Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Adi_ View Post
    http://en.wikipedia.org/wiki/Said_Husejinovi%C4%87

Med YouTube kan du se populære videoer, kose deg med favorittmusikken din og laste opp ditt eget innhold – og dele det med familie, venner og resten av verden.

Han goalet 2 ganger da Sarajevo slo ut Levski i EL denne uken - sjekk den andre scoringa hans.
    Prisen på denne kraftpluggen ligger på 500.000 - 1M euro. Ligner på MP, med bedre teknikk vill jeg tro.
    Han står oppført som midtbanespiller da.. på wiki ihvertfall.

Comment

• Hadde vørt fett med Thorvaldsson igjen,scoret for IFK Norrköping idag.

Comment

• Ærlig Andresen ønsker to nye spisser:

Comment

• Originally posted by skog View Post
          Det kan det jo tenkes vi gjorde, men at det fristet mer å gå tilbake til en klubb han kjenner. Han har jo ikke fått så mange goord fra oss under kamper for LSK mener jeg å huske..
          Etter hva jeg har hørt har LSK vært på lenge, på lik linje med hvordan de var med Helstad. Og siden han har vært i klubben før var da valget ganske enkelt.

Men det er bare hva jeg har hørt da.. Men så har jeg også hørt at han 100% signerer for LSK men det har jo ikke kommet noe offentlig om det enda, så hva vet vel jeg Kanskje det ikke er for seint, om man hadde hatt lyst på han.
          IKAROS

Comment

• Helstad kommer til å spille for LSK.

Aftenposten gir deg ny innsikt og et raskt nyhetsoverblikk. Vi hjelper deg med å forstå hvorfor ting skjer, og hvordan verden henger sammen.

Comment

• Originally posted by Ingar View Post
              Hadde vørt fett med Thorvaldsson igjen,scoret for IFK Norrköping idag.
              Synes faktisk Thorvaldsson har tatt et par steg i riktig retning spesielt i årets sesong. Hadde gjerne sett han i kongeblått igjen
              Blått og godt nyttår!

Comment

• Originally posted by Enga fan View Post
                Ærlig Andresen ønsker to nye spisser:

http://fotball.bt.no/eliteserien/article244304.ece
                Er ikke akkurat hyggelig lesning, hvis han er sitert riktig ... "Det er ikke satt av en bestemt sum spillere kan handles for, men Andresen håper at Nielsen-salget kan frigjøre midler til forsterkninger"
                HÅPER at Nielsen salget frigjør midler?
                Nei det blir nok ingen storsigneringer til dere som tror det gitt.
                Her er det Bosman som gjelder, og en masse tid på å finne "den rette".
                Er det fortsatt noen som tror vi signerer en klassespiller (eller spiller i det hele tatt) dette vinduet?
                "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

• Originally posted by Flem View Post
                  Er ikke akkurat hyggelig lesning, hvis han er sitert riktig ... "Det er ikke satt av en bestemt sum spillere kan handles for, men Andresen håper at Nielsen-salget kan frigjøre midler til forsterkninger"
                  Er det fortsatt noen som tror vi signerer en klassespiller (eller spiller i det hele tatt) dette vinduet?
                  Har stor tro på at det kommer inn noen store signeringer. Andresen vet at om ikke Enga er i toppen i år så er han ferdig. Da vill han nok bruke det han kan for å hente bra spillere.

Comment

• Det kommer vel an på hvilke briller man leser sitatet med. MA bestemmer nok ikke selv over hvor mye penger han har å bruke på spillerinnkjøp, derfor svarer han på denne måten. Men han sier samtidig at vi trenger to spisser, og siden Chapmans scouting (i motsetning til samarbeidet vårt med Jon Torstensen) trekkes frem, sier det seg selv at disse spillerne ikke vil komme gratis.

Comment

• Originally posted by anderan View Post
                      Det kommer vel an på hvilke briller man leser sitatet med. MA bestemmer nok ikke selv over hvor mye penger han har å bruke på spillerinnkjøp, derfor svarer han på denne måten. Men han sier samtidig at vi trenger to spisser, og siden Chapmans scouting (i motsetning til samarbeidet vårt med Jon Torstensen) trekkes frem, sier det seg selv at disse spillerne ikke vil komme gratis.
                      Tja, nå var det jo Chapman som hadde vært på besøk hos Jon Torstensen i Senegal og sett på de 2 spillerne vi har på prøvespill derifra nå da, var jo på bakgrunn av Chapman sine uttalelser om disse 2 at de ble hentet til klubben på prøvespill
                      "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

• Originally posted by Flem View Post
                        Jeg tolker det heller som at han ikke vil si så veldig mye om summer eller hva han leter. Og det er helt greit. Hadde han sagt "joda, vi har flerfoldige millioner å handle for" så hadde ALLE klubbene vi hadde sendt forespørsler til sagt "vi skal ha flerfoldige millioner - for det veit vi at dere har!". Tenk tilbake til situasjonen rundt Aalesund når Henrik Hoff utbasunerte at de hadde 10 millioner til en ny spiss. Det er ikke en sånn situasjon vi har.

Jeg er kanskje naiv nå, men jeg tror det er en del av et mediautspill.

Comment

• Originally posted by Muppetkokken View Post
                          Jeg er kanskje naiv nå, men jeg tror det er en del av et mediautspill.
                          Vi har solgt Singh (5 millioner), Strandberg (5 millioner), Mos (9 millioner) og nå Håvard for rundt 25 millioner. Litt avhengig av hvilken kilde man tror på så er det solgt for 40-45 millioner.

Vi har i år hentet Pusic (gratis), Ibba (gratis), Thomassen (1,5 millioner), Larsen (0,5 millioner), Suleiman (? - sikkert billig), Marcus Pedersen (lån) og Gonzales (gratis?). Altså totalt 3-4 millioner, litt avhengig av hva man tror på.

Vi bør derfor ha greit med kroner å handle for. Men det skal jo ikke bare kjøpes, det skal lønnes og man trenger jo ikke slenge pengene rundt seg som fulle sjømenn.

Virker som klubbens problem de siste årene har vært å betale overgangssummer. Ser man på de som kom i år så er det ikke akkurat fra øverste hylle. Vi solgte Luton for 3 og hentet VPG/Stengel for 5. Altså et lite forbruk i fjor sommer også.

Før 2011 hentet vi Kone, Stoor, Solli, Sid og Boakye. Så godt som ikke no ble betalt ut i overgangssum, men de to første koster høy lønn. Igjen så letes det i rotekassa for å se om man kan finne gull for en billig penge.

Før 2010 hentet vi Nordvik (under en million) og Lars (gratis). Og Ogude midt i sesongen. Altså så godt som ikke noe brukes på overganger og Moa m.fl. selges så vi sitter igjen med overskudd.

I 2009 henter vi Mos, Dawda, Strandberg og Birger Madsen. Altså heller ikke de store utleggene her.

Trolig har vi for første gang på lenge penger å bruke. Vi har nok hatt mulighet for litt investorhjelp underveis også, uten å ha brukt den muligheten. Vi har jo vært villige til å legge 7-8 millioner for både Borges og Bolanos uten at det har blitt noe av.

Penger i kassa betyr forhåpentligvis at vi faktisk kan kjøpe oss spillere og ikke bare se hva vi kan få gratis. Forhåpentligvis gir det bedre resultat.

Comment

Åh herregud, skal man starte det greiene der igjen?
                            Det er du som evt. Starter noe her. Jeg svarte på ditt innlegg.z Hvor mange dager siden er det vpg, som utvilsomt er blant tippeliagens beste offensive spillere de siste åra, var i media og fortalte hvordan han synes han var blitt behandla ?
                            Nå går Hussain til Molde og Solskjær som har trent ham før, etter å ha gjort det godt i Fredrikstad. Det er tydeligvis bare hos oss han er et problem. Hva kaller man en sjef som ikke klarer å få det beste ut av sine ansatte på din planet Skog?

Comment

• Originally posted by McCabre View Post
                              Det er du som evt. Starter noe her. Jeg svarte på ditt innlegg.z Hvor mange dager siden er det vpg, som utvilsomt er blant tippeliagens beste offensive spillere de siste åra, var i media og fortalte hvordan han synes han var blitt behandla ?
                              Nå går Hussain til Molde og Solskjær som har trent ham før, etter å ha gjort det godt i Fredrikstad. Det er tydeligvis bare hos oss han er et problem. Hva kaller man en sjef som ikke klarer å få det beste ut av sine ansatte på din planet Skog?
                              Jeg bare tenkte Hussain-greiene var ganske utdebattert, men jeg innser jo nå at hvert eneste klubbskifte han kommer til å ta resten av livet vil utløse en ny runde med rakning og klikking i vinkel her. For all del, jeg skal ikke stoppe dere, men vær så snill å ta det i den tråden dere pleier å ta det i (Nei det er ikke en moderator-konspirasjon for å skjule hvor fæl Andresen er).

Comment

Jeg bare tenkte Hussain-greiene var ganske utdebattert, men jeg innser jo nå at hvert eneste klubbskifte han kommer til å ta resten av livet vil utløse en ny runde med rakning og klikking i vinkel her.
                                Det trenger så absolutt ikke utløse noe hver gang han bytter klubb.
                                Det som gjør det spesielt denne gangen er at han forsvant herifra og alle som "visste noe" om det printer inn i huet på oss utenforstående at det var Etzaz som var et problem og umulig å ha med å gjøre osv osv.. Så stikker han til FFK (gratis??) og spiller vel ganske fast på midten der (og scora han ikke til å med mot oss?).

Alle kunne leve greit med det uten å dra det noe videre, men det sier seg selv at alle som var skeptiske til Martin sin håndtering av både person og saken rundt Etzaz får vann på mølla når en tidligere trener av han vil ha han til sitt gull-forsvarende-lag i Molde. Solskjær kjenner Etzaz, jeg vil tro, bedre enn Martin. Han vet akkuratt hva han får. Og man skulle tro at det siste en så målrettet og gjennomført proffesjonell person som Solskjær vil ha inn i spillergruppa han skal forsvaret TL gullet med, og prøve seg i CL, er en sutrete cocky unggutt som skal "forsurne miljøet i spillergruppa".

Dermed heller jeg og kanskje flere med over på at det var Martin, om noen, som var vanskelig å ha med å gjøre, eller hvertfall i det minste håndterte situasjonen dårlig. Han burde kanskje som manager og leder for en prestasjonsgruppe klart å finne andre metoder for å jekke ned denne cocky unggutten og få han ned på jorda, ikke kaste han på huet å rævva ut. Martin har vel vært en ganske krevende person å ha i spillergrupper tidligere, så han burde vel kanskje ha litt kunnskap om saken?

Etzaz mente han var for god for 2.laget? Javel, send han utpå i TL da så ser man fort om han faller igjennom eller ikke. Lett å vise i analysen etter kampen at "hei, se her.. du er for treig! du har ikke oversikten! du slurvet i passningsspillet!" osv... Så nå spiller du på 2.laget og sliter benken til du gjør en bedre jobb. ELLER, han spiller bra, og vi har en spiller av den typen alle roper etter med jevne mellomrom, nemlig en som slår seg på kassa og sier "Jeg ER best, hvem faen er du??" og spiller deretter..

Men spist er spist osv. Nå går han til Molde, så gjennstår det bare å se hvordan det ender. Kanskje han blir kasta ut derifra også for alt jeg vet, men akkuratt nå ser det ut som at VIF gjorde en dårlig avgjørelse i mine øyne.
                                IKAROS

Comment

Working...
                                X