Originally posted by Ole Aasheim
View Post
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ser man så, da er vel en i box enda ett lån. Uansett er ikke dette en overgang jeg synes er spesielt spennende, og den koster oss sikkert ikke alverden heller.
Lave forhåpninger til denne overgangen. Håper han overasker meg positivt.
Comment
-
Forstår ikke hvorfor vi ikke signerer m. P. Først trodde jeg det var fordi han ikke ville men etter intervjuene i dag og dømme vil han jo bli her. Da må vi klare å bli enige med vitess. Han kan da ikke ha økt i verdi siden vi inngikk opsjonen samtidig tror jeg det er helt urealistisk å forvente at vi finner en spiss som vil prestere like godt eller bedre som det han har gjort i det siste. M.p har definitivt det som skal til for å bli toppscorer i tippeligaen i jubileumssesongen.
Comment
-
Originally posted by MagnusFjeld View PostMarcus Pedersen i intervju etter kampen: "Ja, Martin er flink med gutta, jeg trives her, og hadde vel ikke hatt noe imot å være her heller.."
Comment
-
Originally posted by bohem33 View PostForstår ikke hvorfor vi ikke signerer m. P. Først trodde jeg det var fordi han ikke ville men etter intervjuene i dag og dømme vil han jo bli her. Da må vi klare å bli enige med vitess. Han kan da ikke ha økt i verdi siden vi inngikk opsjonen samtidig tror jeg det er helt urealistisk å forvente at vi finner en spiss som vil prestere like godt eller bedre som det han har gjort i det siste. M.p har definitivt det som skal til for å bli toppscorer i tippeligaen i jubileumssesongen.
Nå har vi sett at Chad Barreth sansynligvis kanskje kommer på lån ut året, vi vet også at en ung spiller er på vei fra london og høyst sansynlig signerer enten for RBK, Brann eller VIF. Vi får se.
Vi går hvertfall en spennende tid i møte, kommer vi godt ut av dette overgangsvinduet kan det fort bli medalje. Er spent på hva som kommer, men for all del ja til Marcus Pedersen hvis han ikke blir alt får dyr.
Comment
-
-
Chad Barret klar for VIF
I følge en amerikansk journalist på Twitter skal Barret være klar på lån ut sesongen med opsjon på kjøp. Han flyr til Oslo på onsdag, og man håper at han er klar til fredagens kamp.Rekdal har levert varene: Cupmester 2002, seriesølv 2004 og seriegull 2005
Comment
-
Originally posted by Teern View PostI følge en amerikansk journalist på Twitter skal Barret være klar på lån ut sesongen med opsjon på kjøp. Han flyr til Oslo på onsdag, og man håper at han er klar til fredagens kamp.enga for alltid.
olenga.
Comment
-
Originally posted by Teern View PostI følge en amerikansk journalist på Twitter skal Barret være klar på lån ut sesongen med opsjon på kjøp. Han flyr til Oslo på onsdag, og man håper at han er klar til fredagens kamp.
Erik Salter @an1310
In related news, Valerenga home tickets for the 20th row behind the goal now heavily discounted.
Ikke akkurat en måljeger vi eventuelt henter oss, men forhåpentligvis en som kan krige foran kassa.
Comment
-
Originally posted by olenga View PostEn kompiss av meg pratet med Martin etter kampen i dag, og han kunne melde om en superspiss som er på vei. Håper ikke dette er mannen
Comment
Comment