Originally posted by MadsAndre
View Post
Hva Marcus Pedersen sier er jo kanskje ikke så veldig relevant, så lenge han er under kontrakt med Vitesse. Det ville vært rart om han sa noe annet enn det han gjør.
Det han har vist her så langt holder god Tippeliga-klasse. Jeg er ikke overbevist om at han har vist tilstrekkelig til å bli satset på i Vitesse. Rent personlig tror jeg Marcus Pedersen gjør lurt i å bli her, så kan han eventuelt gå ut igjen senere. Vi har en klausul om kjøp så vidt jeg har skjønt. Hvis Marcus kan overtales til å bli så tror jeg vi benytter oss av den.
Hvor du har det fra at det jaktes på en spiss er jeg heller ikke helt sikker på? Vil tro Marcus er vårt førstevalg hvis han vil bli. At vi sonderer markedet ut over det er naturlig, men jeg har ikke fått med meg at vi jakter på noen spiss?
Gamsten har jo sagt han ønsker seg hit. I en alder av 31 er det vel ikke så usannsynlig, spesielt nå som Blackburn har rykket ned og tilbudene fra andre klubber neppe står i kø. Det er selvsagt en mulighet å bli i Blackburn, men om han velger å gå nå vil ikke overraske meg.
Comment