Du besøker forumet som gjest. For å skrive innlegg og delta i debatten må du være registrert.Registrer ny bruker her.
Guest, er du en av de som bruker Facebook? Nå kan du koble sammen Facebookkontoen din med Klansforumet, og på den måten dele innholdet mye enklere med dine venner.
Klikk på knappen "Facebook Connect" mens du er logget inn på forumet og Facebook, og resten går av seg selv. Liker du tråder, kommer det på veggen din, og når du skriver i en tråd kan du huke av for at svaret skal gå direkte på din Facebookvegg.
Hvis alle er flinke til å bruke dette vil forumet få mer trafikk, og Vålerenga får mer penger!
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner
Nei. Evt inside info skriver jeg aldri på forumet.
Jamen jamen jeg klarer ikke å vente! Synes dette er en pine. Er vi for raske risikerer vi en Melkadze, er vi for trege blir vi rammet i flere kamper fremover. Jeg trøster meg med tanken på at MP sin exit har vært ventet slik at de er nær en ok signering. Håper på en nyhet før fredag, men bedre å vente en uke ekstra hvis det er en god signering.
Tipper ny spiss blir presentert i pausen eller 0-48 timer etter kampslutt mot brann
Da blir det Melkadze all over again. Presenterer de en spiss i pausen, blir det i så fall "re-lansering" av Konè som "bare er noen uker unna å kunne trene med ball"...
Bare for å klare opp i dette : Dawda er egentlig Høyrekant, har blitt forsøkt omskolert til høyreback. Det har gått så som så, men det betyr ikke at han ikke er kantspiller lenger.
Eks: Tar du en utdannelse som elektrikker, men omskolerer deg til snekker. Da er du fortsatt elektrikker men i tillegg snekker!
Altså, Dawda er en kantspiller, men som kan brukes som back om nødvendig.
Jaja du har sikkert rett, det var uansett ikke poenget med innlegget mitt......
Enig!
Asante er en bedre utgave av Shelton. 10 ganger bedre teknikk, bedre avslutter og omtrent like rask. Har vært en av Start sine beste spillere i år. Kan spille på både høyre og venstre sida.
Børven behøver man vell ikke si noe om, de fleste som følger med på fotball vet hvor god han er.
Har sett noen kamper med Start og Asante har vært OK til veldig bra, hadde vært en grei signering men savner fortsatt spiss.
Jeg personlig av de man kan velge mellom i Norge så er vel Børven og Djurdic de som jeg kan se er mest aktuelle for oss.
Enig!
Asante er en bedre utgave av Shelton. 10 ganger bedre teknikk, bedre avslutter og omtrent like rask. Har vært en av Start sine beste spillere i år. Kan spille på både høyre og venstre sida.
Børven behøver man vell ikke si noe om, de fleste som følger med på fotball vet hvor god han er.
Hadde sikkert vært noen spennende signeringer dette her. Men opplever Assante som veldig klønete med ball, dog noe som sikkert kan læres på sikt. Føler også at vi allerede har en "Assante" i troppen vår fra før av i Suleiman. Begge har et lavt tyngdepunkt når de dribler og har fart, så kunne kanskje vært spennende med en på hver kant. Dog kanskje litt for dårlig teknikk pr. dags dato.
Børven er litt veik enda, men det kan rettes på. Han har et godt skudd og er god til å plassere seg. Er usikker på teknikken hans, så er dette riktig type spiss som vi trenger? En feilvendt spiss?
Syns troppen virker liten for tiden og spiss er noe vi må ha inn. Men i mellomtiden.. hvorfor ikke gi Alba og/eller Ahmadi sjansen?
Enig!
Assante når ikke Shelton til knæra engang! Big misstake å kvitte seg med han!
Da blir det Melkadze all over again. Presenterer de en spiss i pausen, blir det i så fall "re-lansering" av Konè som "bare er noen uker unna å kunne trene med ball"...
Sterke ord om noe du ikke vet vil skje og noen du ikke vet hvem er...
mvh
Ogni M