flink til å selge spillere til utlandet.
Det mente han i februar, når samme avis spurte han. Nå vil han ikke lenger, og ser vel heller til utlandet. Men ja, mye blir sagt i media som ikke helt stemmer, kan ikke kverrulere på det.
Hentet fra samme artikkel: I februar uttalte Haugesunds toppscorer til Haugesunds Avis at han trodde 95 prosent av spillere i Norge ville spilt for Vålerenga hvis de fikk sjansen. 26-åringen trakk da også fram at VIF er et bedre utstillingsvindu og at osloklubben har vist at den er flink til å selge spillere til utlandet.
Det mente han i februar, når samme avis spurte han. Nå vil han ikke lenger, og ser vel heller til utlandet. Men ja, mye blir sagt i media som ikke helt stemmer, kan ikke kverrulere på det.
Og det fikk han sikkert en del pepper for også..er det noe de hater i Haugesundstraktene så er det ting som har med Oslo å gjøre...
In the beginning the Universe was created.
This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
- Douglas Adams
Da har vi tilsynelatende nei fra Helstad, Huseklepp og Djurdic.
Av kjente profil som muligens vil bytte klubb har vi Tarik og Pedersen. Tarik tror jeg er uaktuelt om ikke FFK presser han til det eller etter sesongen når (/hvis?) FFK rykker ned. Han drar nok mest sannsynlig til utlandet og har dessuten sagt at det kun er FFK som gjelder i Norge (Hei Iversen).
Marcus Pedersen koster mye og har ikke imponert veeeldig mye i Vålerengadrakta denne sesongen. Ryktene går om holdningsproblemer og han ble listet som en av spillerne Martin Andresen ønsket å kvitte seg med;
VG er kjent med at mange i trener- og spillergruppen føler at for mange spillere forsurer miljøet på Valle.
Jeg tviler på at vi henter Pedersen pga økonomi og eventuelt holdningsproblem.
Nå er ikke jeg noen talentspeider, men jeg antar at disse fem var de heteste spissene på overgangsmarkedet. Hva skal vi gå etter nå? Søderlund? Majeed Waris? Karadas?
Kanskje han var så god som Martin mente han ikke var? Eller hva det nå var som hendte.... Kan ikke skjønne hvorfor Solskjær skal gidde å bruke penger på en som visstnok (min kilde: dette forumet) har så utrolig holdningsproblemer. Han kjenner han jo til og med fra før så han vet vel hva han får..
Etzaz Hussain kan være på vei bort fra FFK, etter at Molde FK skal ha lagt inn et bud på nærmere 3 millioner for midtbanespilleren.
Etzaz Hussain kan være på vei bort fra FFK, etter at Molde FK skal ha lagt inn et bud på nærmere 3 millioner for midtbanespilleren.
Jaja. Molde er tydeligvis ikke redd for å kjøpe han. Selvom vi gav han bort gratis fordi han var primadonna og med feil holdninger.
Hvis Solskjær skaper en kanonspiller av Etzaz, og vi slapp han gratis. Da tror jeg dette gjerne kan registrere seg som blemme gjort av Martin og VIF.
Bare for å toppe det hele, kan jo VIF legge inn et bud på 4 mill. Kjøpe Etzaz tilbake fordi han viser seg å være slikt et voldsomt talent. haha
jeg ler meg ihjel. molde kjøper vrakpanten vår fra FFK.
Etzaz Hussain går for 3 millioner. vær så snill å flopp. Merker jeg blir veldig veldig oppgitt. hvorfor i helvete spiller ikke den prima donnaen for oss fortsatt?
jeg ler meg ihjel. molde kjøper vrakpanten vår fra FFK.
Etzaz Hussain går for 3 millioner. vær så snill å flopp. Merker jeg blir veldig veldig oppgitt. hvorfor i helvete spiller ikke den prima donnaen for oss fortsatt?
Comment