Originally posted by skog
View Post
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by skog View PostÅh herregud, skal man starte det greiene der igjen?
Dette er i samme tabbe kategori som å kjøpe en elendig spiller som koné. Å prestere å gi bort noe som nrk kaller "en av norges største fotball talenter".
og jeg driter blanke i om gutten ikke har lært seg janteloven. Han sier rett ut at han er for god for å være fast på andrelaget vårt. Hvis dette er hva martin kaller holdningsproblemer, så er ikke problemet Etzaz, men takhøyden i klubben. Det må være rom for cocky spillere i klubben vår. Det er en grunn til at Etzaz dro til England for å spille for Man U. Nettopp fordi han ikke kan/gidder å følge Janteloven.Er det her jeg skal legge inn signatur?
Comment
-
Originally posted by Ogni M View Post...eller at FFK er drittlei av han. Hva er mer sannsynlig?
Til info: Jeg tror en nesten samlet spillergruppe i FFK er meget glad for at han er solgt. Det er vel bare Momo og Jabbie til slutt, som ikke var møkk lei av holdningene hans...Blått og godt nyttår!
Comment
-
Thobias Sana IFK Gøteborg, som var høyest på min ønskeliste gikk til Ajax for tre millioner... Nå er det kun David Accam (Ghana), Østersund FK, som jeg ønsker meg fra Allsvenskan.
Når det gjelder Norske spillere, så ønsker jeg meg enten Tarik, Børven, Carew, Steffen Hagen, "Kongen av Tøyen", Bråthen, Gjermund Åsen, Søderlund, Riku Riski, Per Morten Kristiansen, Barrantes, Steve Clark, Udjus eller Kara...Blått og godt nyttår!
Comment
-
David Accam er bra. Flere andre spillere (unge) i Allsvenskan som ville hevet oss.
Prisen Molde har gitt for Hussain gir jo håp om at man kunne fått Tarik for f.eks. 5 millioner. God erstatter for Nielsen på vingen! Jørgen Horn sin kontrakt går ut etter sesongen og jeg vil gjerne ha ham i Vålerenga. Går vel ikke da han og MA heller ikke gikk så godt sammen. Enig at vi burde sjekke ut Steffen Hagen som vi også får for en lav sum eller gratis etter sesongen.Man må delta for å vinne
Comment
-
Originally posted by thorstein View PostDavid Accam er bra. Flere andre spillere (unge) i Allsvenskan som ville hevet oss.
Prisen Molde har gitt for Hussain gir jo håp om at man kunne fått Tarik for f.eks. 5 millioner. God erstatter for Nielsen på vingen! Jørgen Horn sin kontrakt går ut etter sesongen og jeg vil gjerne ha ham i Vålerenga. Går vel ikke da han og MA heller ikke gikk så godt sammen. Enig at vi burde sjekke ut Steffen Hagen som vi også får for en lav sum eller gratis etter sesongen.Blått og godt nyttår!
Comment
-
Originally posted by jimmern View PostJørgen Horn hadde sine sjanser hos oss og brøt alle... Han fikk jo også sparken i Viking etter han fikk sparken hos oss.. Nå vet jeg ikke om han har tatt seg sammen, men han er ikke så god (et snitt på svake 4,38 på VG børsen) at vi bør legge alt av regler til side for å få ham tilbake... Synes ikke han har tatt steget videre, selv om han er en knakende hyggelig person
Han må bare ta seg skikkelig sammen og bestemme seg for å ta dette seriøst. Da er han en mulig landslagsstopperMan må delta for å vinne
Comment
-
Originally posted by enga View PostUansett hvor ufyrselig type Riise er så er han mer enn god nok for alle lagene i norsk fotball også Vålerenga. Merkelig at vi ikke prøvde oss på han!
Comment
-
Med YouTube kan du se populære videoer, kose deg med favorittmusikken din og laste opp ditt eget innhold – og dele det med familie, venner og resten av verden.
Han goalet 2 ganger da Sarajevo slo ut Levski i EL denne uken - sjekk den andre scoringa hans.
Prisen på denne kraftpluggen ligger på 500.000 - 1M euro. Ligner på MP, med bedre teknikk vill jeg tro.Vålerengas største tribunelegende - Jørund Smedhus
Comment
Comment