Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Ole Aasheim View Post
    Chad Barrett til VIF.

@BrianSciaretta
    29m
    Breaking news: Galaxy fwd Chad Barrett loaned to Norwegian club Valerenga thru end of 2012 Norwegian season. Valerenga holds option to buy

@BrianSciaretta
    27m
    Barrett is expected to fly to Norway by Wednesday. Valerenga hopes to have him for Friday's game

Brian er en New York-journalist. Vet nok hva han prater om.
    Er han god nok? Noen som har sett han trene?

Comment

• Det er en helt annen sak. Personlig vil jeg ha Juan Agudelo.

Comment

• Ser man så, da er vel en i box enda ett lån. Uansett er ikke dette en overgang jeg synes er spesielt spennende, og den koster oss sikkert ikke alverden heller.

Lave forhåpninger til denne overgangen. Håper han overasker meg positivt.

Comment

• Originally posted by oPsL View Post
          Er han god nok? Noen som har sett han trene?
          Håper virkelig ikke det blir den eneste spissen i dette vinduet.

Comment

• Forstår ikke hvorfor vi ikke signerer m. P. Først trodde jeg det var fordi han ikke ville men etter intervjuene i dag og dømme vil han jo bli her. Da må vi klare å bli enige med vitess. Han kan da ikke ha økt i verdi siden vi inngikk opsjonen samtidig tror jeg det er helt urealistisk å forvente at vi finner en spiss som vil prestere like godt eller bedre som det han har gjort i det siste. M.p har definitivt det som skal til for å bli toppscorer i tippeligaen i jubileumssesongen.

Comment

• Jeg kjenner en del Galaxy fans, spurte dem og de sa han var rævva, MEN kan hende han funker bedre i enga enn Galaxy! Mye skada. Han er best som dyp spiss.

Comment

• Hvor har dere sett disse intervjuene?

Comment

• Originally posted by MagnusFjeld View Post
                  Marcus Pedersen i intervju etter kampen: "Ja, Martin er flink med gutta, jeg trives her, og hadde vel ikke hatt noe imot å være her heller.."
                  Men dette kan jo ikke stemme! Av det jeg har hørt så er det ingen som vil være i Enga, eller ingen som vil til oss og MA er jo the devil himself, så nå skjønner jeg ikkeno;-)

Comment

• Originally posted by bohem33 View Post
                    Forstår ikke hvorfor vi ikke signerer m. P. Først trodde jeg det var fordi han ikke ville men etter intervjuene i dag og dømme vil han jo bli her. Da må vi klare å bli enige med vitess. Han kan da ikke ha økt i verdi siden vi inngikk opsjonen samtidig tror jeg det er helt urealistisk å forvente at vi finner en spiss som vil prestere like godt eller bedre som det han har gjort i det siste. M.p har definitivt det som skal til for å bli toppscorer i tippeligaen i jubileumssesongen.
                    Spørmålet her kommer jo ned til hvor mye han kommer til å koste oss, hvilke lønn han er villig til å ta. Men også ikke minst hvilke andre alternativer som jobbes med.

Nå har vi sett at Chad Barreth sansynligvis kanskje kommer på lån ut året, vi vet også at en ung spiller er på vei fra london og høyst sansynlig signerer enten for RBK, Brann eller VIF. Vi får se.

Vi går hvertfall en spennende tid i møte, kommer vi godt ut av dette overgangsvinduet kan det fort bli medalje. Er spent på hva som kommer, men for all del ja til Marcus Pedersen hvis han ikke blir alt får dyr.

Comment

• Originally posted by MagnusFjeld View Post
                      Marcus Pedersen i intervju etter kampen: "Ja, Martin er flink med gutta, jeg trives her, og hadde vel ikke hatt noe imot å være her heller.."
                      Kjøp for SVARTE H***** - KJØP!!!!
                      Blått og godt nyttår!

Comment

• Chad Barret klar for VIF

I følge en amerikansk journalist på Twitter skal Barret være klar på lån ut sesongen med opsjon på kjøp. Han flyr til Oslo på onsdag, og man håper at han er klar til fredagens kamp.
                        Rekdal har levert varene: Cupmester 2002, seriesølv 2004 og seriegull 2005

Comment

• Originally posted by Teern View Post
                          I følge en amerikansk journalist på Twitter skal Barret være klar på lån ut sesongen med opsjon på kjøp. Han flyr til Oslo på onsdag, og man håper at han er klar til fredagens kamp.
                          En kompiss av meg pratet med Martin etter kampen i dag, og han kunne melde om en superspiss som er på vei. Håper ikke dette er mannen
                          enga for alltid.

olenga.

Comment

• Originally posted by Teern View Post
                            En annen på Twitter:

Erik Salter ‏@an1310
                            In related news, Valerenga home tickets for the 20th row behind the goal now heavily discounted.

Ikke akkurat en måljeger vi eventuelt henter oss, men forhåpentligvis en som kan krige foran kassa.

Comment

• Marcus Pedersens verdi i følge Transfermarkt: 9.3 millioner
                              Chad Barrett 1.4m
                              Torgeir Børven 5.5m
                              Juan Agudelo 7.4m

Her er det bare å bla opp for Agudelo syns nå jeg.

Comment

• Originally posted by olenga View Post
                                En kompiss av meg pratet med Martin etter kampen i dag, og han kunne melde om en superspiss som er på vei. Håper ikke dette er mannen
                                Når begynte Martin å prate med randoms om hvem som kommer inn eller ikke? Som om Martin ville brukt begrepet "superspiss". Kjøper det ikke, sorry.

Comment

Working...
                                X