Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by skog View Post
    Kan jo tenkes han har lært seg litt folkeskikk siden sist.
    Eller det kanskje er noe i det at Andresen er en dårlig leder?

Comment

• Originally posted by McCabre View Post
      Eller det kanskje er noe i det at Andresen er en dårlig leder?
      Åh herregud, skal man starte det greiene der igjen?

Comment

Åh herregud, skal man starte det greiene der igjen?
        Men hvis Etzaz viser seg å være så god som solskjær tror han er. ja, da er dette en MEGA blemme av Martin.

Dette er i samme tabbe kategori som å kjøpe en elendig spiller som koné. Å prestere å gi bort noe som nrk kaller "en av norges største fotball talenter".

og jeg driter blanke i om gutten ikke har lært seg janteloven. Han sier rett ut at han er for god for å være fast på andrelaget vårt. Hvis dette er hva martin kaller holdningsproblemer, så er ikke problemet Etzaz, men takhøyden i klubben. Det må være rom for cocky spillere i klubben vår. Det er en grunn til at Etzaz dro til England for å spille for Man U. Nettopp fordi han ikke kan/gidder å følge Janteloven.
        Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

• Originally posted by joggehansen View Post
          Nå er jeg lei av at alle andre lag kjøper vil ha noe jeg og! Hvem tror dere kommer inn?
          Håvard Lunde sa jo at Nielsen-erstatteren skal være på plass innen rimelig kort tid. Da får vi stole på det og smøre oss med tålmodighet

Comment

Kan jo tenkes han har lært seg litt folkeskikk siden sist.
            ...eller at FFK er drittlei av han. Hva er mer sannsynlig?
            mvh

Ogni M

Comment

• Originally posted by Ogni M View Post
              ...eller at FFK er drittlei av han. Hva er mer sannsynlig?
              Jeg har hele tiden, siden han kom tilbake fra manu ment at Etzaz Hussein, er et av norges største talenter. Men, problemet hans er at fotball er en lagidrett og han forsurer alt av miljø rundt seg. Hadde han vært like god som Zlatan var på samme alder hadde dette kunne oppveid noe av disse egenskapene. Men, han er dessverre ikke i nærheten...

Til info: Jeg tror en nesten samlet spillergruppe i FFK er meget glad for at han er solgt. Det er vel bare Momo og Jabbie til slutt, som ikke var møkk lei av holdningene hans...
              Blått og godt nyttår!

Comment

• Thobias Sana IFK Gøteborg, som var høyest på min ønskeliste gikk til Ajax for tre millioner... Nå er det kun David Accam (Ghana), Østersund FK, som jeg ønsker meg fra Allsvenskan.

Når det gjelder Norske spillere, så ønsker jeg meg enten Tarik, Børven, Carew, Steffen Hagen, "Kongen av Tøyen", Bråthen, Gjermund Åsen, Søderlund, Riku Riski, Per Morten Kristiansen, Barrantes, Steve Clark, Udjus eller Kara...
                Blått og godt nyttår!

Comment

• David Accam er bra. Flere andre spillere (unge) i Allsvenskan som ville hevet oss.
                  Prisen Molde har gitt for Hussain gir jo håp om at man kunne fått Tarik for f.eks. 5 millioner. God erstatter for Nielsen på vingen! Jørgen Horn sin kontrakt går ut etter sesongen og jeg vil gjerne ha ham i Vålerenga. Går vel ikke da han og MA heller ikke gikk så godt sammen. Enig at vi burde sjekke ut Steffen Hagen som vi også får for en lav sum eller gratis etter sesongen.
                  Man må delta for å vinne

Comment

• Originally posted by superman View Post
                    Riise på vei tilbake til Lillestrøm

Burde vi vært på her? Eller er vi..?
                    Nei, absolutt ikke !! Enda en grunn til å hate Lillestrøm

Comment

• Originally posted by thorstein View Post
                      David Accam er bra. Flere andre spillere (unge) i Allsvenskan som ville hevet oss.
                      Prisen Molde har gitt for Hussain gir jo håp om at man kunne fått Tarik for f.eks. 5 millioner. God erstatter for Nielsen på vingen! Jørgen Horn sin kontrakt går ut etter sesongen og jeg vil gjerne ha ham i Vålerenga. Går vel ikke da han og MA heller ikke gikk så godt sammen. Enig at vi burde sjekke ut Steffen Hagen som vi også får for en lav sum eller gratis etter sesongen.
                      Jørgen Horn hadde sine sjanser hos oss og brøt alle... Han fikk jo også sparken i Viking etter han fikk sparken hos oss.. Nå vet jeg ikke om han har tatt seg sammen, men han er ikke så god (et snitt på svake 4,38 på VG børsen) at vi bør legge alt av regler til side for å få ham tilbake... Synes ikke han har tatt steget videre, selv om han er en knakende hyggelig person
                      Blått og godt nyttår!

Comment

• Originally posted by jimmern View Post
                        Jørgen Horn hadde sine sjanser hos oss og brøt alle... Han fikk jo også sparken i Viking etter han fikk sparken hos oss.. Nå vet jeg ikke om han har tatt seg sammen, men han er ikke så god (et snitt på svake 4,38 på VG børsen) at vi bør legge alt av regler til side for å få ham tilbake... Synes ikke han har tatt steget videre, selv om han er en knakende hyggelig person
                        Det er sant. Jørgen Horn fikk sjanser han. Han var ung når han måtte gå. Slet med personlige problemer som faktisk uttartet seg i Viking. Han burde gått samme skole som Ørjan Hopen og det virker som Fredrikstad har gjort ham godt. VG tar jeg forøvrig aldri som fasit på hvor god en spiller er. Jørgen Horn spiller forøvrig for et bunnlag. Spillertypen er lik det vi trenger; meget god pasningsfot, relativt rask og faktisk en kapteinstype hvis han tar seg skikkelig sammen. Ble svært imponert over ham til tider i klubben. Han er ung. Han er Vålerenga.
                        Han må bare ta seg skikkelig sammen og bestemme seg for å ta dette seriøst. Da er han en mulig landslagsstopper
                        Man må delta for å vinne

Comment

• Originally posted by Sosua View Post
                          Nei, absolutt ikke !! Enda en grunn til å hate Lillestrøm
                          Da er det visstnok klart at Riise signerer for LSK, så da er det ikke mye å tenke på uansett.
                          IKAROS

Comment

• Uansett hvor ufyrselig type Riise er så er han mer enn god nok for alle lagene i norsk fotball også Vålerenga. Merkelig at vi ikke prøvde oss på han!

Comment

• Originally posted by enga View Post
                              Uansett hvor ufyrselig type Riise er så er han mer enn god nok for alle lagene i norsk fotball også Vålerenga. Merkelig at vi ikke prøvde oss på han!
                              Det kan det jo tenkes vi gjorde, men at det fristet mer å gå tilbake til en klubb han kjenner. Han har jo ikke fått så mange goord fra oss under kamper for LSK mener jeg å huske..

Comment

• Med YouTube kan du se populære videoer, kose deg med favorittmusikken din og laste opp ditt eget innhold – og dele det med familie, venner og resten av verden.

Han goalet 2 ganger da Sarajevo slo ut Levski i EL denne uken - sjekk den andre scoringa hans.
                                Prisen på denne kraftpluggen ligger på 500.000 - 1M euro. Ligner på MP, med bedre teknikk vill jeg tro.
                                Vålerengas største tribunelegende - Jørund Smedhus

Comment

Working...
                                X